• Ik wist niet precies waar ik dit moest posten, dus heb ik het maar hier gedaan..,
    Mijn probleem is, dat mijn profiel-stats op normale pc desktop opeens naar beneden is verplaatst.
    Ik weet niet hoe dat voor anderen eruit ziet, maar ik krijg het voor geen mogelijkheid goed. :X

    Kan iemand, of een mod mij ermee helpen?

    ¤Opgelost :3¤

    [ bericht aangepast op 18 aug 2016 - 12:28 ]


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Heb je een youtube video op je profiel? Dan ligt het daar waarschijnlijk aan (:
    Als je het in een quote (geen spoiler) zet is het als het goed is opgelost.

    Zapdos schreef:
    Heb je een youtube video op je profiel? Dan ligt het daar waarschijnlijk aan (:
    Als je het in een quote (geen spoiler) zet is het als het goed is opgelost.


    Ik zal het eens proberen. :3

    Ik had eerder eens een youtube video, maar toen gebeurde dat niet. XD


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Ik zal eens kijken, maar ik zie meteen wel enkele foto's niet niet werken?


    What would Emma do?

    Sahariel schreef:
    (...)

    Ik zal het eens proberen. :3

    Ik had eerder eens een youtube video, maar toen gebeurde dat niet. XD

    Klopt, dit is sinds ongeveer een week zo.

    Dewgong schreef:
    Ik zal eens kijken, maar ik zie meteen wel enkele foto's niet niet werken?


    Het is opgelost, dat quote trucje werkte inderdaad. :3
    Verbaasde mij dat het überhaupt gebeurd is... Nah, ieder geval fijn dat het nu opgelost is. XD


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Zapdos schreef:
    (...)
    Klopt, dit is sinds ongeveer een week zo.


    Het heeft ieder geval gewerkt. :3 Thx!


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Haha, dat klopt inderdaad. ^^ We hebben sinds kort problemen met de youtube filmpjes en een quote lijkt te helpen! Ik zet een slotje op het topic!


    What would Emma do?