• Anouk | MORTALKOMBAT
    Camilla | Camhanaich
    Denize | Valor
    Cheryl | Velaris
    Vera | Ruelle
    Robin | Sugar_Coated
    Floor | Duval
    MonChevy
    Littlepanda_


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Als mijn vader zou zeggen dat hij me eigenlijk niet mee wou op vakantie zou ik ook niet de vrolijkste zijn, maar dat zal wel aan mij liggen. :')


    El Diablo.

    Hij maakt het er zelf naar. tbh
    maarja das msv alles kan en je weet niet wat een ander reageert

    [ bericht aangepast op 27 aug 2016 - 22:14 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MonChevy schreef:
    En dat is nou net hoe ik het NIET bedoelde. Vertel mij eens hoe ik dingen neer met zetten dat het WEL goed opgevat wordt.
    En kom niet met emojis aanzetten, want dat doe ik alleen wanneer ik er zin in heb.


    Hoe bedoelde je het dan?


    That is a perfect copy of reality.

    Kunnen de gezinnen niet echt gaan meeten? Ze zijn dan wel op het vliegveld, maar op dit tempo gaat het lang duren voor ze eindelijk in Hawaii zijn xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    Kunnen de gezinnen niet echt gaan meeten? Ze zijn dan wel op het vliegveld, maar op dit tempo gaat het lang duren voor ze eindelijk in Hawaii zijn xd


    Ja agree!!! Hoe gaan we het doen


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Nou eigenlijk moeten die ouders dat doen xd. Gewoon alle kinderen meesleuren naar het afspreekpunt, alleen zijn niet alle ouders even actief :/


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Had dit weekend geen wifi dus niet op Q gezeten.
    So what happend & waar zijn we nu?

    [ bericht aangepast op 28 aug 2016 - 13:25 ]

    Nou we willen dis eigenlijk de gezinnen laten meeten, maar daarvoor is het wel handig als de ouders reageren, maar die zijn kinda dood. Sws is heel gezin 2 nogal dood xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered