• Waarschijnlijk hebben jullie gehoord van deze overhyped film. Ik kwam op een idee om een Suicide Squad RPG te creëren en waarschijnlijk ben ik niet de eerste persoon die op dat idee komt. Ik ben alleen benieuwd of jullie überhaupt mee willen doen. Ik ben ook op zoek naar iemand met wie ik samen kan werken om de verhaallijn te schrijven. Please let me know down below! (A)


    [ bericht aangepast op 17 aug 2016 - 1:14 ]


    If you got my back in the darkest hours, I got yours for the rest of your life

    Ja, leuk! Ik zat hier zelf ook aan te denken, maar helaas heb ik momenteel al een rollentopic zonder speeltopic open staan. Ik zou je best willen helpen though.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Mismagius schreef:
    Ja, leuk! Ik zat hier zelf ook aan te denken, maar helaas heb ik momenteel al een rollentopic zonder speeltopic open staan. Ik zou je best willen helpen though.


    Ah jammer. Het zou me een groot plezier doen als je bereid bent om me te helpen <3


    If you got my back in the darkest hours, I got yours for the rest of your life

    Eudoxia schreef:
    (...)

    Ah jammer. Het zou me een groot plezier doen als je bereid bent om me te helpen <3


    Stuur me maar een pb'tje en dan kijk ik er morgen naar (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik zou zeker mee willen doen! Het was wel eens in mijn gedachten opgekomen, maar heb nooit echt genoeg inspiratie gehad om het goed uit te werken.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    HarleenQuinzel schreef:
    Ik zou zeker mee willen doen! Het was wel eens in mijn gedachten opgekomen, maar heb nooit echt genoeg inspiratie gehad om het goed uit te werken.


    Ah top! ^^ Ik had ook al het idee dat ik niet de eerste was met dit idee *smiles*


    If you got my back in the darkest hours, I got yours for the rest of your life

    Hehe tuurlijk is dit een top idee!!! o.o


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    HarleyQuinnx schreef:
    Hehe tuurlijk is dit een top idee!!! o.o


    Thanks babe (H)


    If you got my back in the darkest hours, I got yours for the rest of your life

    Eudoxia schreef:
    (...)

    Thanks babe (H)


    Alsjeblieft liefje <3


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    JA

    -

    [ bericht aangepast op 8 dec 2016 - 15:59 ]