• ×Hatelist×

    ×Verleden×

    Garvin High stond altijd bekend als een goede school, een van de beste zelfs. Het was een normale school met allerdaagse leerlingen en het allerdaagse gedrag. Toch was de status van deze school meer schijn. Ook hier waren de pesterijen. In de school lopen pesters, allemans vrienden en de gepesten rond. De school leek dan wel allemaal plezierig maar dat was niet de werkelijkheid. De harde werkelijkheid waren de pesterijen die vele leerlingen dagelijks troffen. Hierdoor ontstond de welbekende Hatelist. Een lijst gemaakt door de gepeste leerlingen over dingen die ze haten. Dit kon van televisie programma's tot de pesters gaan. De haat lijst was simpelweg een lijst van alle dingen die dood mochten. Wanneer een leerling ook echt van plan is al de leerlingen op de lijst neer te schieten verandert het ooit zo prachtige plaatje van de school in een nachtmerrie. Het bloedbad dat daar heeft plaatsgevonden is het enige waar ze het op het nieuws nog over konden hebben. Er zijn vele doden gevallen nog veel meer gewonden.

    Plaats
    Het verhaal speelt zich af op de school Garvin High, deze licht in het plaatsje Phoenix en behoort tot de staat Arizona. De school van deze leerlingen staat dus in het prachtige Amerika.

    Vakken
    Talen Je kan uit de talen Frans, Spaans en Duits kiezen
    Engels is verplicht
    Rekenen Je kan kiezen uit rekenen, economie en wiskunde
    Je bent verplicht één van deze vakken te kiezen
    Sport Je kan kiezen uit atletiek, zwemmen, rugby, lacrosse en basketbal
    Verplicht één kiezen
    Menswetenschappen Je kan kiezen uit natuurkunde, scheikunde en biologie
    Ook hier ben je verplicht er één te kiezen
    Creatieve vakken Tekenen, BSM of Muziek
    Ook hier één kiezen


    "Are we going to die?"


    "No, we will survive"

    ×Wat spelen wij?×
    Wij spelen de leerlingen op Gravin High, twee jaar later. Er zijn leerlingen en docenten die nog steeds lichamelijke schade over hebben gehouden aan de schietpartij. Ook zijn er nieuwe leerlingen op school die alleen vrezen dat er noet nog een keer hetzelfde zal gebeuren. Kortom heeft iedereen zo zijn littekens -letterlijk en figuurlijk- aan de schietpartij over gehouden. Wij spelen de leerlingen en de docenten en volgen in deze RPG hoe de leerlingen hier op hun manier mee dealen. Of je nu je vriendin verloren bent in de schietpartij, er zelf bij gewond bent geraakt, er niks mee te maken hebt gehad of degene was die de schietpartij probeerde te stoppen. Iedereen moet er op zijn of haar manier mee zien te dealen en wanneer de roddel rond gaat dat er weer een nieuwe lijst is groeit de wanhoop met de dag.
    De Kamerindeling
    Kamer 1
    Mary Williams
    Julie Valentine
    Christopher Adams
    Kamer 2
    Cassandra Morgan
    Jacob Prince
    Alexis Johnson
    Kamer 3
    Christian Donovan
    Samuel Cunningham
    Anaïs Westwood
    Kamer 4
    Rose Gregor
    Olle Marland
    Magdalena Williams
    Kamer 5
    Julliette Blackwood
    Luca Jackson
    Arriana Allegria
    Kamer 6
    Reese Jacobs-Chamberlain
    Alexander Henderson
    Andrew Johnson
    Kamer 7
    Luca Jackson
    Leonoor Cain
    Alicia Jackson
    Kamer 8
    Damian Rodriguez
    Flynn Johnson

    Het Rooster
    Je hebt 3x in de week Engels
    Je hebt 2x in de week je gekozen taal
    Je hebt 3x in de week rekenen, economie of wiskunde
    Je sport 3x per week
    Je hebt 2x per week biologie, Natuurkunde of scheikunde
    hieronder het rooster (overal waar jou lessen niet staan kun je huiswerk uren, computer uren of verlof inplannen).
    Maandag
    Wiskunde
    Natuurkunde
    Biologie
    Spaans
    Sport
    Sport
    Dinsdag
    Frans
    Duits
    Economie
    Scheikunde
    Rekenen
    Biologie
    Woensdag
    Wiskunde
    Duits
    Engels
    Natuurkunde
    Tekenen
    Tekenen
    Donderdag
    Rekenen
    Engels
    Frans
    Scheikunde
    Muziek
    Muziek
    Vrijdag
    BSM
    BSM
    Economie
    Rekenen
    Engels
    Sport
    ×Info×

    Ieder leerling heeft een kamer op school, hier slapen ze met zijn drieën in. Iedereen heeft dus 2 kamergenootjes tenzij je kamer niet vol zit. De kamers zijn best luxe en meer dan groot genoeg voor 4 leerlingen maar om de leerlingen meer ruimte de gunnen hebben ze besloten de kamers voor 3 leerlingen te maken.
    De kamer
    De keuken:


    Het is een grote keuken voor in de studentenkamer. De keuken is groot genoeg om zelf eten in te koken zodat de leerlingen niet ongezond hoeven te eten.
    De slaapkamers:


    Je hebt grote slaapkamers en er wordt verwacht dat je met zijn tweeën in één tweepersoons bed slaapt. Er ligt altijd een matras onder het bed waardoor logé's gemakkelijk kunnen blijven. Dit is echter niet de bedoeling en is ook alleen in de weekenden toe gestaan. In de vakanties mag je naar je familie toe om in je eigen slaapkamer te slapen.
    De badkamer:


    In verhouding met de rest van het huis is deze wat kleiner, maar groot genoeg. Je kan er douchen, je make-up opdoen en naar de wc. Er hangt een toilet voor de mannen en de vrouwen, deze worden dan ook graag gescheiden gehouden. Zodat een vrouw niet op een toilet hoeft te gaan zitten die helemaal onder de plas zit.
    De woonkamer:


    In de woonkamer staat een bank waar ze 's avonds met zijn allen op kunnen hangen. Ook staat er een eettafel waar je je huiswerk kunt maken en op kunt ontbijten en avond eten. Er wordt van je verwacht dat je gewoon op school in de aula luncht.
    Het zwembad:


    Deze is beschikbaar voor alle leerlingen en ligt in de tuin achter het gebouw met kamers. In de tuin staat ook een schuurtje hierin staan alle benodigheden voor bij het zwembad. Bijvoorbeeld ligbedjes, zwembanden/luchtbedden en wat reserve handdoeken.
    Uniforms:
    Er zijn geen uniforms op de school maar er wordt van je verwacht dat je je degelijk kleed doe je dit niet mogen docenten je terug sturen naar je kamer om andere kleren aan te doen. In het weekend mag je alle kleren dragen die je wilt.
    Lunchpauze: in de lunchpauze wordt van alle leerlingen verwacht dat ze in de aula zitten en is het verboden om in de gangen te lunchen, dit is voor eigen veiligheid. Zo mag je ook niet alleen zitten, door deze regel proberen ze te voorkomen dat er niet nog een keer een schietpartij voorkomt.


    "How could we ever trust someone again?"

    ×Lijstje×
    × Naam / / Bijnaam / / Betekenis
    ×Geboortedatum / / Sterrenbeeld / / Leeftijd
    × Reputatie / / Staat op hatelist?
    × Vakken / / Klas
    × Innerlijk / / Karaktereigenschappen
    × Uiterlijk / / Beschrijving / / Foto's
    × Verleden / / Familie / / Schietpartij ervaring
    × Relatie's / / Vrienden
    × Extra / / Allergieën / / Angsten / / Huisdieren
    ×Roles×
    ×Naam×Reputatie×Hatelist×Username×Pagina×

    ×Leerlingen×
    Vrouwelijke leerlingen
    × ×Populair× ×QueenOfHearts×
    ×Anaïs Catherine Dawn Westwood×Badass×Ja×WiseHeart×1.5
    ×Julie "Juul" Valentine×Populair×Ja×Douceur×1.6
    × ×Allemans vriend× ×JoSnape×
    ×Reese Isabelle Jacobs-Chamberlain×Jock× ×Camhanaich×1.4
    ×Rose Mary Gregor×Populair/Hate×Ja×Feniks×1.4
    ×Arianna Luciana Allegria×Populair× ×Surrexit×
    ×Cassandra Kiani Morgan×Populair×Ja×Valor×1.4
    × ×Nerd× ×Phenelope×
    ×Mary Florence Williams×Nerd×Nee×Unstoppable_xx×1.3
    × ×Nerd/gepest× ×MyDreams×
    × ×Populair× ×Sunrises×
    × × ×LearnToPlay×
    × × ×Grimmlove×
    Mannelijke leerlingen
    × ×Populair× ×Phenelope×
    ×Jacob Nils Prince×Nerd×Nee×Feniks×1.5
    ×Alexander "Alex"Henderson×Populair×Nee×Douceur×1.4
    × ×Populair× ×Ravi×
    × ×Populair× ×MyDreams×
    ×Christian Benjamin Donovan×Niet opvallend× ×DSprayberry×1.3
    × × × Ruelle×
    ×Olle Jay Marland× ×Sugar_Coated×
    × × ×Dr_Bones×
    × × ×greenlight22×
    × × ×LearnToPlay×

    Overig:
    ×Rol×Naam×Hatelist×Username×Pagina
    Vrouwelijk
    Schoolpsycholoog×Julia Upton×Nee×Westwick×1.4
    Lerares×Kaatje Eden Black× ×Unstoppable_xx×1.6
    Mannelijk


    "The hate list is something awful"

    ×Regels×
    ×Sluit niemand buiten in de RPG
    ×Schrijf minimaal 150 woorden, dit moet makkelijk haalbaar zijn.
    ×Geen perfecte personages, niemand is perfect.
    ×Alleen ik, Feniks maak nieuwe topics aan.
    ×Graag jongens en meiden gelijk houden.
    ×Wees aardig tegen elkaar, geen ruzie buiten de RPG
    ×Veel plezier!

    Lijst met bezette faceclaims


    Magdalena Zalejska
    Elizabeth Turner
    Grace Hartzel
    Tassia Boatman
    Ebba Zingmark
    Baskin Campion
    Scarlett Leithold
    Kiko Mizuhara


    Avan Jogia
    Jake Cooper
    Lucky Blue Smith
    Sean O'donnel
    Bryden Jenkins
    Darwin Gray
    ×Over de schutter×
    De jongen heette Daniël Stamford, hij had een vriendin en een familie die van hem hield.
    Daniël werd op school veel gepest en hierdoor startte hij met zijn vriendin de Hatelist. Deze werd verder geschreven onder alle gepestte leerlingen. Daniël werd steeds stiller en sloot zich van de buitenwereld af. Hij begon steeds meer over de dood te praten -als hij al praatte. Hij ging steeds minder naar school en op een dag niet meer daarom was het voor iedereen een verrassing dat hij 18 juli de aula binnenstormde met twee pistolen in zijn hand. Hij begon als een razende om zich heen te schieten. Toen de politie kwam is de jongen uit het raam gesprongen en te pletter gevallen. Later is gebleken dat door het gepest hij in een depressieve circkel is beland. Hij was al lang van plan zichzelf van het leven te beroven maar niet in zijn eentje, hij zou al zijn pesters net zich meenemen. Hij had het hele plan uitgedacht, op zijn kamer zijn allerlei spullen gevonden die er op wezen dat dit een lang voorbereid plan is geweest. Hij had aan alle details gedacht.
    ×Topics×
    Praattopic 1!
    Rollentopic 1!Speeltopic 1!
    ×Klas/Grades×
    Freshman - grade 9 - derde middelbaar - 14/15 jaar
    Sophomore - grade 10 - vierde middelbaar - 15/16 jaar
    Junior - grade 11 - vijfde middelbaar - 16/17 jaar
    Senior - grade 12 - zesde middelbaar - 17/18 jaar

    [ bericht aangepast op 12 sep 2016 - 16:56 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ik heb Luca openstaan voor relaties?

    greenlight22 schreef:
    Ik zoek eigenlijk ook nog wel een beste vriend(in) voor Christopher. Idk ik wil gewoon niet dat hij straks een of andere loner is, hoewel hij waarschijnlijk toch wel random mensen aanspreekt.


    Als ik Luca op je af mag sturen xD

    [ bericht aangepast op 9 sep 2016 - 18:15 ]

    Ik ga vanavond posten met Juul, kan ik haar naar Rose schrijven of nog niet?


    chaos makes the muse

    Douceur schreef:
    Ik ga vanavond posten met Juul, kan ik haar naar Rose schrijven of nog niet?


    Magdalene is ook bij Rose xD
    (even ter info voor MysticNeverland)

    [ bericht aangepast op 9 sep 2016 - 18:43 ]

    QueenOfHearts schreef:
    (...)

    Magdalene is ook bij Rose xD
    (even ter info voor MysticNeverland)


    *kuch kuch*
    Kan ik zelf eigenlijk ook xD
    *kuch kuch*


    We are all mad here...

    MysticNeverland schreef:
    (...)

    *kuch kuch*
    Kan ik zelf eigenlijk ook xD
    *kuch kuch*


    Lol xD

    yer_a_wizard schreef:
    (...)
    Dankje! En ja, dat is idd wel slim. Dan geeft hij ook rekenen, oké? :)

    Prima!


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Douceur schreef:
    Ik ga vanavond posten met Juul, kan ik haar naar Rose schrijven of nog niet?

    Ik ben het gesprek met de psychologe aan het afronden, dus in principe kan ze er ieder moment aankomen, ik wacht alleen nog op een reactie van Westwick.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Feniks schreef:
    (...)
    Ik ben het gesprek met de psychologe aan het afronden, dus in principe kan ze er ieder moment aankomen, ik wacht alleen nog op een reactie van Westwick.


    Is prima! Ik wacht rustig af haha (:


    chaos makes the muse

    Feniks schreef:
    (...)
    Ik ben het gesprek met de psychologe aan het afronden, dus in principe kan ze er ieder moment aankomen, ik wacht alleen nog op een reactie van Westwick.

    Mijn stukje staat erop!

    @ everyone else: heeft er nog iemand een afspraak met de psychologe vandaag? (:


    I was an angel living in the garden of evil

    Wacht, maar ik snap niet waar we nou precies beginnen, beginnen we bij het eerst uur of ergens midden op de middag?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    greenlight22 schreef:
    Wacht, maar ik snap niet waar we nou precies beginnen, beginnen we bij het eerst uur of ergens midden op de middag?

    Gewoon het eerste uur anders is het een beetje onlogisch als iedereen er al is, het eerste uur kan zelfs ieder moment beginnen, Rose zelf had die dag iets eerder dan de normale schooluren een afspraak, dat lijkt mij tenminste het logischte.
    Wauw wat een woord


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Westwick schreef:
    (...)
    Mijn stukje staat erop!

    @ everyone else: heeft er nog iemand een afspraak met de psychologe vandaag? (:


    Cass kan wel als je wil? Dan wel pas later haha


    El Diablo.

    Feniks schreef:
    (...)
    Gewoon het eerste uur anders is het een beetje onlogisch als iedereen er al is, het eerste uur kan zelfs ieder moment beginnen, Rose zelf had die dag iets eerder dan de normale schooluren een afspraak, dat lijkt mij tenminste het logischte.
    Wauw wat een woord


    Ooh ja is goed, nee ik dacht sommige mensen zitten in de aula en zo en ja ik wist het gewoon niet zeker haha.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Westwick schreef:
    (...)
    Mijn stukje staat erop!

    @ everyone else: heeft er nog iemand een afspraak met de psychologe vandaag? (:


    Ik heb Julie ook nog wel (:


    chaos makes the muse