• The Suicide Squad






    H E T      P L O T

          Een geheime overheidsinstelling onder de leiding van Amanda Waller, werft een aantal van de meest gevaarlijke opgesloten schurken op de planeet om gevaarlijke missies uit te voeren en de wereld te redden als de wereld opnieuw in gevaar komt. Na een zwaar mislukte missie van de vorige leden van Suicide Squad, wordt Amanda Waller gedwongen om een nieuw team samen te stellen. De finalisten zijn uitgerust met micro-bom implantaten met het vermogen om te ontploffen als een van de leden probeert te rebelleren of te ontsnappen. De Suicide Squad's missies hebben meestal betrekking op het elimineren van high value targets. Het team volgt opgedragen missies samen met een groep militairen uit.
          De acties van het team zijn highly classified, en de overheid is instaat om elke betrokkenheid te ontkennen door te beweren dat ze niet verantwoordelijk zijn voor de schade van een eventuele aanval van de superschurken.

    Echter, zou de Squad trouw blijven aan de missies die hen opgedragen worden of zouden ze in opstand komen tegen de overheid—Amanda Waller? Blijven alle leden in het team of strijden ze tegen elkaar tot het eind?


    R O L L E N
    Naam — Username — Geslacht



    T H E      S U I C I D E      S Q U A D
    - Calico Ophelia Olmedo — Mismagius — Vrouw
    - Cathaleya Amorella Kinsley — HarleenQuinzel — Vrouw
    - AdoreDelano — Vrouw

    - Gereserveerd voor Inclination — Man
    - Number 21 — Pharmaceutical — Man
    -

    M I L I T A I R E N
    - Cressida Angelica Hayleen — HarleyQuinnx — Vrouw
    - Gereserveerd voor TurnMeOn — Vrouw


    - Akiro Kichida — 27 —Eudoxia — Man
    -



    R E G E L S
    — Huisregels van Quizlet.
    — Het woordenminimum is 200 woorden per post, oftewel 7 regels.
    — Houd de vrouwen en mannen gelijk!
    — Het is toegestaan om als militair een realistische gave te hebben.
    — Alleen Eudoxia en Mismagius maken nieuwe topics aan.
    — 16+ is toegestaan, maar geef dit wel boven je post in het rood aan.
    — Geen Mary Sues of Gary Stu's. Godmodden is niet toegestaan.
    — Bespeel niet de personage's van anderen zonder toestemming.
    — Geef username veranderingen en afwezigheid door.
    — Bij dit RPG gaat het om een nieuwe Suicide Squad, wat betekend dat de personage's zelf worden verzonnen.



    I N V U L L I J S T J E
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Relaties:
    Extra: Eventuele gave (superieure gaves zijn niet toegestaan), wapens, ...

    [ bericht aangepast op 13 sep 2016 - 13:11 ]


    If you got my back in the darkest hours, I got yours for the rest of your life

    Inclination schreef:
    Mag ik een mannelijk member van de suicide squad reserveren?

    Ps. Mismagius, idk of het echt een ding is, maar ik heb in andere rpg's gehoord dat het noemen van gewicht niet is toegestaan op quizlet (nogmaals, als ik fout zit spijt het me). Ik dacht ik zeg t toch even gezien ik niet wil dat je zo mods op je dak hebt (;
    Sorry als ik overkom als een gigantische zeiker, definitely didn't mean it like that.


    Natuurlijk! En je bent helemaal geen zeiker. Don't worry^^

    [ bericht aangepast op 21 aug 2016 - 14:17 ]


    If you got my back in the darkest hours, I got yours for the rest of your life

    Ik schrijf me uit.


    I'm A Slave 4 U

    SIave schreef:
    Ik schrijf me uit.


    Oh...Jammer :c


    If you got my back in the darkest hours, I got yours for the rest of your life

    Ik schrijf me uit, sorry.
    Ik heb me al in teveel rpg's ingeschreven, dus ik ben bang dat ik geen tijd zal hebben om veel te reageren. Het spijt me.

    Oewww ik zit te twijfelen tussen een mannelijk of vrouwelijke rol voor The suïcide Squad.
    Maar doe maar een vrouw, dat is namelijk te lang geleden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    AdoreDelano schreef:
    Oewww ik zit te twijfelen tussen een mannelijk of vrouwelijke rol voor The suïcide Squad.
    Maar doe maar een vrouw, dat is namelijk te lang geleden.


    Wat leuk dat je meedoet! Komt voor elkaar ^^


    If you got my back in the darkest hours, I got yours for the rest of your life

    Hii, mijn rol komt waarschijnlijk morgen (of vanavond als ik tijd heb) gezien ik zo eerst naar de stad ga. Mijn jongen wordt waarschijnlijk niet helemaal mentally stable (ik zat te denken aan probs iets van een persoonlijkheidsstoornis ofzo), maar dat is alleen als niemand er problemen mee heeft (idk, ik dacht ik vraag het toch even, you never know)


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Inclination schreef:
    Hii, mijn rol komt waarschijnlijk morgen (of vanavond als ik tijd heb) gezien ik zo eerst naar de stad ga. Mijn jongen wordt waarschijnlijk niet helemaal mentally stable (ik zat te denken aan probs iets van een persoonlijkheidsstoornis ofzo), maar dat is alleen als niemand er problemen mee heeft (idk, ik dacht ik vraag het toch even, you never know)


    interesting! (A) Ik denk dat niemand er problemen mee heeft^^

    Hopelijk heeft iedereen zijn rol asap af!


    If you got my back in the darkest hours, I got yours for the rest of your life




    Willow Aubry Sadler


    I lost my mind before I knew what it meant to be sane



    Rol:
    ~vrouw van de Suicide Squad

    Volledige naam:
    ~Willow Aubry Sadler

    Leeftijd:
    ~23

    Innerlijk:
    ~Moorddadige psychopaat is misschien de beste samenvatting voor wat Willow is.

    Kent totaal geen grensen, is nergens bang voor behalve voor verveling, is een gevaar voor anderen en voor zichzelf, gaat elke uitdaging aan, kan mensen enorm op de huid zitten, ziet zichzelf als uniek, maakt misbruik van mensen, narcist, goed in manipuleren, is in haar kinderlijke ontwikkeling blijven hangen, ziet zichzelf als onschuldig, gebrek aan empathie, vastberaden, onbezonnen, geen geweten, verleider, gangmaker, er ontgaat haar niets, pathologisch liegen, Impulsief, stoutmoedig, onbetrouwbaar, enorm opgewekt, losbandig.


    Uiterlijk:
    sara fabel
    ~Willow, een tenger meisje van 1,72. Haar donker bruine haar heeft ze al eeuwen ingeruild voor lichte blonden lokken, die tot aan haar heupen komen. Zins kort heeft ze side-cut. die wel haar eigen haarkleur is, omdat hij te kort is om te verven. Aangekleed en wel, zal ze er op het eerste gezicht onschuldig uitzien. Met kuiltjes in haar wangen als ze lacht en haar licht grijze ogen. Maar niet alleen de enorme tunnels in haar oren verraden het verschil. Wat ooit een wit canvas was, is nu gevuld met zwarte inkt en er is maar weinig ruimte op haar lichaam, wat niet versierd is.

    Geschiedenis:
    ~Willow is opgegroeid in het circus. Als enigst kind van twee altijd hard werkende ouders, was ze vaak alleen. Het circus was altijd onderweg en zo leerde Willow al snel hoe ze enorm snel oppervlakkige relaties kon opbouwen met mensen die ze daarna nooit meer zou zien. Al vanaf het moment dat ze kon lopen werd haar van alles geleerd, zodat ze deel uit kon maken van de show en zichzelf dus nuttig kon maken. Van koordansen tot leeuwen temmen. Maar al snel bleek dat ze enorme aanleg had voor het messenwerpen. Nooit zou ze iemand raken. Tenminste, als ze echt wilde. Eerst wist ze de drang om raak te gooien te onderdrukken. Maar hoe meer druk er op haar uitgeoefend werd, hoe moeilijker dit voor haar werd. Op een goed gevulde avond, brak alleen deze zelfbeheersing. De spanning op de toeschouwers hun gezichten. De adem die ze werd ontnomen. Willow kreeg door dat zei het was die daar voor zorgde. Zei had de touwtjes in handen en de macht om het verkeerd te laten aflopen. En dat deed ze. Gewoon om de reacties van de mensen te kunnen zien. Haar neef die zichzelf op het boord had genageld, was opslag dood. Willow werd opgepakt en werd al snel ondergebracht in een inrichting, waar ze in eerste instantie nooit meer uit had mogen komen. Maar het idee van wraak, kon ze totaal niet loslaten, wat haar vijf werknemers deed vermoorden, op haar weg naar buiten. Ze ging meteen terug naar het circus, waar ze zonder blikken of blozen heel de boel in de hens stak. Al haar familie kwam op het leven en grijnzend had ze toegekeken. Tegenwerken op het moment dat ze door tien man op de grond werd gewerkt om afgevoerd te worden deed ze ook niet. Ze vond het allemaal wel prima. Wetend dat ze op een dag toch wel weer vrij zou rondlopen en ze zich in de tussentijd prima zou gaan vermaken.

    Relaties:
    ~

    Extra:
    ~Omdat Willow geen liefde kent. maar wel lust kan voelen, heeft ze totaal geen voorkeur wat mannen of vrouwen betreft.
    ~Ze kan met messen overweg alof het een verlenging is van haar armen.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2016 - 21:50 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik denk dat Willow zo wel een beetje klaar is.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mag ik een vrouwelijke Militair?

    Ay kan ik eventueel nog een mannelijk SS member reserveren?


    We're all mad here.

    TurnMeOn schreef:
    Mag ik een vrouwelijke Militair?


    Pharmaceutical schreef:
    Ay kan ik eventueel nog een mannelijk SS member reserveren?


    Sure!


    If you got my back in the darkest hours, I got yours for the rest of your life

    Praattopic!


    If you got my back in the darkest hours, I got yours for the rest of your life


    NUMBER 21


    Number 21 is lid van de Suicide Squad. Hij is 29 jaar oud.
    Number 21 heeft geen naam en is ook enkel een nummer. Dat hij geen naam draagt komt voornamelijk door zijn verleden. 21 is ooit gevonden voor de deur bij een vreemd huis. Het typische achter gelaten in een mandje verhaal. Echter was de eigenaar van dit huis zelf niet helemaal honderd, en zeker niet geschikt als opvoeder van een jong kind. Zo noemde de man die hem in zijn huis nam de jongen "experiment 21". 21 weet zelf niet of er ook werkelijk 20 kinderen voor hem zijn geweest maar na hem sowieso niet meer. De psycho pleegvader van 21 deed allerlei onderzoek en testen om te kijken hoeveel het menselijk lichaam aankon.Na jarenlange tormenten en pijn wist 21 op zijn twaalfde levensjaar zijn pleegvader om te leggen met enkel een lepel. Hij verliet zijn oude huis maar nam van hier uit enorm veel mee dat later in zijn toekomst een grote rol speelde.





    Innerlijk

    21 is je gemiddelde sociopaat, maar dan twintig keer erger. Door zijn gebrek aan sociale omgang in zijn leven heeft dat ervoor gezorgd dat hij als volwassen hier nog steeds niet aan deel kan nemen. Hij heeft geen normen en waarde en doet voornamelijk gewoon waar hij het meest behoefte aan heeft. Door zijn verleden draagt hij dan ook enorme bloedlust bij hem. Iemand die hem boos maakt staat gelijk bovenaan zijn lijstje. Het kan gaan om het laatste koekje voor zijn neus weghalen, er zit geen rem op 21 die dit als klein voorvalletje ziet. Door zijn lack aan sociale skills doet 21 niet aan relaties of vrienden. Hij is een echte einzelganger/lonewolf. 21 heeft dan ook nog nooit met iemand woorden gewisseld. Het moment dat 21 zijn mond opentrekt om meer dan een grom te geven, zal een speciaal moment moeten zijn.



    Uiterlijk

    Dawid Auguscik
    21 is 187 centimeters lang, dun maar licht gespierd. Zijn huid is verder gevuld met littekens en wonden, waar hij zelf zijn kunstwerken overheen heeft gezet met enkel inkt, een naald en een potlood. Het meest opvallende aan 21 zijn de door mensen-hun-ziel-heen-piercende ogen. Zijn ogen die gezien worden als aantrekking maar ook als beangstigend, zijn voor vele al het vaak het laatste geweest dat ze zagen voor hun licht uitging. Verder heeft 21 opgerekte oren en gemillimeterd haar + baardje.

    Extra:
    21, heeft geen gekozen seksualiteit aangezien voor hem liefde of dergelijke nooit aan de orde is geweest. Maar aangezien hij wel hormonen heeft en toch behoefte aan seksualiteit, stopt hij hem om het zo maar even te zeggen overal in. Je zou kunnen zeggen dat hij pan/bi is.
    Door zijn pleegvaders fascinatie heeft 21 zelf over gehouden dat hij wilt weten hoe ver je bij een mens kan gaan. Zijn slachtoffer ondergaan de meest pijnlijke en absurde martelingen tot het punt dat ze sterven. Voor 21 is alles een spel.
    Normaliter praat 21 niet, de enige die zijn stem gehoord hebben zijn sommige van zijn slachtoffers. Zo is zijn stem het laatste wat zij ooit hebben gehoord. Er is dus niemand levend die weet hoe hij werkelijk klinkt. Ook van zijn slachtoffers is het enkel maar een handjevol geweest. Het niet praten zorgt voor vele voor een extra kwelling tijdens het martelen waar 21 zijn plezier toch wel uithaalt.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2016 - 14:42 ]


    We're all mad here.