• Ik zweer, dit is een trolltopic om je avond een beetje op te fleuren.
    Dus, ik luister graag naar classic fm. Een tijdje terug, en blijkbaar vandaag weer is er een dextro-reclame. Die gaat ongeveer zovan: "Dextro en de banaan. Ze zeggen dat de banaan je sneller energie geeft. Hoe kan dat? De snelste weg naar de maag is toch recht?" En het gaat nog verder, maar ik vind deze reclame niet oké. Het is zo shady wtf! Wat de hel hebben bananen gedaan om zo'n haat te ontvangen van die dextro-mensen? Bananen zijn het meest vredige fruit dat ik ken! #allbananalivesmatter.
    Dus, welk fruit wordt volgens jullie onterecht mishandeld of gediscrimineerd?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Founder schreef:
    De appel wordt ten zeerste onderschat. Hij heeft best een rot leven, zo valt hij soms wel erg ver van de boom. Dit heb je af en toe ook met peren, al ben ik van mening dat je appels niet met peren moet vergelijken. Je wilt ook niet weten op wat voor manier appels soms behandelt worden. Mensen durven wel eens door zo'n zure appel heen te bijten, of soms gebruiken ze een appeltje voor de dorst. Verschrikkelijk toch!
    Kort samengevat, met appelhaters heb ik nog een appeltje te schillen.


    Kom maar op zou ik zo zeggen!(cool)


    Queer zijn is gewoon alles

    Eet veel bananen, bananen zijn gezond. Adam sloeg Eva op de blote- Constantionopel is een mooie stad, daar lopen de meisjes in hun blote- Ga je mee naar Frankrijk, Frankrijk is zo leuk. Daar wordt van 's avonds tot 's morgens vroeg ge- neushoorntjes vangen in het hoge riet. Daar lopen de meisjes in hun blote tiet tiet tiettiettiettiettiet! Jaa jaaa ik zeg lekker niets. Kunstgebittenbakkie, opa op de fiets. Ja jaaa het cirkeltje is rond. Eet veel bananen in je blote kont.


    Voor de groentewinkel stond Keesje de Jordaan. Zwaaiend sprak hij tot de baas GEEF ME EEN BANAAN. Maar de baas was juist die dag, gladweg uit verkocht. En hij dacht dat onze Kees, ruzie met hem zocht en de baas zei Ja ik heb geen bananen. Ik heb geen bananen vandaag. 'K heb radijsjes. Hele mooie. Witte en rooie. Maar ja, ik heb geen bananen. Ik heb geen bananen vandaag.

    Plots vloog er een rode kool, door de winkel ruit. En er volgde een meloen in de baas zijn snuit. De baas zijn snuit zat vol met sap. Kees ging voor hem staan: LELIJKE MELOENENKOP, GEEF ME EEN BANAAN!
    en de baas zei Ja ik heb geen bananen. Ik heb geen bananen vandaag. 'K heb radijsjes. Hele mooie. Witte en rooie. Maar ja, ik heb geen bananen. Ik heb geen bananen vandaag.

    Aan die liedjes moet ik altijd denken bij Bananen. Lol. De andere fruitsoorten hebben geen liedjes


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Patholoog schreef:
    (...)[/spoiler]


    WHAT IS THAT? CAN I LICK MARRY IT


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Benevolence schreef:
    (...)
    Het is eeeeeeeen...
    fruit!
    Wel, zo is het mij toch geleerd, haha.


    Mij ook, maar wikipedia beweert iets anders ...


    What would Emma do?

    Gigantopithecus schreef:
    (...)

    Mij ook, maar wikipedia beweert iets anders ...


    Tomaat=fruit. Iemand zal de wiki pagina wel weer verpest hebben.

    Oké na korte research blijkt het er gewoon vanaf te hangen waar je het op beoordeeld. Nevermind, hehe. Het is blijkbaar allebei goed, afhankelijk van hoe je het beargumenteerd.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2016 - 23:05 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Snappen jullie mijn haat? D:

    Bananen zijn cool tho.


    What would Emma do?

    Gigantopithecus schreef:
    Snappen jullie mijn haat? D:

    Bananen zijn cool tho.


    Nee? Tomaten passen bij alles, en een geweldig fruit/groente! Zo divers en overal bij passend.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Nee? Tomaten passen bij alles, en een geweldig fruit/groente! Zo divers en overal bij passend.


    Allergieeeee. D: Ook aan wortels. En bepaalde stukken fruit zoals kiwi.


    What would Emma do?

    Gigantopithecus schreef:
    (...)

    Allergieeeee. D: Ook aan wortels. En bepaalde stukken fruit zoals kiwi.


    Zolang je maar van bananen houdt, dan is het goed. Maar dat sucks wel.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Zolang je maar van bananen houdt, dan is het goed. Maar dat sucks wel.


    Haha, het kan me niet veel schelen hoor, ik eet het toch. :'D Ik lust het te graag.


    What would Emma do?

    Whaaaaaat? Een tomaat kan gezien worden als een fruit??? Mijn leven is een leugen.


    I wanna be a wizard!

    Debbaut schreef:
    (...)

    Kom maar op zou ik zo zeggen!(cool)


    Sorry hoor, maar volgens mij zijn bananen al meer verkeerd ingeslikt geweest door mensen dan dat gebeurd is met appels.
    Woops, ik zeg niets meer. :X

    Okee nee, ik haat appels ook soms echt, blijft veel te vaak tussen mijn tanden zitten.


    I wanna be a wizard!

    Ik heb na al die jaren nog steeds een haat liefdes verhouding met een mango. Ik krijg hen nooit fatsoenlijk gesneden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Patholoog schreef:
    (...)

    Nee? Tomaten passen bij alles, en een geweldig fruit/groente! Zo divers en overal bij passend.


    Ik vind tomaten zo ranzig smaken lol


    26 - 02 - '16

    Ik vind wortels echt lekker! Bananen vind ik echt niet te vreten :x.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2016 - 11:29 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.