• Oké, ik weet niet of dit hier of bij school moet, maar dan nog. Ik ben echt razend blij voor m'n moeder.
    Mijn ma is dus van opleiding een lerares lager onderwijs. Dat is echter een job die ze al jaren niet meer doet omdat ze het kotsbeu was voor een klas te staan. Sindsdien heeft ze voornamelijk HR en andere administratieve dingen gedaan bij bedrijven. Nu is dat iets waar ze wel goed in is, maar waar ze niet bepaald blij mee is. Ze is iemand die graag iets met mensen doet, die graag ziet dat ze iets bereikt heeft, of graag dat gevoel heeft in elk geval.

    Nu heeft ze dus besloten opnieuw te gaan studeren. Dus vanaf september gaat ze verpleegkunde gaan doen aan het VIVES in Kortrijk and I'm so bloody happy for her, want ik weet zeker dat ze daarin haar ding zal vinden. Meer dan in papierwerk of voor een klas staan, in elk geval.

    Ik moest dit even delen. Wanneer waren jullie voor het laatst heel blij voor iemand? c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ach wat leuk!

    Wat knap dat je moeder dat nog wil en ook echt gaat doen ^^

    Heel leuk voor je moeder! Het is wel een zware job. ^^ Gaat ze in een ziekenhuis proberen te staan, of eerder in ouderenzorg of zo? ^^


    What would Emma do?

    Leuk :D

    Ik wens veel succes en een leuke duimpje :) (Y)(Y)

    Dat is echt heel knap! Het is niet makkelijk om na een lange tijd weer te gaan leren.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Zoiets is natuurlijk altijd mooi om te horen. ^^ Goed dat je moeder dat nog aandurft! Genoeg mensen die zich vast blijven klampen aan een baan waar ze niet gelukkig van worden.

    wat tof zeg! En goed dat ze het heft in handen neemt en haar eigen geluk nastreeft. Zoals hierboven reeds gezegd zijn er inderdaad veel mensen ongelukkig in hun job, maar durven ze de stap niet nemen, of denken ze dat het al te laat is.


    Tears are words the heart can't say.

    Supertof! Mijn moeder heeft dat ook gedaan op 'latere leeftijd'. Het is wel heftig, maar het zéker waard!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen