• Daarzie. Weet ik ook wat ik met al die verhalen, fanfics en andere dingen in mijn hoofd kan doen :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Haha, die kom ik eens in de zoveel tijd weer op Tumblr tegen, maar het blijft erg mooi. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ghehe I like it. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik hou van die vrouw!(bloos)


    Queer zijn is gewoon alles

    Het verhaal heeft mij door mijn moeilijke periode op de middelbare school heengetrokken, dus ja, ik vind dat Hogwarts een deel van mijn leven is, en dat ik er een deel van mijn leven heb doorgebracht, al dan niet in levende lijve.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik moet doorgaan met herlezen <3


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik word altijd gelukkig van haar tweets. (bloos)


    What would Emma do?

    J.K. Rowling is my Queen. My God.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    <3

    Harry Potter zal inderdaad altijd een belangrijk deel van mijn leven blijven.


    I am an idiot, I move.

    Hoezeer ze ook de hele franchise van Harry Potter nu uitmelken, ze heeft een fantastische fantasiewereld op onze dreuzelwereld neergezet en ik bedank haar daarom. Ik weet nog dat ik altijd zat uit te kijken naar het nieuwste boek met mijn verjaardag en als ik hem dan kreeg, verdween ik er het grootste gedeelte van de dag om te lezen. Het heeft mijn leven gered zoveel keren en Harry Potter en zijn wereld blijven in mijn hart. Dat klinkt misschien heel cliché, of overdrijvend, maar het heeft mij echt geholpen in de moeilijkste tijden.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2016 - 10:51 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    <3 Fantastisch, die vrouw.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Philip schreef:
    J.K. Rowling is my Queen. My God.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Philip schreef:
    J.K. Rowling is my Queen. My God.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik vind het een hele mooie en fascinerende quote. Onlangs op Facebook, als ik weer iemand iets van de Harry Potter - personages zie liken moest ik ineens ook denken, in principe zijn die mensen en personages wel echt, iedereen kent ze, iedereen praat over ze, houdt van ze of haat ze. Ze zijn zo als echte mensen aanwezig dat ze ergens toch gewoon heel echt zijn. Alleen niet plastisch.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2016 - 13:29 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Philip schreef:
    J.K. Rowling is my Queen. My God.


    Goddess, you mean.


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.