• Ik zweer, dit is een trolltopic om je avond een beetje op te fleuren.
    Dus, ik luister graag naar classic fm. Een tijdje terug, en blijkbaar vandaag weer is er een dextro-reclame. Die gaat ongeveer zovan: "Dextro en de banaan. Ze zeggen dat de banaan je sneller energie geeft. Hoe kan dat? De snelste weg naar de maag is toch recht?" En het gaat nog verder, maar ik vind deze reclame niet oké. Het is zo shady wtf! Wat de hel hebben bananen gedaan om zo'n haat te ontvangen van die dextro-mensen? Bananen zijn het meest vredige fruit dat ik ken! #allbananalivesmatter.
    Dus, welk fruit wordt volgens jullie onterecht mishandeld of gediscrimineerd?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Meloen. Dat is zo lekker, maar alleen als ze rijp zijn. En dat kan je dus niet goed zien aan de buitenkant. Daardoor is het voor de meloen moeilijker om als geliefd fruit gezien te worden, terwijl het echt echt lekker fruit is.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2016 - 11:17 ]

    Lolicia schreef:
    Ik vind wortels echt lekker! Bananen vind ik echt niet te vreten :x.

    FINALLY. Ik dacht dat ik serieus de enige was die niet van bananen houdt.

    Maar ik ben eigenlijk zowel niet van dextro als bananen. Dus... Aardbeien anyone?


    Deep inside, I've never felt alive

    Founder schreef:
    (...)

    Sorry hoor, maar volgens mij zijn bananen al meer verkeerd ingeslikt geweest door mensen dan dat gebeurd is met appels.
    Woops, ik zeg niets meer. :X

    Okee nee, ik haat appels ook soms echt, blijft veel te vaak tussen mijn tanden zitten.


    Door het doorsptreepte zinnetje wordt de hoofdzin zeer dubbelzinnig, weet je dat?:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik geniet momenteel erg van het plakje bananencake dat binnen mijn bereik ligt. Bananen zijn heerlijk :Y)
    Ik waardeer bananen ook in prankvorm ^^

    Al die mensen die vinden dat er teveel appel haat is in deze wereld en dan kom ik aan met mijn appel allergie hahaha. Ik haat appels dus echt verschrikkelijk, want ze zorgen ervoor dat ik stik en ik wil geen vreselijke appel dood sterven. Oh en dan zitten ze ook nog in extreem veel soorten fruitdrink, terwijl het dan niet eens appelsmaak is! Like the fluff! Dus ik haat appels en het spijt mij niet, want ze proberen mij te vermoorden. Appels zijn gemeen en wreed.

    Verder ben ik over het algemeen dol op fruit. Bananen zijn echt hemels, vooral als ze nog een beetje groen zijn yumyum (banana) En aardbeien zijn zo'n beetje het lekkerste eten op deze aardbol. Serieus, die dingen zijn ge-wel-dig. Team aardbei for sure.

    Oh en Emma over die meloenen: Je moet eraan ruiken. Dan weet je of ze goed zijn c; meloenen zijn ook veel te lekker


    Happy Birthday my Potter!


    Sorry, maar aangezien nog niemand dit had gepost moest ik dit gewoon doen.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    ^ That's why we are friends! Hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dreadful schreef:


    Sorry, maar aangezien nog niemand dit had gepost moest ik dit gewoon doen.


    OMG! I was seeking for this yesterday but couldn't find it and now u just did :'D Genius.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya



    [ bericht aangepast op 31 aug 2016 - 20:47 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry



    Ik moest meteen hier aan denken (:
    Zelf vind ik bananen heel lekker en haat ik peren!

    [ bericht aangepast door een moderator op 31 aug 2016 - 21:21 ]


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Ooit eens een banaan gegeten door een panty? Dat is echt het ranzigste ooit.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Founder schreef:
    Whaaaaaat? Een tomaat kan gezien worden als een fruit??? Mijn leven is een leugen.


    Dit dus, en bananen vind ik heerlijk. Net als meloen en mango. :9~


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Founder schreef:
    De appel wordt ten zeerste onderschat. Hij heeft best een rot leven, zo valt hij soms wel erg ver van de boom. Dit heb je af en toe ook met peren, al ben ik van mening dat je appels niet met peren moet vergelijken. Je wilt ook niet weten op wat voor manier appels soms behandelt worden. Mensen durven wel eens door zo'n zure appel heen te bijten, of soms gebruiken ze een appeltje voor de dorst. Verschrikkelijk toch!
    Kort samengevat, met appelhaters heb ik nog een appeltje te schillen.

    Held!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Benevolence schreef:
    (...)
    Het is eeeeeeeen...
    fruit!
    Wel, zo is het mij toch geleerd, haha.


    fruit=vrucht of stuk fruit


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.