• Ik zoek een cover voor een verhaal dat ik maak voor een bepaalde wedstrijd, het is een kortverhaal, maar wilde er een goed uitziende cover voor hebben. :3

    Verhaal informatie:

    The Fight


    Ichie, Diablo en Bijter zijn wezens waar men nog nooit van had gehoord.
    Eenmaal in de handen van een slechte leider werden ze verplicht mee te doen aan één van de gevaarlijkste gevechten ter wereld.
    De kampioenschappen voor de tien hoogste ranken in de wereldorde.
    Terwijl de leider ze gebruikte alsof ze slaven waren wist hij ongeveer hoe sterk ze waren.
    Gevechten met onvoorstelbaar sterke magie.
    Een gevecht van vijanden, vriendschap, blijdschap en verdriet.
    Alles om maar in de top tien te komen.

    ~~Het gevecht van 2093~~


    The Fight

    Wat ik zoek is iets wat bij die omschrijving past, het is een verhaal waar veel gevechten in voorkomen, ik heb een paar foto's van de personages, maar die passen niet echt bij elkaar, :P Dus het liefst geen cover met de personages, het liefst van een gevecht, of stadium, beetje een anime style. XD
    Met titel en mijn schrijversnaam: Khezef

    Ik ben erg moeilijk met beschrijvingen. :x sorry daarvoor.


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    DSprayberry schreef:
    Heb je nog iets nodig? Want in dat geval ga ik morgen proberen iets in elkaar te flansen :')


    Ik heb opzich nog wel wat nodig, ik heb op het moment nog iemand staan die wat zal proberen.
    Maar je mag het ook proberen. :)
    Heb ik meer keuze, :P

    Ik had te horen gekregen dat ik meer magie erin moest gooien, alleen ikzelf wil het liefst geen mensen erin hebben, want dat vind ikzelf niet fijn,
    aangezien ik het schrijf in mijn hoofd als een soort anime stijl, zoek ik daar wel ongeveer naar.


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."


    Dit is eruit gekomen, weet niet of je het wat vindt :')
    alles kan nog worden aangepast!


    take risks

    Ik wil opzicht ook wel iets proberen als ik tijd heb.


    Credendo Vides

    DSprayberry schreef:


    Dit is eruit gekomen, weet niet of je het wat vindt :')
    alles kan nog worden aangepast!

    Die is echt super gaaf!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)
    Die is echt super gaaf!

    Thaaanks!


    take risks

    DSprayberry schreef:


    Dit is eruit gekomen, weet niet of je het wat vindt :')
    alles kan nog worden aangepast!


    Die is inderdaad erg gaaf, alleen het lijkt mij nog niet duidelijk genoeg dat er magie in wordt gebruikt. Ik kreeg de tip dat, dat meer zou moeten opvallen. Omdat het grotendeels om de magie gaat. Die rode lazers/stralen zitten mij een beetje in de weg ook, hoewel het er wel mooi in verwerkt zit..

    (Zo late reactie, echt sorry daarvoor. XD Ik had niet veel tijd om er echt op te reageren. :x )


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Zoals beloofd nog een laatste poging:


    Ik ben er alleen nog niet helemaal uit of ik dit lettertype wel zo mooi vind, of dat mijn voorkeur toch naar het oude lettertype uitgaat. Wat vind jij?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Zoals beloofd nog een laatste poging:


    Ik ben er alleen nog niet helemaal uit of ik dit lettertype wel zo mooi vind, of dat mijn voorkeur toch naar het oude lettertype uitgaat. Wat vind jij?


    Andere lettertype was inderdaad beter, lijkt mij ieder geval, deze past niet zo lekker.

    Maar nogmaals goed werk. :3


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Sahariel schreef:
    (...)

    Andere lettertype was inderdaad beter, lijkt mij ieder geval, deze past niet zo lekker.

    Maar nogmaals goed werk. :3


    Dan zal ik dat nog even veranderen. Maar niet nu want over een paar seconde begeeft mijn laptop het en dan ben ik alles kwijt :')

    En dankje ^^ verbeterpunten hoor ik graag!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ze gaven bij die andere cover als commentaar dat de magie amper tot niet zichtbaar, ik wil ni dat ze daar weer over gaan zeuren, dat is het enige. :')


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Ik heb het vorige en een ander lettertype nog geprobeerd (:





    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Ik heb het vorige en een ander lettertype nog geprobeerd (:





    De eerste vind ik leuker...

    Kan je iets meer magie er in verwerken als je ooit tijd hebt? Ik ben bang dat ze weer erover gaan zeuren. :'(


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Ik denk trouwens dat het komt omdat die magie cirkel niet als magie wordt gezien door de jury...


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."


    Ik had een heel druk weekend door gedram met school, maar dat is vandaag opgelost en heb de tweede cover afgerond! Ik was er daarom al een paar dagen mee bezig, maar had dit (perongeluk, oeps) niet aangegeven :') maar hier is hij dan toch nog, met wat meer magie!
    Aan wat voor magie jij meer dacht weet ik niet, maar ik dacht meteen aan magie in de vormen van de elementen, zoals lucht, aarde, vuur ,water ... die dingen. Dat heb ik er dan ook heel erg in naar voren gehaald, met nog het elektriciteits element erbij (: als je aan andere magie dacht moet je het even aangeven, dan probeer ik het nog aan te passen (:


    take risks

    trasecolare schreef:


    Ik had een heel druk weekend door gedram met school, maar dat is vandaag opgelost en heb de tweede cover afgerond! Ik was er daarom al een paar dagen mee bezig, maar had dit (perongeluk, oeps) niet aangegeven :') maar hier is hij dan toch nog, met wat meer magie!
    Aan wat voor magie jij meer dacht weet ik niet, maar ik dacht meteen aan magie in de vormen van de elementen, zoals lucht, aarde, vuur ,water ... die dingen. Dat heb ik er dan ook heel erg in naar voren gehaald, met nog het elektriciteits element erbij (: als je aan andere magie dacht moet je het even aangeven, dan probeer ik het nog aan te passen (:


    De magie is wel goed, ik wilde alleen expres geen mensen in de cover. :p
    Ik houd daar ni zo van.

    Staat ergens in een comment maar vergeten in de topic zetten. :x net zoals de foto's :x
    Ben zelf ook druk, lol.


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."