• Na een tijdje te hebben na gedacht, denk ik er uit te zijn wat ik wil op mijn cover voor dit specifieke verhaal en heb ik volgens mij goede kwaliteit foto's/plaatjes gevonden. Dus mocht er iemand nog vrije tijd en creativiteit over hebben.

    Titel: De IJskoningin & De Hartenbreker
    Plaatjes:

    of





    Van de laatste alleen het Ying Yang symbool het liefst, als dat mogelijk is.

    Achtergrond: Het liefst een voorkant of achterkant van een verweerd boek (zonder tekst)
    Sfeer: Mysterieus (Niet heel belangrijk)
    Extra: De IJskoningin in het ijsblauw, de & in een neutrale kleur en De Hartenbreker in het bordeaux rood. Het liefst alle plaatjes gebruiken, de eerste twee zijn vrijwel hetzelfde omdat ik niet weet welke het handigst is om in een cover te gebruiken. Daar hoef je er dus maar een van te gebruiken, maar als het mogelijk is wil ik wel graag het ijshartje en het Ying Yang symbool verwerkt in de cover.

    Mochten er plaatjes toch niet bruikbaar zijn, laat het dan alsjeblieft weten, want dan kan ik je een alternatief geven.

    Alvast heel erg bedankt! :)

    [ bericht aangepast op 17 aug 2016 - 17:31 ]


    Physics is awesome

    Ik heb hem via tinypic geupload, dus hoop dat hem nu wel gaat ^_^ Als ik zin en tijd heb van de week, misschien dat ik nog iets probeer met eigen gezochte afbeeldingen, al kan ik niks beloven want ik heb op het moment weer veel te weinig tijd.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Ik heb hem via tinypic geupload, dus hoop dat hem nu wel gaat ^_^ Als ik zin en tijd heb van de week, misschien dat ik nog iets probeer met eigen gezochte afbeeldingen, al kan ik niks beloven want ik heb op het moment weer veel te weinig tijd.



    Hij is prachtig! Je laat me eigenlijk gewoon sprakeloos.

    Nu voel ik mij echt rot, want Necessity heeft een mooie cover gemaakt, maar die van jou is hem gewoon.

    Alleen als je echt zin en tijd hebt, hoor.


    Physics is awesome

    GO Justine (flower) In de cover ging mijn aandacht direct naar & ^^' Ik weet niet waarom, maar die viel als eerste op.


    Credendo Vides

    @DreamerN

    Mij viel haast meteen het boek op. De & is aanwezig en toch blend hij mooi in met de rest van de cover, vind ik. Ik had jou trouwens hier niet verwacht.


    Physics is awesome

    Hé, omdat jij je aanvraag uit mijn coverstore had teruggeroepen betekend nog niet dat ik zelf niet rondneus. (;


    Credendo Vides

    @Kelmeckis, dankje ^-^ ik kan ze wel weghalen maar ik vrees dat het dan wel een beetje kaal gaat worden. Maar dat wordt dan sowieso woensdag.
    En hé, als je de ander beter vindt (die is trouwens echt heel erg gaaf!) Moet je die vooral nemen (:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    @Kelmeckis, dankje ^-^ ik kan ze wel weghalen maar ik vrees dat het dan wel een beetje kaal gaat worden. Maar dat wordt dan sowieso woensdag.
    En hé, als je de ander beter vindt (die is trouwens echt heel erg gaaf!) Moet je die vooral nemen (:


    Daar heb je gelijk in.
    Ik vind die wel het mooist, maar ik voel me rot tegen over jou, want jij hebt ook je best gedaan.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2016 - 16:08 ]


    Physics is awesome

    ik denk niet dat je nog wat nodig hebt aangezien er al fantastische covers zijn :') , maar ik wil anders nog wel wat proberen!


    take risks

    Iets geprobeerd

    FearlessFire schreef:
    Iets geprobeerd



    Die is ook mooi! Je maakt het me nu wel moeilijk om te kiezen.


    Physics is awesome

    DreamerN schreef:
    Hé, omdat jij je aanvraag uit mijn coverstore had teruggeroepen betekend nog niet dat ik zelf niet rondneus. (;


    Dat wilde ik ook helemaal niet beweren. Dus jij had ook wel een cover voor mij willen maken alsnog? ^^


    Physics is awesome