• Anouk | MORTALKOMBAT
    Camilla | Camhanaich
    Denize | Valor
    Cheryl | Velaris
    Vera | Ruelle
    Robin | Sugar_Coated
    Floor | Duval
    MonChevy
    Littlepanda_


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Duval schreef:
    (...)

    Je weet dat shotgun gaat over de passagiersstoel voorin en dat je een radio niet kan shotgunnen?


    Ik weet niet eens wat shotgunnen is, maar alsnog zat Ramon er al en wat is gebeurd in een MSV, is gebeurd. En daarbij zei Ruby " ik shotgun de muziek" of zo.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MonChevy schreef:
    (...)

    Ik weet niet eens wat shotgunnen is, maar alsnog zat Ramon er al en wat is gebeurd in een MSV, is gebeurd. En daarbij zei Ruby " ik shotgun de muziek" of zo.


    Hahaha ik bedoelde eigenlijk de stoel maar het maakt niet uit! Achterin zit ze ook prima :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Guys, doe anders gewoon wat Duval zei, met drie plekken voor in. Problem solved.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    MORTALKOMBAT schreef:
    (...)

    Hahaha ik bedoelde eigenlijk de stoel maar het maakt niet uit! Achterin zit ze ook prima :Y)


    Oke mooi (:

    Volgende keer even uitleggen wat "shotgun" is, want daar heb ik nog nooit van gehoord. Maar dat was sowieso niet mogelijk, maar daar ben je al achter ^^

    [ bericht aangepast op 24 aug 2016 - 22:04 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Velaris schreef:
    Guys, doe anders gewoon wat Duval zei, met drie plekken voor in. Problem solved.


    Het is al opgelost heur.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Toen ik dat bericht typte stonden de andere reacties er nog niet :')

    Volgens mij is shotgunnen best een algemeen bekend woord xd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    Toen ik dat bericht typte stonden de andere reacties er nog niet :')

    Volgens mij is shotgunnen best een algemeen bekend woord xd.


    Ken alleen een geweer, dus zo bekend is het niet. Mijn vriendin kent het ook niet dus zal wel iets van een andere provincie/stad zijn.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dat jij het niet kent, wilt niet zeggen dat het geen bekend woord is ;x het is ook niks stads of dialects, maar komt gewoon uit het Engels/Amerikaans.

    Ander vraagje: wonen alle gezinnen gewoon in de VS?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    Dat jij het niet kent, wilt niet zeggen dat het geen bekend woord is ;x het is ook niks stads of dialects, maar komt gewoon uit het Engels/Amerikaans.

    Ander vraagje: wonen alle gezinnen gewoon in de VS?

    Ja weet ik veel. Ik ga hier geen discussie over aan. Ik ken het woord niet en niemand om mij heen heeft het ooit gebruikt, done. Heb nooit gezegd dat het geen woord is tho. Damn, moet dit?

    [ bericht aangepast op 24 aug 2016 - 22:12 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MonChevy schreef:
    (...)
    Ja weet ik veel. Ik ga hier geen discussie over aan. Ik ken het woord niet en niemand om mij heen heeft het ooit gebruikt, done. Heb nooit gezegd dat het geen woord is tho. Damn, moet dit?


    Not to be rude, maar jij was degene die de discussie begon als ik het goed lees..


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Ruelle schreef:
    (...)

    Not to be rude, maar jij was degene die de discussie begon als ik het goed lees..


    Waar begon ik een discussie dan? Ik zei alleen dat Ramon er al zat, meer niet. Jezus. Ik ga wel, ben niet welkom hier blijkbaar. Doei.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MonChevy schreef:
    (...)

    Waar begon ik een discussie dan? Ik zei alleen dat Ramon er al zat, meer niet. Jezus. Ik ga wel, ben niet welkom hier blijkbaar. Doei.


    Nooit gezegd dat je niet welkom bent, voor mij is iedereen altijd welkom.
    Je deed enkel nogal kortaf en niet al te vrolijk, zo kwam het op mij over he, tegen Velaris die alleen maar zei dat shotgunnen wel bekend is.


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Ik begrijp de discussie niet, maar ik snap niet waar al te commotie rond is ;x ik ken het woord ook niet hoor


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ruelle schreef:
    (...)

    Nooit gezegd dat je niet welkom bent, voor mij is iedereen altijd welkom.
    Je deed enkel nogal kortaf en niet al te vrolijk, zo kwam het op mij over he, tegen Velaris die alleen maar zei dat shotgunnen wel bekend is.


    Er was niks kortaf. Ja dit ja, logisch.
    Ik zie niks kortafs, of whatevs. Ik zei alleen dat ik het niet kende. Nothing else.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2016 - 22:19 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    En ik zei enkel dat het wel redelijk bekend is en niet een dialect. Dat betekent niet dat je niet welkom bent en snap ook niet waar je dat vandaan haalt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered