• Curfew

    Welcome to hell, darling.

    Tenebris is bekend als één van de gevaarlijkste landen ter wereld. Overdag blijkt het leven in dit landje meer dan gewoon : de ouders gaan werken, boodschappen doen, studenten gaan naar school, kleine kinderen leren lezen en schrijven ... Maar 's avonds is alles anders. Criminelen zitten je overal op te wachten. Je kan worden vermoord, verkracht, ontvoerd, gemarteld... Enkele jaren geleden werd het zo ernstig dat de regering besloot om een avondklok te vestigen. Het is ten strengste verboden om zich na 20u nog buiten te laten zien. Niemand is er om je te beschermen, en als je het toch waagt is het op eigen risico, want er is veel kans dat je nooit terugkomt.
    In deze RPG volgen we het leven van een criminele bende en een groepje ontvoerde meisjes. Elk meisjes heeft de avondklok een keertje niet gerespecteerd, en dit heeft hun leven volledig verandert.
    Iedereen weet dat de bende al jaren in één van de grootste en mooiste villa van de streek verblijft, maar het is nooit iemand gelukt om binnen het huis te geraken. Maar wanneer één van de leden bijna vergiftigd wordt, begint het leven nog moeilijker te worden voor de meisjes die als slaaf dienen. De leden zijn tot alles in staat om te weten te komen welke slaaf één van hun heeft proberen te vergiftigen.


    Info
    — In de nacht lopen er enkele criminelen in de stad rond, in de hoop om geld te winnen (wanneer mensen hun geld niet willen afgeven worden ze vermoord). En af en toe, wanneer ze er zin in hebben, nemen ze ook een of meerdere meisjes mee naar hun huis. Deze worden als slaaf gebruikt, of verkocht om geld te verdienen.

    Meer komt.


    List
    Rol
    Voornaam [en eventueel bijnaam]
    Leeftijd [+16]
    Geschiedenis en familie
    Waarom/hoe in de bende geraakt (of ontvoerd)
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Relatie's
    Extra


    Roles Stop op ontvoerden
    Kidnapped Girls
    — Female ~ Surrexit
    — Anna Rosalie Littleton ~ Metamorphoses 1.4
    — Female ~ Harleenquinzel
    — Kyra Delaney Montoya ~ Valor 1.4
    — Piper Cecilia Shuppert ~ Puckwudgie 1.4
    — Female ~ Feniks
    — Female ~ Littlepanda_
    — Male ~ naestivate
    — Female ~ Syoxisia

    Criminals

    — Male ~ Surrexit
    — Tyler Jay Lopez ~ Valor 1.2
    — Caleb Dean Warner ~ Sugar_Coated 1.3
    — Billy Palmer ~ FORMALKOMBAT 1.1
    — Male ~ Frisk
    — Female ~ Sunrises
    — Male ~ Syoxisia
    —
    —

    Other

    — Male ~ Sempre



    The house


    De leden komen langs hier binnen.
    Alleen de leden kunnen binnen en buiten geraken. Dit kan dankzij een sleutel.


    Dit is de keuken.
    Hier moeten de meisjes elke ochtend, middag en avond eten maken voor het hele huis. Elke maaltijd wordt met twee gemaakt en dat wisselt elke keer af.


    Hier is de woonkamer van de leden. Hier brengen ze veel tijd door. Iedereen mag hier komen.


    Dit is de plaats waar iedereen zich 's nachts bevind.
    De meiden zijn verplicht om hier in de nacht te werken.
    Ze moeten aan de bar staan, de leden dienen, en ze gezelschappen.


    Dit is de eerste verdieping, hier verblijven al de leden.
    Alleen de criminelen hebben het recht om hier te komen.


    Zo zien de badkamers eruit.
    Er zijn drie badkamers voor de leden. Ze moeten hen delen.


    Iedereen kan van dit zwembad genieten.

    Meisjes die ontvoerd zijn verblijven in een klein huisje naast die van de leden waar ze opgesloten worden in de nacht. 's Ochtends moeten ze om zeven uur wakker zijn, zich klaarmaken en dan naar de woonkamer van de leden gaan om hun te dienen. Dit horen ze ook te doen overdag.



    Rules
    —Dit is een MSV, dus schrijf in de derde persoon verleden tijd
    —Er mogen ook meisjes zijn in de criminele bende, maar wel het liefst minder dan jongens
    —Sluit niemand buiten
    —Wees aardig met elkaar, geen ruzie buiten de MSV
    — Max 3 personnages bespelen
    —Have fun!


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Lucia en Matthew staan ook open voor relatie's ^^


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Mt. Mijn rol komt zo snel mogelijk c:

    Nog een vraagje over de eerste verdieping, mogen de meiden hier helemaal niet komen of alleen om schoon te maken?
    Oh, hebben de ontvoerden trouwens ook een badkamer want daar staat niks over vermeld (:.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Aangezien Anna af is, kan ik ongeveer al wat relaties voor haar gaan zoeken. Nog niet alle rollen zijn af, maar ik zal alvast een lijstje maken voor relaties die ze eventueel wel zou kunnen hebben. Als je denkt dat je rol wel bij haar zou passen, laat dan maar iets weten. (ook als je rol nog niet af hebt, ik denk wel dat je al een beeld hebt van je personage en weet of ze/hij bij Anna past) Dan kijken we wel wat het kan worden ^^

    MEISJES
    - De goede vriendin: hier dacht ik aan een iets sterker type met veel pit en liefst een beetje down to earth. Zij houdt Anna dan ook wat met haar voetjes op de grond
    - De (aarts)vijand: goh, deze is eigenlijk optioneel, aangezien Anna niet zo veel vijanden heeft, daarom zou zij in eerste instantie Anna al niet kunnen uitstaan, misschien door jaloezie (?)
    - Het 'kleine zusje': iemand die door Anna wat beschermt wordt en waarvoor ze zeker niet terugdeinst om haar te helpen, misschien een nieuwer of jonger meisje (?)
    - ...

    JONGENS
    - De vaste klant: (idk hoe ik het anders moest noemen) Hij is waarschijnlijk de jongen waar Anna zich het meest bij op haar gemak voelt. Ik gok dat hij de minst gewelddadige en dominante van de jongens is
    - Dé aartsvijand: en misschien ook wel een van de enige personen die Anna "met heel haar hart haat (en vreest)" en dit omdat: hij is gewelddadig (?), ze heeft een bepaalde angst ontwikkeld voor hem (?).
    - Haat/liefde-relatie: ik denk dan meteen aan de meest speelse, zelfs wat kinderachtigste van de bende, waar ze weet dat ze zijn grenzen kan aftasten
    - De concurrent: hij, maar Anna zal het ook wel eens durven, daagt haar uit te snookeren, atten, dartsen, etc. Anna houdt wel van competitie en ze is redelijk gedreven uitdagingen te winnen. Ik neem aan dat hij ook meer competities zal zijn (:
    - ...

    Dit zijn natuurlijk maar enkele suggesties, aanvullingen zijn zeker mogelijk! ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    Aangezien Anna af is, kan ik ongeveer al wat relaties voor haar gaan zoeken. Nog niet alle rollen zijn af, maar ik zal alvast een lijstje maken voor relaties die ze eventueel wel zou kunnen hebben. Als je denkt dat je rol wel bij haar zou passen, laat dan maar iets weten. (ook als je rol nog niet af hebt, ik denk wel dat je al een beeld hebt van je personage en weet of ze/hij bij Anna past) Dan kijken we wel wat het kan worden ^^

    MEISJES
    - De goede vriendin: hier dacht ik aan een iets sterker type met veel pit en liefst een beetje down to earth. Zij houdt Anna dan ook wat met haar voetjes op de grond
    - De (aarts)vijand: goh, deze is eigenlijk optioneel, aangezien Anna niet zo veel vijanden heeft, daarom zou zij in eerste instantie Anna al niet kunnen uitstaan, misschien door jaloezie (?)
    - Het 'kleine zusje': iemand die door Anna wat beschermt wordt en waarvoor ze zeker niet terugdeinst om haar te helpen, misschien een nieuwer of jonger meisje (?)
    - ...

    JONGENS
    - De vaste klant: (idk hoe ik het anders moest noemen) Hij is waarschijnlijk de jongen waar Anna zich het meest bij op haar gemak voelt. Ik gok dat hij de minst gewelddadige en dominante van de jongens is
    - Dé aartsvijand: en misschien ook wel een van de enige personen die Anna "met heel haar hart haat (en vreest)" en dit omdat: hij is gewelddadig (?), ze heeft een bepaalde angst ontwikkeld voor hem (?).
    - Haat/liefde-relatie: ik denk dan meteen aan de meest speelse, zelfs wat kinderachtigste van de bende, waar ze weet dat ze zijn grenzen kan aftasten
    - De concurrent: hij, maar Anna zal het ook wel eens durven, daagt haar uit te snookeren, atten, dartsen, etc. Anna houdt wel van competitie en ze is redelijk gedreven uitdagingen te winnen. Ik neem aan dat hij ook meer competities zal zijn (:
    - ...

    Dit zijn natuurlijk maar enkele suggesties, aanvullingen zijn zeker mogelijk! ^^


    Ik heb voor jou de aarstvijand en de concurrent :Y)

    [ bericht aangepast op 21 aug 2016 - 21:42 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Metamorphoses schreef:
    Aangezien Anna af is, kan ik ongeveer al wat relaties voor haar gaan zoeken. Nog niet alle rollen zijn af, maar ik zal alvast een lijstje maken voor relaties die ze eventueel wel zou kunnen hebben. Als je denkt dat je rol wel bij haar zou passen, laat dan maar iets weten. (ook als je rol nog niet af hebt, ik denk wel dat je al een beeld hebt van je personage en weet of ze/hij bij Anna past) Dan kijken we wel wat het kan worden ^^

    MEISJES
    - De goede vriendin: hier dacht ik aan een iets sterker type met veel pit en liefst een beetje down to earth. Zij houdt Anna dan ook wat met haar voetjes op de grond
    - De (aarts)vijand: goh, deze is eigenlijk optioneel, aangezien Anna niet zo veel vijanden heeft, daarom zou zij in eerste instantie Anna al niet kunnen uitstaan, misschien door jaloezie (?)
    - Het 'kleine zusje': iemand die door Anna wat beschermt wordt en waarvoor ze zeker niet terugdeinst om haar te helpen, misschien een nieuwer of jonger meisje (?)
    - ...

    JONGENS
    - De vaste klant: (idk hoe ik het anders moest noemen) Hij is waarschijnlijk de jongen waar Anna zich het meest bij op haar gemak voelt. Ik gok dat hij de minst gewelddadige en dominante van de jongens is
    - Dé aartsvijand: en misschien ook wel een van de enige personen die Anna "met heel haar hart haat (en vreest)" en dit omdat: hij is gewelddadig (?), ze heeft een bepaalde angst ontwikkeld voor hem (?).
    - Haat/liefde-relatie: ik denk dan meteen aan de meest speelse, zelfs wat kinderachtigste van de bende, waar ze weet dat ze zijn grenzen kan aftasten
    - De concurrent: hij, maar Anna zal het ook wel eens durven, daagt haar uit te snookeren, atten, dartsen, etc. Anna houdt wel van competitie en ze is redelijk gedreven uitdagingen te winnen. Ik neem aan dat hij ook meer competities zal zijn (:
    - ...

    Dit zijn natuurlijk maar enkele suggesties, aanvullingen zijn zeker mogelijk! ^^


    Ik zou zeggen aartsvijand of haat/liefde-relatie, maar ik weet niet goed of Allen daarbij zal passen hahaha. De karaktereigenschappen die hij nu heeft beschrijven niet echt een speelse/kinderachtige jongen - hoewel dit best wel bij hem zou kunnen passen. Gewelddadig past eerder, al heeft hij zo'n relatie met iemand anders ook al. Niet dat ik het niet erg vindt als er meerdere zijn. c:


    That is a perfect copy of reality.

    MORTALKOMBAT schreef:
    (...)

    Ik heb voor jou de aarstvijand en de concurrent :Y)


    Zijn rol is niet zo uitgebreid, dus ik heb eigenlijk geen flauw idee. Ik zou hem eerder als "uitdager" beschouwen (:

    Syoxisia schreef:
    (...)

    Ik zou zeggen aartsvijand of haat/liefde-relatie, maar ik weet niet goed of Allen daarbij zal passen hahaha. De karaktereigenschappen die hij nu heeft beschrijven niet echt een speelse/kinderachtige jongen - hoewel dit best wel bij hem zou kunnen passen. Gewelddadig past eerder, al heeft hij zo'n relatie met iemand anders ook al. Niet dat ik het niet erg vindt als er meerdere zijn. c:


    Goh, mhh, ik zou eerder haat/liefde-relatie of concurrent denken (of een combinatie van beiden). Hij is redelijk grensaftastend, ambitieus (om te winnen?) en manipulatief.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Cathy heeft al aardige wat 'slechte' relaties. Iemand die nog iets goeds zou willen?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    Goh, mhh, ik zou eerder haat/liefde-relatie of concurrent denken (of een combinatie van beiden). Hij is redelijk grensaftastend, ambitieus (om te winnen?) en manipulatief.


    Jaa is goed haha het is wel een manipulatieve uitdager dus gaat vaak veel te ver , heb hem namelijk on purpose niet zo uitgebreid haha


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    Goh, mhh, ik zou eerder haat/liefde-relatie of concurrent denken (of een combinatie van beiden). Hij is redelijk grensaftastend, ambitieus (om te winnen?) en manipulatief.


    Hmm, dat kan ook wel ja haha. Ik ga nog even Allen uitwerken tot hoe ik hem daadwerkelijk wil hebben, want ik ben er nog niet tevreden mee hahaha.


    That is a perfect copy of reality.

    HarleenQuinzel schreef:
    Cathy heeft al aardige wat 'slechte' relaties. Iemand die nog iets goeds zou willen?


    Ik heb Isabelle voor je (:.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Feniks schreef:
    (...)

    Ik heb Isabelle voor je (:.


    Is prima c:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Caitlyn staat open voor relaties c:

    Sunrises schreef:
    Caitlyn staat open voor relaties c:


    I got Ty and Kyra for you? (:


    El Diablo.

    Valor schreef:
    (...)

    I got Ty and Kyra for you? (:


    Heb je iets in gedachten ? ^^