• De examens zitten er bijna op, en ik heb toch zin een avontuurtje, dus nu bedacht ik me om weer op vakantie te gaan. Ik ben vorig jaar al eens alleen geweest, dus ik weet wel hoe het werkt, maar de vraag is of ik dat weer wil. Ik ben introvert als shit, dus ik kan er op zich wel mee omgaan, maar dat betekend ook dat ik geen menselijk contact heb, tenzij dat iemand mij aanspreekt.
    Maaaar, dat was niet mijn probleem, mijn probleem was: ideeen? Ik ga niet graag naar warme landen, en het moet goedkoper zijn.
    En iemand zin om mee te gaan? (2/3 tm 5/6 september.)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Berlijn!:Y)

    Ik ben eens alleen naar Londen geweest en dat was heel erg leuk en ook nog eens goed betaalbaar. Ik ben er toen van alle musea gaan aandoen. Ik ben ook naar een musical geweest, ben lekker gaan eten en had zelfs nog vrije tijd over om naar de zoo te gaan. :'D Ik heb de slangenkooi gezien uit de eerste HP film. (wbw) Ik kan alleen niet mee, want ik heb het iets te druk in die periode. :c


    What would Emma do?

    Litten schreef:
    Berlijn!:Y)


    Haha, ik ben er al minstens drie keer geweest, en we willen in Februari een keer gaan met onze vriendengroep. Dus helaas, maar het is echt een van de beste steden die er bestaan.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Haha, ik ben er al minstens drie keer geweest, en we willen in Februari een keer gaan met onze vriendengroep. Dus helaas, maar het is echt een van de beste steden die er bestaan.


    Ik heb op internet gekeken en ze zeggen dat Boedapest erg goedkoop is.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2016 - 15:23 ]

    Dublin vond ik ook een hele leuke stad om naartoe te gaan en zo heel duur is het niet.
    Die data ben ik al op vakantie, dus dat zal niet gaan. :')


    Take me to wonderland

    Als ik geen school had dan was ik gelijk gillend achter je aan gerend om mee te gaan. Maar helaas.:/ een week eerder en het had gekund.

    Hoe dan ook, Boedapest is echt mijn droom bestemming.c:


    You were born original, don't die as a copy.

    Praag, Kracow, Boedapest, Boekarest, Tallinn


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Budapest is bloedmooi, maar niet zo goedkoop (als men zegt dan) en erg warm.


    i put the fun in funeral

    Boedapest is echt een aanrader! Niet de duur, lekker weer en een hele mooie stad!


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Sofia anders? Geen idee of het goedkoop is maar aangezien Bulgarije echt goedkoop is en sofia de hoofdstad is, kan je het misschien wel overwegen.
    Het is daar wel redelijk warm denk ik (maar hangt er vanaf wat je warm noemt)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind