• Ik heb een super idee voor een verhaal en die ga ik binnenkort uitwerken. Ik laat jullie helemaal vrij in jullie keuzes. Wat ik alleen wel het liefste wil is een verticale cover met een mysterieuze sfeer.
    De titel: Escape from death.
    Korte omschrijving:

    Iedereen die leeft op onze wereld, heeft een manier om te sterven. Wat als één van ons erachter komt hoe onze zielen uit ons lichaam ontsnappen.

    Ze wordt op een dag wakker gewekt door een nachtmerrie. Afschuwelijke beelden die ze heeft gezien. Zij zag de dood van haar moeder. De dag wanneer zij haar moeder verliest, wist ze het zeker; wanneer ze in aanmerking komt met iemand, komt zij te weten hoe diegene zijn of haar leven verliest. Voor hoe lang, kan zij de mensen in leven houden?


    De eigenaar van de cover die ik neem krijgt een spotlight naar keuze en heel veel dikke knuffels.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2016 - 20:24 ]

    Ik zal binnenkort wat proberen ^^ Heeft het meisje een bepaald uiterlijk? En hoe oud is ze ongeveer?


    obsessive rage

    MT voor als ik tijd heb c:


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    MT voor moest ik tijd over hebben ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Verloren schreef:
    Ik zal binnenkort wat proberen ^^ Heeft het meisje een bepaald uiterlijk? En hoe oud is ze ongeveer?

    Ze heeft een donker huidskleur met een bos krullen, en is ongeveer 20. (:

    Meteorites schreef:
    (...)
    Ze heeft een donker huidskleur met een bos krullen, en is ongeveer 20. (:


    Kan ik Ashley Moore gebruiken? (Zo niet zoek ik gewoon even een los plaatje, maar dan kan ik makkelijker plaatjes vinden)


    obsessive rage

    Verloren schreef:
    (...)

    Kan ik Ashley Moore gebruiken? (Zo niet zoek ik gewoon even een los plaatje, maar dan kan ik makkelijker plaatjes vinden)

    ze is niet donker genoeg ;-;

    Edit: zoiets had ik in gedachten c: (je hoeft haar niet te gebruiken, gewoon als voorbeeld)

    [ bericht aangepast op 24 aug 2016 - 21:00 ]

    Haha okay ^^ Daarom vroeg ik het even, ik zal even kijken zodra ik tijd heb (;


    obsessive rage

    Terwijl ik moest wachten op m'n wasmachine, heb ik wat geprobeerd en ik moet zeggen dat het tot dusver echt één van m'n favoriete probeersels is :3
    Ik ben zelf dus ook echt benieuwd wat je van het resultaat vind. Natuurlijk, past het niet bij je verhaal of bij wat je in gedachten hebt, is dat ook zeker niet erg. Er zijn echt nog meer dan genoeg goeie photoshoppers hier op Q (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Terwijl ik moest wachten op m'n wasmachine, heb ik wat geprobeerd en ik moet zeggen dat het tot dusver echt één van m'n favoriete probeersels is :3
    Ik ben zelf dus ook echt benieuwd wat je van het resultaat vind. Natuurlijk, past het niet bij je verhaal of bij wat je in gedachten hebt, is dat ook zeker niet erg. Er zijn echt nog meer dan genoeg goeie photoshoppers hier op Q (;



    OMG! Dit is veel beter dan wat ik in mijn hoofd had, dhshshs thank you so much for the effort (flower)

    Ben benieuwd wat derest heeft though ^^

    Ik wil ook wel wat voor je proberen, maar Valkyries heeft de lat echt al wel weer heel hoog gelegd! _O_


    Credendo Vides

    Ik denk niet dat ik dit overtref, maar ik ga het toch proberen haha!


    obsessive rage

    Ik wil ook wel iets proberen! Voel mij creatief hahah

    EDIT: ging vlugger dan ik dacht. Er kan altijd nog van alles aan veranderd! Wel besloten om hem vrij simpel te houden, maar zoals ik al zei: er kan nog van alles bij als je dat wilt.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2016 - 22:43 ]

    Ook wat geprobeerd, een iets drukkere en een rustigere.Zo zie je maar weer wat voor een verschil een afbeelding weglaten kan veranderen..xD misschien dat ik er nog eentje ga maken. (: Ben benieuwd wat je ervan vind! Zelf vind ik de linker denk het bet mooist.


    Credendo Vides

    FearlessFire schreef:
    Ik wil ook wel iets proberen! Voel mij creatief hahah

    EDIT: ging vlugger dan ik dacht. Er kan altijd nog van alles aan veranderd! Wel besloten om hem vrij simpel te houden, maar zoals ik al zei: er kan nog van alles bij als je dat wilt.


    omg! Ik vind dat simpele wel iets hebben, eigenlijk ^^

    DreamerN schreef:
    Ook wat geprobeerd, een iets drukkere en een rustigere.Zo zie je maar weer wat voor een verschil een afbeelding weglaten kan veranderen..xD misschien dat ik er nog eentje ga maken. (: Ben benieuwd wat je ervan vind! Zelf vind ik de linker denk het bet mooist.


    Waaaauwie ik vind het echt prachtig *-*


    Dit gaat nu echt moeilijk worden met kiezen haha ;;-;

    Zijn er nog mensen bezig? Of mensen die iets willen proberen? :Y)