• Curfew

    Welcome to hell, darling.

    Tenebris is bekend als één van de gevaarlijkste landen ter wereld. Overdag blijkt het leven in dit landje meer dan gewoon : de ouders gaan werken, boodschappen doen, studenten gaan naar school, kleine kinderen leren lezen en schrijven ... Maar 's avonds is alles anders. Criminelen zitten je overal op te wachten. Je kan worden vermoord, verkracht, ontvoerd, gemarteld... Enkele jaren geleden werd het zo ernstig dat de regering besloot om een avondklok te vestigen. Het is ten strengste verboden om zich na 20u nog buiten te laten zien. Niemand is er om je te beschermen, en als je het toch waagt is het op eigen risico, want er is veel kans dat je nooit terugkomt.
    In deze RPG volgen we het leven van een criminele bende en een groepje ontvoerde meisjes. Elk meisjes heeft de avondklok een keertje niet gerespecteerd, en dit heeft hun leven volledig verandert.
    Iedereen weet dat de bende al jaren in één van de grootste en mooiste villa van de streek verblijft, maar het is nooit iemand gelukt om binnen het huis te geraken. Maar wanneer één van de leden bijna vergiftigd wordt, begint het leven nog moeilijker te worden voor de meisjes die als slaaf dienen. De leden zijn tot alles in staat om te weten te komen welke slaaf één van hun heeft proberen te vergiftigen.


    Info
    — In de nacht lopen er enkele criminelen in de stad rond, in de hoop om geld te winnen (wanneer mensen hun geld niet willen afgeven worden ze vermoord). En af en toe, wanneer ze er zin in hebben, nemen ze ook een of meerdere meisjes mee naar hun huis. Deze worden als slaaf gebruikt, of verkocht om geld te verdienen.

    Meer komt.


    List
    Rol
    Voornaam [en eventueel bijnaam]
    Leeftijd [+16]
    Geschiedenis en familie
    Waarom/hoe in de bende geraakt (of ontvoerd)
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Relatie's
    Extra


    Roles Stop op ontvoerden
    Kidnapped Girls
    — Female ~ Surrexit
    — Anna Rosalie Littleton ~ Metamorphoses 1.4
    — Female ~ Harleenquinzel
    — Kyra Delaney Montoya ~ Valor 1.4
    — Piper Cecilia Shuppert ~ Puckwudgie 1.4
    — Female ~ Feniks
    — Female ~ Littlepanda_
    — Male ~ naestivate
    — Female ~ Syoxisia

    Criminals

    — Male ~ Surrexit
    — Tyler Jay Lopez ~ Valor 1.2
    — Caleb Dean Warner ~ Sugar_Coated 1.3
    — Billy Palmer ~ FORMALKOMBAT 1.1
    — Male ~ Frisk
    — Female ~ Sunrises
    — Male ~ Syoxisia
    —
    —

    Other

    — Male ~ Sempre



    The house


    De leden komen langs hier binnen.
    Alleen de leden kunnen binnen en buiten geraken. Dit kan dankzij een sleutel.


    Dit is de keuken.
    Hier moeten de meisjes elke ochtend, middag en avond eten maken voor het hele huis. Elke maaltijd wordt met twee gemaakt en dat wisselt elke keer af.


    Hier is de woonkamer van de leden. Hier brengen ze veel tijd door. Iedereen mag hier komen.


    Dit is de plaats waar iedereen zich 's nachts bevind.
    De meiden zijn verplicht om hier in de nacht te werken.
    Ze moeten aan de bar staan, de leden dienen, en ze gezelschappen.


    Dit is de eerste verdieping, hier verblijven al de leden.
    Alleen de criminelen hebben het recht om hier te komen.


    Zo zien de badkamers eruit.
    Er zijn drie badkamers voor de leden. Ze moeten hen delen.


    Iedereen kan van dit zwembad genieten.

    Meisjes die ontvoerd zijn verblijven in een klein huisje naast die van de leden waar ze opgesloten worden in de nacht. 's Ochtends moeten ze om zeven uur wakker zijn, zich klaarmaken en dan naar de woonkamer van de leden gaan om hun te dienen. Dit horen ze ook te doen overdag.



    Rules
    —Dit is een MSV, dus schrijf in de derde persoon verleden tijd
    —Er mogen ook meisjes zijn in de criminele bende, maar wel het liefst minder dan jongens
    —Sluit niemand buiten
    —Wees aardig met elkaar, geen ruzie buiten de MSV
    — Max 3 personnages bespelen
    —Have fun!


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    (best wel laat xD)


    Unfamiliar, rare, strange and yet marvelous.

    Surrexit schreef:
    (...)

    Voor mij is het dan goed! Als iedereen hiermee akkoord is kunnen we het speeltopic openen. (:


    Hoe ziek is hij dan? Want er moet wel een klein beetje een reden zijn dat hij denkt dat hij vergiftigd is (aangezien hij dat ook is??)


    Mhm?

    Frisk schreef:
    (...)

    Hoe ziek is hij dan? Want er moet wel een klein beetje een reden zijn dat hij denkt dat hij vergiftigd is (aangezien hij dat ook is??)


    Hij heeft die nacht dan waarschijnlijk overgegeven, en het kan ook dat hij de avond ervoor al vond dat zijn water/bier/anders al vreemd rook. Of nog andere dingen maar ik weet niet meteen iets, haha (x. Ik wordt niet vaak vergiftigd, ik weet niet zo goed hoe het voelt :'D.


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Surrexit schreef:
    (...)

    Hij heeft die nacht dan waarschijnlijk overgegeven, en het kan ook dat hij de avond ervoor al vond dat zijn water/bier/anders al vreemd rook. Of nog andere dingen maar ik weet niet meteen iets, haha (x. Ik wordt niet vaak vergiftigd, ik weet niet zo goed hoe het voelt :'D.


    "niet vaak"
    Ik denk dat dat overgeven wel een goed idee is, want dan kan het er mee uitgekomen zijn, waardoor hij wel terug de kracht heeft om een scène te schoppen ^^


    Mhm?

    Frisk schreef:
    (...)

    "niet vaak"
    Ik denk dat dat overgeven wel een goed idee is, want dan kan het er mee uitgekomen zijn, waardoor hij wel terug de kracht heeft om een scène te schoppen ^^


    Haha ja, misschien eerder "nooit".
    Oké, dat is inderdaad logischer c:.


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Is er iemand nog voor Jazmín qua relaties?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Canagan schreef:
    Is er iemand nog voor Jazmín qua relaties?


    Ik heb nog steeds Bas, but you gotta help me, want mijn brein is leeg (:


    Mhm?

    Canagan schreef:
    Is er iemand nog voor Jazmín qua relaties?


    Matthew en Lucia ?

    Hier is trouwens het Speeltopic

    [ bericht aangepast op 26 aug 2016 - 20:26 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Niet dat het echt gedaan is door een ontvoerde (vermoed ik dan), maar ik zie Lexa zoiets echt flikken hahahaha.


    That is a perfect copy of reality.

    Ja, wie heeft het eigenlijk gedaan?
    En was Bas echt het doelwit, of maakte het niet uit wie het binnenkreeg?


    Mhm?

    Frisk schreef:
    Ja, wie heeft het eigenlijk gedaan?
    En was Bas echt het doelwit, of maakte het niet uit wie het binnenkreeg?


    Ik weet nog niet goed hoe we dat gaan beslissen :/ En dat hangt ervan af wie het heeft gedaan.


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Frisk schreef:
    (...)

    Ik heb nog steeds Bas, but you gotta help me, want mijn brein is leeg (:


    • Een pupil, dus iemand die hij wat trucjes leert (geslacht maakt niet uit, mogen meerdere mensen zijn)
    • Een vaste bedpartner (vrouwelijk)
    • Een meisje waarop hij in een normaal leven verliefd zou zijn geworden, maar nu zijn de gevoelens nogal onduidelijk.

    Ik heb deze drie uit je lijstje gevist gezien die me wel iets lijken. Misschien dat we het eerste idee kunnen mengen met een van de andere twee?
    Ik weet niet welke van de onderste twee Bas zijn voorkeur zou hebben?

    @Surrexit, is goed - ben je toevallig nog opzoek naar iets specifieks voor een van de twee?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Surrexit schreef:
    (...)

    Ik weet nog niet goed hoe we dat gaan beslissen :/ En dat hangt ervan af wie het heeft gedaan.


    Billy kan het zijn sinds hij nogal sluw was en misschien na een argument


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Surrexit schreef:
    (...)

    Ik weet nog niet goed hoe we dat gaan beslissen :/ En dat hangt ervan af wie het heeft gedaan.


    Is het daadwerkelijk door een ontvoerde gedaan? Of door een mede-crimineel? Want voor een ontvoerde heb ik Lexa en anders Allen c:


    That is a perfect copy of reality.

    Of meerdere personen hebben het plan georganiseerd om hem af te maken (door een bepaalde reden) ^^.

    @Canagan Ik ben open voor alles :p.


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.