• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Vanavond naar Suicide Squad c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ah, morgen gezellig naar mijn broer. :')


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Kijk, als je op deze manier met mij communiceert, ga ik je dus echt geen gratis kleding geven. Zo werkt het niet.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik mag dit eigenlijk niet zeggen, maar ik kan echt niet tegen dit soort dom gedrag en domme opmerkingen... Nu is er dus een vogel ontsnapt. En dat beestje is gewoon binnen een paar dagen dood, dat kan ik je nu al vertellen. Je mag dan misschien wel "volwassen" zijn, maar dat wil niet zeggen dat je dan ook meteen overal verstand van hebt. En ja, het was een ongeluk, ik weet dat je dat niet met opzet doet, maar ik vind het gewoon knullig.

    Ik moet echt oppassen dat ik niet verander in een tweede Sherlock qua omgang met andere mensen, ik merk gewoon dat ik een ander te hard kan beoordelen op zijn of haar opmerkingen terwijl ik zelf ook wel eens mijn minder-slimme-momenten heb. Het is echt tijd dat ik weer wat meer onder de mensen kom.

    Ik wil een nieuwe poster op mijn deur, maar al mijn posters zijn horizontaal, En om nou een naakte Lzzy Hale op mijn deur te hangen.. :W Gaat mijn opa leuk vinden. Of een Andy Biersack poster, maar dat vind ik te zonde om op te hangen. Ze waaien nog al vaak los en scheuren. Ik ga binnenkort maar bij de Xenos kijken naar een nieuwe game poster. AC3 is al zo oud (:

    // Mijn oma is echt de beste. Ze komt even aanzetten met een zak mini snickers, 2 kleine en een grote chocolade reep met hazelnoten, een warm frikandelbroodje en een zak chips. Yep, dat helpt wel bij liefdesverdriet.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2016 - 14:28 ]

    Meh ik heb nog van die kortingsdingen voor de bioscoop die geldig zijn t/m 15 september, maar ik heb alle leuke films al gezien. Zonde.

    Get well soon Richard Wilson. The world is not ready to lose an other hero yet.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2016 - 14:53 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Krolock schreef:
    Meh ik heb nog van die kortingsdingen voor de bioscoop die geldig zijn t/m 15 september, maar ik heb alle leuke films al gezien. Zonde.


    Oplossing: ga ze nog een keer kijken. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Oplossing: ga ze nog een keer kijken. (nerd)

    Been there, done that haha. Afgelopen donderdag zelfs Suicide Squad al voor de tweede keer gezien. Maar momenteel is het aanbod van leuke films niet zo groot. :c
    De eerst volgende film die ik wil zien is waarschijnlijk The Magnificent Seven, en die komt 22 september uit. Firstworldproblems over here. :'D

    Krolock schreef:
    (...)
    Been there, done that haha. Afgelopen donderdag zelfs Suicide Squad al voor de tweede keer gezien. Maar momenteel is het aanbod van leuke films niet zo groot. :c
    De eerst volgende film die ik wil zien is waarschijnlijk The Magnificent Seven, en die komt 22 september uit. Firstworldproblems over here. :'D


    Huisdiergeheimen!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    (...)

    Huisdiergeheimen!

    Mjaa, dat vind ik meer een film voor thuis, en niet de bios. D:

    Krolock schreef:
    (...)
    Been there, done that haha. Afgelopen donderdag zelfs Suicide Squad al voor de tweede keer gezien. Maar momenteel is het aanbod van leuke films niet zo groot. :c
    De eerst volgende film die ik wil zien is waarschijnlijk The Magnificent Seven, en die komt 22 september uit. Firstworldproblems over here. :'D


    Aw, ik heb juist het gevoel dat er de laatste tijd een hele hoop goede films uit zijn gekomen. Star Trekkkk. Maar dat is wel een zwaar leven, inderdaad. :'D Misschien is er iemand om je heen die je nog blij kunt maken met korting?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Krolock schreef:
    (...)
    Mjaa, dat vind ik meer een film voor thuis, en niet de bios. D:

    Trueee. Hmmmm. Lastig!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Got mah brownies in da oven. 'Gun be good. :Y)

    Krolock schreef:
    Got mah brownies in da oven. 'Gun be good. :Y)


    *smekende oogjes* Gimme?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.