• Heey mensen!

    Ik zoek een cover voor mijn nieuwe verhaal Alwyc en Lugus.
    Beschrijving:

    Nadat de krijgers van Wega Alwycs dorp binnen zijn gevallen, is zijn broer Lugus plots verdwenen. Alwyc besluit een zoektocht naar zijn broer te starten. Dit echter niet zonder gevaren. De krijgers van Wega zijn genadeloos en zijn niet gevreesd om wie dan ook om te leggen. Het dorp is in de macht van Nessa, een zeer gedreven, maar impulsieve leider, die niet altijd de beste keuzes neemt. Alwyc is er zeker van dat Lugus in handen van Nessa is. Maar de vraag is, waarom? Alwyc en Lugus zijn de prinsen van Tarazet, maar zijn hier niet van op de hoogte. Wanneer Alwyc hier achter komt, wordt hem veel duidelijk.


    Cover:
    Ik zou graag iets met een bos willen, met een vuurtje en in de verte een klein dorp. De huisjes zijn van hout gemaakt en lijken op hutjes.
    Ik laat jullie hier vrij in en de mooiste krijgt een spotlight naar keuze! Als het echt nodig is wil ik eventueel nog wat foto's geven, maar ik ben heel slecht in goede foto's vinden, aangezien het bij mij altijd maar half erop staat als ik ze zoek, hehe.

    Ik wil de foto graag staand, maar liggende foto's zal ik ook zeker bekijken!
    Als er nog iets onduidelijk is, roept u maar!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Krolock schreef:


    Dit beter?


    Ik ga voor het jouwe kiezen c:

    Stuur maar een berichtje voor de spotlight ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.