• ... want het vinden van een baan is verdorie best lastig voor een 17 jarige (ja, zonder werkervaring *sigh*). Dus niet geschoten altijd mis, valt te proberen (:

    Voor het geval iemand toevallig op de hoogte is van een openstaande vacature (voor minderjarigen) rondom Amersfoort/Utrecht, er zit momenteel een bizar enthousiaste 17 jarige achter haar laptop die behoefte heeft aan een fulltime baan. Just saying.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2016 - 16:45 ]

    Ik word meestal niet aangenomen door mijn piercings. En als ik word aangenomen heeft mijn baas automatish een hekel aan mij ;_;

    Heb je al sites zoals Kruidvat, Etos, Trekpleister, Action, ga zo maar door, geprobeerd? Die hebben alle vacatures online staan. ;3 Zeeman volgens mij ook.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Heb je al sites zoals Kruidvat, Etos, Trekpleister, Action, ga zo maar door, geprobeerd? Die hebben alle vacatures online staan. ;3 Zeeman volgens mij ook.


    Dat is echt mijn aller aller laatste hoop, want ik heb een giga hekel aan grote winkels en ik werk liever in een café of een kleiner, persoonlijker winkeltje c:

    Kan je dan al full-time gaan werken als 17-jarige?
    Maar ik zou gewoon eens langsgaan bij een aantal cafés of restaurants en daar even vragen (of bellen).


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    Kan je dan al full-time gaan werken als 17-jarige?
    Maar ik zou gewoon eens langsgaan bij een aantal cafés of restaurants en daar even vragen (of bellen).


    Nou oké, maximaal 36 uur per week. Maar dat is lang geen parttime, dan krijg je bijbaantjes van een uur per dag :')
    De meesten zeggen dat ze wel briefjes buiten hangen als ze iemand nodig hebben, maar ik heb half Amersfoort doorgeslenterd en nergens ook maar een briefje te vinden. Het valt wel eens te proberen om maar gewoon random ergens binnen te lopen.

    Villainess schreef:
    (...)

    Nou oké, maximaal 36 uur per week. Maar dat is lang geen parttime, dan krijg je bijbaantjes van een uur per dag :')
    De meesten zeggen dat ze wel briefjes buiten hangen als ze iemand nodig hebben, maar ik heb half Amersfoort doorgeslenterd en nergens ook maar een briefje te vinden. Het valt wel eens te proberen om maar gewoon random ergens binnen te lopen.

    Ja inderdaad wel lastig en anders eens een interimkantoor proberen maar ik weet niet of dat echt veel oplevert. Of is er daar geen bakkerij of brouwerij?


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Je kan ook de supermarkt proberen. Het is misschien niet wat je wilt, maar je moet ergens beginnen.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Gewoon naar binnen lopen! Daar bereik je het meeste mee. Veel winkels hebben geen briefjes en houden ook de website niet goed bij. Zo ben ik ook aan mijn baantjes gekomen. Succes!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Van wat ik heb gehoord is het inderdaad het beste om naar binnen te lopen en naar een manager te vragen. Misschien wat spannender dan wanneer er een briefje hangt (want je hebt tenslotte geen garantie dat ze ook echt plek hebben), maar zo laat je in ieder geval al zien dat je assertief bent en enthousiast op zoek naar een baan, dus veel kwaad kan het nooit. ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Kijk eens bij vacaturesites voor studenten. Daar hebben ze echt heel veel dingetjes.
    En als je een vak had waar je heel goed in was, kun je altijd solliciteren bij een bijlesinstituut. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Barristan schreef:
    Kijk eens bij vacaturesites voor studenten. Daar hebben ze echt heel veel dingetjes.
    En als je een vak had waar je heel goed in was, kun je altijd solliciteren bij een bijlesinstituut. ^^


    Daar heb ik inderdaad gekeken en dat ga ik zeker in de gaten houden!
    Ik was alleen goed in Kunst hahahaha

    Als je echt zin hebt in een fulltime baan zou ik horeca proberen. Daar is altijd werk in te vinden en ik vind dat ik dat wel kan zeggen na bijna zeven jaar horeca.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik kan met 2 diploma's niet eens aan een baan komen -.-
    Anyhow, zoals al eerder is gezegt: er zijn speciale vacaturesites voor studenten.
    Good luck!


    I'll lick the poison from right off your kiss

    hemaaaa


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Bij mij in de AH zoeken ze altijd wel mensen, kassa en houdbaar. Ik weet niet of het ook voor fulltime is, maar je kan het proberen. Ik hoorde ook iets van dat ze mensen voor overdag zoeken, omdat iedereen weer naar school moet.
    Je moet dan alleen wel in een supermarkt willen gaan werken en bereid zijn om heen en weer naar Zeist te gaan. Maar hé, dan zouden we collega's kunnen worden!


    Stenenlikker