• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Square schreef:
    (...)

    Aw, ik heb juist het gevoel dat er de laatste tijd een hele hoop goede films uit zijn gekomen. Star Trekkkk. Maar dat is wel een zwaar leven, inderdaad. :'D Misschien is er iemand om je heen die je nog blij kunt maken met korting?

    Er komen ook nog heeeel veel goede films in de bios dit jaar. Mijn portemonnee gaat dit niet leuk vinden, but worth it. :Y)
    Nah, het is korting die iedereen kan krijgen als ze even langs de bios gaan. Helaaspindakaas.

    Trikru schreef:
    (...)

    *smekende oogjes* Gimme?

    Caring is sharing zeggen ze dan hè. Maar ik ben niet zo goed met het delen van chocolade-producten. (cat)

    Krolock schreef:
    (...)
    Caring is sharing zeggen ze dan hè. Maar ik ben niet zo goed met het delen van chocolade-producten. (cat)


    Heel herkenbaar ;'D
    Smakelijk dan hé! :p



    // HAHA, zal ik deze naar mijn tante sturen? Nah, beetje gemeen denk ik :W

    [ bericht aangepast op 13 aug 2016 - 15:34 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Krolock schreef:
    (...)
    Mjaa, dat vind ik meer een film voor thuis, en niet de bios. D:

    Ik vond hem anders erg leuk ^^

    // Gaat deze pijn in mijn pols ooit nog weg? Ik heb er al 3 weken lang last van. Nog nooit eerder zo lang last van gehad.

    Whoop ik heb een nieuwe mobiel besteld. In het goud (er komt een Gryffindor hoesje omheen ghehehe) met een abonnement (wat echt een hele stap is voor een trouwe prepaid gebruiker :') ). Waarschijnlijk kan ik zeer binnenkort eindelijk pokémon go spelen omfg. En een mobiel gebruiken die het wel normaal doet :W RIP oude mobiel.


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    Whoop ik heb een nieuwe mobiel besteld. In het goud (er komt een Gryffindor hoesje omheen ghehehe) met een abonnement (wat echt een hele stap is voor een trouwe prepaid gebruiker :') ). Waarschijnlijk kan ik zeer binnenkort eindelijk pokémon go spelen omfg. En een mobiel gebruiken die het wel normaal doet :W RIP oude mobiel.


    Welke?
    Ik wil ook een nieuwe mobiel, heb nu de S5 maar wil de S6 ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    (...)

    Welke?
    Ik wil ook een nieuwe mobiel, heb nu de S5 maar wil de S6 ;'D


    Een Samsung J3. Het was een aanbieding en ik heb altijd een Samsung, dus tja. En de reviews waren best oké voor een niet te dure mobiel c:


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Een Samsung J3. Het was een aanbieding en ik heb altijd een Samsung, dus tja. En de reviews waren best oké voor een niet te dure mobiel c:


    Sounds good ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    (...)

    Sounds good ^^


    Ik hoop het haha. Ik ben vooral heel blij dat ik binnenkort eindelijk Pokémon go kan spelen, want dat ding dat ik nu heb, is er te oud voor. Oh en hij wil niet meer goed opladen. Hij gaat maar max tot in de 90% en als je hem wil opladen, moet je hem eerst uitzetten, ongeveer tot de helft opladen, dan aanzetten en dan de laatste helft opladen, anders gaat hij heel raar trillen en geluid maken etc. :W


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Ik hoop het haha. Ik ben vooral heel blij dat ik binnenkort eindelijk Pokémon go kan spelen, want dat ding dat ik nu heb, is er te oud voor. Oh en hij wil niet meer goed opladen. Hij gaat maar max tot in de 90% en als je hem wil opladen, moet je hem eerst uitzetten, ongeveer tot de helft opladen, dan aanzetten en dan de laatste helft opladen, anders gaat hij heel raar trillen en geluid maken etc. :W

    Kun je hem niet ergens droppen en er geld voor krijgen? Sommige winkels doen dat namelijk c:

    [ bericht aangepast op 13 aug 2016 - 15:52 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Is 32 gb intern geheugen voor een mobiel veel?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    Is 32 gb intern geheugen voor een mobiel veel?

    Het is vrij veel. Al vind ik het meevallen. Mijn mobiel heeft ook 32 GB en het zit bijna vol. Ik heb er redelijk wat apps en foto's op staan, dus misschien komt het daardoor dat ik het niet zo veel vind.
    Systeemgeheugen is vaak al 7 GB en dat gaat er dan al af, maar je moet je er mee kunnen redden (:

    [ bericht aangepast op 13 aug 2016 - 16:21 ]

    Audino schreef:
    (...)
    Het is vrij veel. Al vind ik het meevallen. Mijn mobiel heeft ook 32 GB en het zit bijna vol. Ik heb er redelijk wat apps en foto's op staan, dus misschien komt het daardoor dat ik het niet zo veel vind.
    Systeemgeheugen is vaak al 7 GB en dat gaat er dan al af, maar je moet je er mee kunnen redden (:

    Tof! c:

    Iemand interesse?
    klik

    [ bericht aangepast op 13 aug 2016 - 16:48 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    (...)
    Tof! c:

    Iemand interesse?
    klik


    Joe, het linkje verwijst je door naar een inlog pagina van Marktplaats. :')


    // The fookin bass is fookin RAAAW


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Vikernes schreef:
    (...)

    Joe, het linkje verwijst je door naar een inlog pagina van Marktplaats. :')


    // The fookin bass is fookin RAAAW


    En nu? c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.