• Ik loop inmiddels al maanden rond met het idee om een blog te starten, dus ik denk dat het tijd wordt dat ik er echt iets mee doe. Q zit vol jonge schrijvers, en daarom kom ik hier even peilen wat jullie ervan vinden. (bloos)

    Ik zat zelf te denken aan posts met tips of mijn mening over van alles en nog wat (het plannen van een verhaal, het schrijven ervan, manieren om jezelf aan de slag te krijgen, editen, clichés om te ontwijken of juist niet, dat soort dingen), problemen waar ik tegenop loop als ik zelf schrijf, en andere dingen die aan schrijven gerelateerd zijn en me te binnen schieten. Op dit moment ben ik redelijk serieus bezig met het (her)schrijven van een Young Adult fantasy/sci-fi mengelmoes waar ik aan ben begonnen tijdens Camp NaNoWriMo in juli, dus daar zou het waarschijnlijk ook af en toe over gaan. Als ik ooit toekom aan dingen publiceren, wat wel het uiteindelijke doel is, zou ik daar natuurlijk ook iets over vertellen.

    Dus, zouden jullie het leuk vinden zoiets te lezen? Zou het iets zijn wat je eventueel zou willen volgen? En als je dit soort dingen interessant vindt, wat zou je dan precies willen zien? Geen zorgen, ik ben eigenwijs genoeg om uiteindelijk te schrijven wat ik zelf wil, maar ik ben wel heel benieuwd naar jullie suggesties. ^^

    Oh, en kennen jullie zelf dit soort blogs? Dan heb ik het niet over pagina's van schrijvers, maar echt blogs waar wordt gepraat óver schrijven. Het liefst Nederlands, want ik heb al een hoop Engelse gezien, maar Engels mag natuurlijk ook, als je er eentje weet die je erg goed vindt (of nog een andere taal, als je heel origineel wilt zijn, haha).


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Lijkt me zeker interessant. Zet je het in dit topic als je ermee start?


    Physics is awesome

    Voor de volledigheid zal ik het hier ook nog even melden, aangezien wat mensen daarom vroegen: de blog bestaat inmiddels! Het heeft me nog een paar maanden gekost, maar hij is nu hier te vinden. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan