• Hoi ik ben nieuw en dit is mijn aller eerste quiz.
    Klik

    Heb nog niet zo veel ervaring.
    Ik zou vooral de afstand van de bolletjes bij de antwoorden op een vraag wat ruimer willen maken en de zin wat mooier willen indelen van een antwoord. Nu verspringt het nog hier en daar. Dat vind ik niet mooi staan.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2016 - 5:32 ]

    Voor zover ik weet kan je niets veranderen aan de lay-out van je mogelijke antwoorden... Als dat wel zo is, wil ik het ook wel weten! :Y)

    Wat je vraag naar verbetering betreft, plaatjes geven altijd wel iets extra aan je quiz. Zeker bij de uitkomsten vind ik een foto wel fijn. Ik zou ook wel wat meer uitleg schrijven bij de uitkomsten, aangezien je best een uitgebreide quiz maakt, de quizzer dus best lang bezig is met alle antwoorden te lezen en dan het meest accurate te kiezen & er dan een uitslag volgt die slechts 3 woorden bevat. Gewoon een beetje in dezelfde lijn blijven, snap je? (:

    Ik vond het trouwens wel een leuke quiz!


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    Ik heb hier en daar wat antwoorden bij de vragen ingekort, maar nog niet allemaal en bij elk sterrenbeeld staat een wat uitgebreider verhaal in de resultaten. :)

    Wauw wat een leuke quiz!

    Bij sommige vragen vond ik het lastig om te kiezen, dus misschien kun je in je omschrijving duidelijk maken dat men moet kiezen waarmee hij zich het meest identificeert.

    Ook ben ik benieuwd naar welke soort astrologie/dierenriem dit is, want het is niet de standaard?

    Plaatjes zijn altijd leuk ^^

    Ik heb hem op mijn mobiel gedaan dus lay-out weet ik niet!

    Er staan ook wat foutjes in, die zou je misschien kunnen verbeteren.

    Echt super leuke quiz, wat een tijd je erin hebt gestoken! Heel mooi en uitgebreid en leuk!

    Dank je.

    Het betreft de westerse astrologie.

    Ram
    Stier
    Tweelingen
    enz.

    Dat heb ik nu ook bij het begin van de quiz toegevoegd.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2016 - 9:34 ]

    Ik vond de antwoorden een beetje vreemd. Als voorbeeld neem ik even vraag twee.
    De vraag is:
    Ik ben heel sportief en graag veel buiten.
    Dan krijg je als antwoorden: ja, nee.
    Maar ook: ik hou van competitie. Ik doe graag ruigensporten. Ik sport graag alleen.
    Deze antwoorden vallen best ver uit elkaar en kunnen in principe allemaal bij een persoon passen. Want je kan van ruigensporten houden, maar ook van competitie en misschien sport je ook graag alleen. Misschien is het een optie om deze vraag te splitsen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben een stier volgens de quiz, in het echt een steenbok. Leuke quiz! Al vond ik het vaak lastig een antwoord te kiezen, er waren vaak meerderen van toepassing.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Nic schreef:
    Dank je.

    Het betreft de westerse astrologie.

    Ram
    Stier
    Tweelingen
    enz.

    Dat heb ik nu ook bij het begin van de quiz toegevoegd.


    Maar slangendrager komt daar niet in voor?

    [ bericht aangepast op 26 aug 2016 - 11:07 ]

    Ja zeker. Die zit er bij in de uitkomsten. De slangendrager wordt ook wel gezien als het 13e sterrenbeeld. Hij zou de kennis hebben over de geheimen van het leven en hij is de bewaker van de levensenergie. De slangendrager zou bij uitstek een sjamaan kunnen zijn. Aangezien er miljoenen mensen op de wereld geboren zijn onder dat sterrenbeeld of op het sterrenbeeld kunnen lijken wanneer ze er niet onder geboren zijn heb ik bedacht dat de slangendrager in elk geval erg allert, nieuwsgierig en actief is. Een wakkere spring in 't veld. Want daar bestaan er meer van dan dat er sjamanen bestaan geloof ik. :P

    Ik hen besloten toch maar niet alle sterrenbeelden meteen te noemen aan het begin van de quiz, maar het te houden bij een wat kortere aanduiding dat het de westerse astrologie is. Lijkt me bij nader inzien iets spannender.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2016 - 11:48 ]

    Dat begrijp ik, maar als je het hebt over de wedterse astrologie ram stier tweeling, zit de slangendrager niet in dat rijtje. Als het er dus wel bij hoort, kun je misschien beter even vermelden waarom en hoe. (De meeste mensen zullen er niet van weten)

    Ja daar heb je een punt.
    De toelichting over de slangendrager heb ik er bij genoemd.

    Ergens las ik ook over het splitsen van een vraag. Dat heb ik in ieder geval bij het onderwerp sport gedaan. :)

    [ bericht aangepast op 3 sep 2016 - 16:34 ]