• Curfew

    Welcome to hell, darling.

    Tenebris is bekend als één van de gevaarlijkste landen ter wereld. Overdag blijkt het leven in dit landje meer dan gewoon : de ouders gaan werken, boodschappen doen, studenten gaan naar school, kleine kinderen leren lezen en schrijven ... Maar 's avonds is alles anders. Criminelen zitten je overal op te wachten. Je kan worden vermoord, verkracht, ontvoerd, gemarteld... Enkele jaren geleden werd het zo ernstig dat de regering besloot om een avondklok te vestigen. Het is ten strengste verboden om zich na 20u nog buiten te laten zien. Niemand is er om je te beschermen, en als je het toch waagt is het op eigen risico, want er is veel kans dat je nooit terugkomt.
    In deze RPG volgen we het leven van een criminele bende en een groepje ontvoerde meisjes. Elk meisjes heeft de avondklok een keertje niet gerespecteerd, en dit heeft hun leven volledig verandert.
    Iedereen weet dat de bende al jaren in één van de grootste en mooiste villa van de streek verblijft, maar het is nooit iemand gelukt om binnen het huis te geraken. Maar wanneer één van de leden bijna vergiftigd wordt, begint het leven nog moeilijker te worden voor de meisjes die als slaaf dienen. De leden zijn tot alles in staat om te weten te komen welke slaaf één van hun heeft proberen te vergiftigen.


    Info
    — In de nacht lopen er enkele criminelen in de stad rond, in de hoop om geld te winnen (wanneer mensen hun geld niet willen afgeven worden ze vermoord). En af en toe, wanneer ze er zin in hebben, nemen ze ook een of meerdere meisjes mee naar hun huis. Deze worden als slaaf gebruikt, of verkocht om geld te verdienen.

    Meer komt.


    List
    Rol
    Voornaam [en eventueel bijnaam]
    Leeftijd [+16]
    Geschiedenis en familie
    Waarom/hoe in de bende geraakt (of ontvoerd)
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Relatie's
    Extra


    Roles Stop op ontvoerden
    Kidnapped Girls
    — Female ~ Surrexit
    — Anna Rosalie Littleton ~ Metamorphoses 1.4
    — Female ~ Harleenquinzel
    — Kyra Delaney Montoya ~ Valor 1.4
    — Piper Cecilia Shuppert ~ Puckwudgie 1.4
    — Female ~ Feniks
    — Female ~ Littlepanda_
    — Male ~ naestivate
    — Female ~ Syoxisia

    Criminals

    — Male ~ Surrexit
    — Tyler Jay Lopez ~ Valor 1.2
    — Caleb Dean Warner ~ Sugar_Coated 1.3
    — Billy Palmer ~ FORMALKOMBAT 1.1
    — Male ~ Frisk
    — Female ~ Sunrises
    — Male ~ Syoxisia
    —
    —

    Other

    — Male ~ Sempre



    The house


    De leden komen langs hier binnen.
    Alleen de leden kunnen binnen en buiten geraken. Dit kan dankzij een sleutel.


    Dit is de keuken.
    Hier moeten de meisjes elke ochtend, middag en avond eten maken voor het hele huis. Elke maaltijd wordt met twee gemaakt en dat wisselt elke keer af.


    Hier is de woonkamer van de leden. Hier brengen ze veel tijd door. Iedereen mag hier komen.


    Dit is de plaats waar iedereen zich 's nachts bevind.
    De meiden zijn verplicht om hier in de nacht te werken.
    Ze moeten aan de bar staan, de leden dienen, en ze gezelschappen.


    Dit is de eerste verdieping, hier verblijven al de leden.
    Alleen de criminelen hebben het recht om hier te komen.


    Zo zien de badkamers eruit.
    Er zijn drie badkamers voor de leden. Ze moeten hen delen.


    Iedereen kan van dit zwembad genieten.

    Meisjes die ontvoerd zijn verblijven in een klein huisje naast die van de leden waar ze opgesloten worden in de nacht. 's Ochtends moeten ze om zeven uur wakker zijn, zich klaarmaken en dan naar de woonkamer van de leden gaan om hun te dienen. Dit horen ze ook te doen overdag.



    Rules
    —Dit is een MSV, dus schrijf in de derde persoon verleden tijd
    —Er mogen ook meisjes zijn in de criminele bende, maar wel het liefst minder dan jongens
    —Sluit niemand buiten
    —Wees aardig met elkaar, geen ruzie buiten de MSV
    — Max 3 personnages bespelen
    —Have fun!


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Canagan schreef:
    Het is jammer dat ik een MSV nog nooit gedaan heb, anders had ik wellicht ook mee willen doen. Het idee lijkt me erg leuk! (:

    Try it!!!!!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Feniks schreef:
    (...)

    Ik weet niet of Isabelle geschikt is en/of je al iemand hebt (:.


    Is helemaal goed !


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Canagan schreef:
    Het is jammer dat ik een MSV nog nooit gedaan heb, anders had ik wellicht ook mee willen doen. Het idee lijkt me erg leuk! (:


    Probeer het gewoon! Ik heb ook nog nooit meegedaan aan een MSV, maar als de verhaallijn je aanspreekt, is er geen mooiere kans om te oefenen toch?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Canagan schreef:
    Het is jammer dat ik een MSV nog nooit gedaan heb, anders had ik wellicht ook mee willen doen. Het idee lijkt me erg leuk! (:


    Je het kan altijd proberen ? Het is echt niet moeilijk (;


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Surrexit schreef:
    (...)

    Ja, ik vind ook dat het een beetje dood is... Het zou echt jammer zijn moest dit niet door gaan ):

    Is het misschien goed als ik het speeltopic deze avond open ?


    Voor mij prima!

    Maar ik heb bijna geen relaties voor Caitlin dus die zijn meer dan welkom ^^.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2016 - 11:23 ]

    HarleenQuinzel schreef:
    (...)

    Probeer het gewoon! Ik heb ook nog nooit meegedaan aan een MSV, maar als de verhaallijn je aanspreekt, is er geen mooiere kans om te oefenen toch?


    Daar heb je een punt. c:

    Surrexit, dat is ook zo. Wat me voornamelijk tegenhoud is het feit of dat het me gaat lukken de omschakeling te maken van RPG naar MSV en de vorm van schrijven — wat vast gewoon aan mezelf ligt. :')

    Ik zie overigens nu pas dat ik in het praattopic heb gereageerd ipv het rollentopic. Sorreh. :'D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Canagan schreef:
    (...)

    Daar heb je een punt. c:

    Surrexit, dat is ook zo. Wat me voornamelijk tegenhoud is het feit of dat het me gaat lukken de omschakeling te maken van RPG naar MSV en de vorm van schrijven — wat vast gewoon aan mezelf ligt. :')

    Ik zie overigens nu pas dat ik in het praattopic heb gereageerd ipv het rollentopic. Sorreh. :'D


    Dat lukt wel hoor, je wendt er wel aan c:
    Niet erg hoor

    [ bericht aangepast op 26 aug 2016 - 16:25 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Canagan schreef:
    (...)

    Daar heb je een punt. c:

    Surrexit, dat is ook zo. Wat me voornamelijk tegenhoud is het feit of dat het me gaat lukken de omschakeling te maken van RPG naar MSV en de vorm van schrijven — wat vast gewoon aan mezelf ligt. :')

    Ik zie overigens nu pas dat ik in het praattopic heb gereageerd ipv het rollentopic. Sorreh. :'D


    Ik hou ervan als mensen dat zeggen :Y)

    Dus doe je mee? Gaan we lekker samen de omschakeling maken.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Canagan schreef:
    (...)

    Daar heb je een punt. c:

    Surrexit, dat is ook zo. Wat me voornamelijk tegenhoud is het feit of dat het me gaat lukken de omschakeling te maken van RPG naar MSV en de vorm van schrijven — wat vast gewoon aan mezelf ligt. :')

    Ik zie overigens nu pas dat ik in het praattopic heb gereageerd ipv het rollentopic. Sorreh. :'D


    Doe meeeee ;D


    That is a perfect copy of reality.

    Iemand misschien voor Billy in het huis met wie hij het totaal niet kan vinden?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    MORTALKOMBAT schreef:
    Iemand misschien voor Billy in het huis met wie hij het totaal niet kan vinden?


    Matthew of Lucia ? c:


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Iemand nog een relatie met Ty of Kyra?


    El Diablo.

    Surrexit schreef:
    (...)

    Matthew of Lucia ? c:


    Matthew is goed! :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Valor schreef:
    Iemand nog een relatie met Ty of Kyra?


    I got my female for you? Ze is nog ver van af though haha.


    That is a perfect copy of reality.

    Valor schreef:
    Iemand nog een relatie met Ty of Kyra?


    Ik heb Lucia en Matthew ? Heb jij misschien iets in gedachten ? (:


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.