• Hallo!
    Ik doe ook mee aan de GoShort wedstrijd en ik ben op zoek naar een cover(:

    De titel: Liefde op het eerste gehoor
    Ik wil graag een cover met en zonder titel.
    Ik wil graag ook mijn username of mijn naam(Femke) op de cover. Je mag zelf kiezen wat beter staat.
    Sfeer: romantisch
    Samenvatting

    De blinde, maar o zo koppige Eugene weet precies wat hij wilt: zien. Met de trein reist hij dus het hele land af op zoek naar een dokter die hem kan helpen, maar op zijn eerste treinreis gaat het al helemaal mis. Hij heeft geen idee meer waar is of waar hij naar toe moet, totdat een zachtzoete meisjesstem vraagt of alles goed met hem gaat en of ze hem kan helpen.
    Natuurlijk is het eerste wat er door Eugene's hoofd schiet nee, maar haar stem is zo zuiver, dat hij even niet weet wat hij moet antwoorden. Het meisje voor hem vraagt het opnieuw en Eugene weet het zeker. Dit meisje heeft de mooiste stem die hij ooit heeft gehoord. Van zijn stuk geslagen vertelt hij haar dat hij wilt kunnen zien en opzoek is naar een dokter die dat kan regelen.
    Zij besluit hem te helpen en ze reizen samen het land door op zoek naar een dokter.
    Elke treinreis lijkt wel een date en Eugene begint haar steeds leuker te vinden. Zal het hem lukken om weer te kunnen zien? Zal het hem lukken om haar hart te veroveren?

    Foto's:
    Ik wil graag een NS trein op de cover of misschien een van die borden van het station
    Misschien kan je iets van een blindestok erin verwerken?
    Daarnaast vind ik dit plaatje van de frequentie van 'I love you' wel heel erg schattig.
    Iets wat je denkt wat er bij past mag natuurlijk ook!

    Ik heb helaas geen beloning, maar ik zal natuurlijk je username erbij zetten.

    Ik bedank iedereen die overweegt om iets voor mij te maken(:

    Groetjes Femke


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik kan wat proberen


    Never grow up, it's a trap.

    Even een MT!

    Ik lief je verhaallijn in ieder geval!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Hier heb ik hem met tekst:


    En hier zonder:


    Never grow up, it's a trap.

    Valkyries schreef:
    Even een MT!

    Ik lief je verhaallijn in ieder geval!


    Dankjewel^^

    @wiseheart

    Heel erg bedankt^^ je hebt een mooie sfeer eein kunnen verwerken. Zou je toevallig ook een staande(verticale) cover willen maken?^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Oeehh, wat een ontzettend origineel verhaal Jamie! Klinkt echt gaaf! (Het covers maken laat ik alleen wel over aan de professionals hier :'D )


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Aderyn schreef:
    Oeehh, wat een ontzettend origineel verhaal Jamie! Klinkt echt gaaf! (Het covers maken laat ik alleen wel over aan de professionals hier :'D )


    Dankjee! Ik kwam er een tijdje geleden op toen ik wat blinde mensen op het station ging helpen om de weg te vinden^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik zal morgen die ander maken


    Never grow up, it's a trap.

    Ik heb me eigenlijk echt geamuseerd met deze cover en ik ben blij met het resultaat, al weet ik dus niet of het past bij wat je zoekt, vooral betreft de jongen/man erop :'D Achja, kan je hem gebruiken, is dat meer dan goed, kan je hem niet gebruiken is dat ook goed, want er zijn echt meer dan genoeg goeie covermakers hier! (flower)




    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Het is inderdaad niet precies wat ik zoek (ik heb het liefst heen herkenbare mensen op de cover) maar wel heel erg bedankt voor je poging. Ik ben blij dat je er plezier in had(:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Valkyries schreef:
    Ik heb me eigenlijk echt geamuseerd met deze cover en ik ben blij met het resultaat, al weet ik dus niet of het past bij wat je zoekt, vooral betreft de jongen/man erop :'D Achja, kan je hem gebruiken, is dat meer dan goed, kan je hem niet gebruiken is dat ook goed, want er zijn echt meer dan genoeg goeie covermakers hier! (flower)





    Deze zijn wel echt heel erg gaaf btw ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Iemand die nog wat wilt proberen vanavond of dit weekend?(:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Nou... Lukte voor geen meter. Dit is geen liefde op het eerste gezicht voor mij, misschien wel voor jou? (If not, dan snap ik dat volledig).

    Probeersel.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Bloodborne schreef:
    Probeersel.



    Wauw! Die vind ik echt heel erg mooi! Dankjewel! Ik denk dat ik deze ga gebruiken.
    Iedereen heel erg bedankt die wat heeft geprobeerd^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!