• Go hard or go home, till the break of dawn
    Dit is een RP van Kian. Geïnspireerd en gekopieerd door de film Project X en Project X Haren 2012.
    Deze rp mag niet gekopieerd worden voor andere doeleinden of sites.



    Close your eyes
    Forget everything
    Go insane



    Music is not what we do.
    It's who we are.





    Story: Utrecht Universiteit is een van de grootste en bekendste universiteiten in Nederland. Ieder jaar gaan er weer honderden leerlingen naar toe om hun toekomst achterna te jagen en hun droombaan proberen te behalen. Echter vind men niet alleen de mogelijkheid om hun droombaan te volgen, maar om vrienden voor het leven te maken. Vrienden die je nooit meer achter laat en de meest toffe jaren mee heb beleefd, namelijk een tijd die je jaren later enorm koestert.
    Echter blijkt dit niet voor iedereen zo te zijn. Niet iedereen maakt zo makkelijk vrienden of zien er uitnodigend uit om op af te stappen. Niet iedereen lukt het om zijn droomjeugd op universiteit na te maken zoals je die altijd in films ziet. We volgen in dit verhaal twee jongeren die enkel elkaar hebben als vrienden in hen studie. Ze volgen dan nu ook hun tweede leerjaar in Utrecht, nog steeds on populair als ze de afgelopen jaar waren; hoewel er een meesterplan in hun brein is gevormd. Een plan dat regelrecht hun niveau omhoog zal schoppen als ze deze daadwerkelijk uitgaan voeren. Een super geheim project genaamd Project X. A bridge too far.


    University: Net zoals alle universiteiten bezit ook de Universiteit van Utrecht een brede, openbare campus waar iedereen op kan komen. Naast de scholieren van de Universiteit zelf zitten er ook groepjes verloren HBO’ers van de school naast hen en hangjongeren die de universiteit zelf vaak teisteren om graffiti te spuiten of gewoon de studenten lastig te vallen.
    Op de campus zelf wonen enkel studenten van de Universiteit in de studentenflats; hoewel deze vrij zijn om mensen uit te nodigen op hen kamers die ze willen. De universiteit zelf bezit vele faciliteiten zoals botanische tuinen, een sportcentrum, diverse (eet)winkels en een studentenbar.

    Party hard, make mistakes, laugh endlessly.
    Do things you are afraid to do because after all,
    You Only Live Once

    Rollen:
    [Naam • User • Faceclaim • Status • Pagina]

    Meisjes: [VOL!]

    • Robin Yasemin de Witte • Kian • Magdalena Zalejska • Populair bad bitch • 1.2
    • Suzannah Laurentiel Hummel • Maslany • Troian Bellesario • ? • 1.5
    • Eleanora Willemijn van Leeuwenhoek • Camouli • Scarlett Leithold • Jock (Aanvoerder & aanvaller meisjes hockeyteam) • 1.2
    • Nicole Luna Castillo • Valor • Alexandria Morgan • Social Butterfly • 1.3
    • Macy Theresa Namgung • Greenlight22 • Qig Wang • Nerd • 1.5
    • Tessa Mae Meyer • Cahira • Madison Beer • The rebellious bitch • 1.4
    • Jemma de Wolf • Sempre • ? • The happy Lesbian • 1.5
    • Joelle Amelia van den Pol • Shocker • Jenna Louise Colema • ? • 1.6
    • Aida Zahra Romeijnsen • Maslany • Cindy Kimberly • The Sleazy Queen • 1.6
    • Mara Valente • Sempre • ? • The Sarcastic Artist • 1.6

    Jongens:

    • Lars Joris Daelmans • JC_ • Dylan 'o Brien • Loser 2 • 1.2
    • Jonathan Harold Von Draekcen • Necessity • Christopher Mccrory • Populair bad boy • 1.3
    • Justin Cloud 'JC' Caylen • Kian • JC Caylen • Populair frozen BrainiaQ • 1.4
    • Daan van de Ven • Douceur • Tim Borrmann • Populair social Bunny • 1.5
    • Niels Lukas van As • JC_ • ? • ? • 1.4
    • Servan Wessel Molenwijk • Mouli • Die Hard Troublemaker • 1.5
    • Axel Segastian Spilsbury • Greenlight22 • Jamie Campbell Bower • The one that doesn't belong • 1.6
    • Reece Wolters • Cahira • Stephan James • The Badboy • 1.6
    • Floris Levi Sanders • Shocker • Sonny Henty • ? • 1.6
    • Finn Daley Sanders • JC_ • Tyler Recher • ? • 1.6
    • Dave Wateren • AdamSandler • ? • ? • 1.6



    Begin:

    We beginnen deze dag met een zomerse ochtend, genaamd 16 september 2016.. Het is nu rond zes uur ’s ochtends. Een tijd waarop men op en rond de universiteit langzaam wakker word om nog even rustig televisie te kijken of direct naar school te gaan zodat ze net hun eerste les kunnen halen met openbaar vervoer. Niet dat Ben en Lars zichzelf hier aan gehouden hebben. De twee jongens zijn namelijk de hele avond druk geweest om de telefoonnummer lijst van school te kraken om van iedere populaire mensen hen nummer te bemachtigen voor de grote feest dat ze diezelfde avond gepland hebben staan. Ze hebben samen een app gemaakt met as titel Project X.

    Whatsapp message in the 'Project X' groupchat
    Wakey-wakey Bro's and Ho's. Vanavond is iedereen uitgenodigd voor een onvergetelijke party op de Peter van Hoofdtlaan 125. Alleen knappe plus ones en booze zijn toegestaan. (;





    Het is drie uur 's morgens en hoewel het feest ongestoord en goed verlopen bleek te zijn, is niks minder waar. Er zijn waterpistolen gevuld met punch (waar eventueel roofies in kunnen zitten), grafitti bussen waar de muur mee bekalkt is (en nog steeds kan worden). Er is een pokerspel aan de gang op tafel, waar rond heen flink gedealt word.
    Onlangs zijn er (boze) buren naar binnen gekomen, waar studenten in een hevige gevechten/discussies betrokken zijn geworden. De politie probeert binnen te treden, maar ook zij, zijn betrokken geraakt met geweld. Er vliegt nu (nieuws) helikopters boven het huis en het feest is ook LIVE te bekijken op TV. De politie zijn op dit aan het wachten op back - up, zodat ze het hele feest kunnen afkappen. Echter zijn mensen nu ook met vuur aan het spelen, door deze met wat alcohol een (grote) vlam in de lucht te plaatsen. Het is complete anarchie, hoewel de laatste secondes van het feest wel langzaam aan weg begint te tikken; so remember; make the party worth your while & get crazy. & Remember... Tonight we die young.




    Activiteiten/ & polizei

    • Finn gooit matras in zwembad zodat mensen (allereerst Finn) van de dak af kan springen
    • Kleine geitjes lopen tussen de benen van de mensen. De geiten staan als teken van het feest wat zich nu afspeelt. (met groene hoedjes)

    [ bericht aangepast op 12 nov 2016 - 17:57 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya




    NIELS LUKAS VAN AS
    GENEESKUNDE , 2DE JAAR




    Het was still tussen ons en aan de manier waarop Jc reageerde leek hij zich de dingen niet zo goed meer te herinneren als ik... ‘Don’t worry; Niels. Nothing has to change..’ zei de jongen zachtjes en ik beet op mijn lip. Zijn woorden voelden als een steek in me eventjes was ik verstijfd, v-voelde hij dan niets voor me? Was gisteren toch enkel de alcohol die tegen me had gesproken. JC besefte het vast niet maar na gisteren konden we gewoon niet meer zoals normale beste vrienden omgaan. Ik wilde niet vergeten wat er gisteren gebeurde. Ik wilde me zijn vriendje noemen.
    Justin haalde en hand door zijn donkere krullen waarna hij verder sprak. ‘Ik zal wel bij Jemma overnachten op uni days en dan zien we wel hoe het verder gaat. We were just drunk and stupid.’ deze woorden verpletterde nog meer de kleine restjes gebroken gevoelens die hij nu tot stof verpletterde. Ik durfde de jongen niet meer aankijken, bang voor een spontane huilbui van mijn kant uit. Hoe kon ik ook zo stom zijn om te denken dat hij er oké mee zou zijn. "Nee niet weg gaan." mompelde ik wat gekwetst. "Dat kun je me niet aandoen." rolde er zonder na te denken over mijn lippen waarna mijn lichaam even schokte terwijl ik een teug adem nam. Ik stond op van mijn stoel en greep snel zijn hand vast voordat hij weg kon lopen. Ik had deze losjes vast, dus opzich kon hij me nog steeds rejecten. "I-ik vond het fijn." zei ik zachtjes en keek even beschaamd weg. "Het spijt me dat ik je relatie met Tessa verknald heb, maar... ik dacht... wij... god wat ben ik stom. " Ik liet Jc los en veegde even ruw een ontsnapte traan van mijn wang.








    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Justin Cloud 'JC' Caylen
    Populair frozen BrainiaQ • Starting to remember • @ Niels house •

    'I still get butterflies.
    Even though i've seen you hunderd times..'




    'Aye Wuv U.'



    Voor ik überhaupt kon beslissen wat ik ging doen; piepte Niels al dat ik niet weg moest gaan. Iets wat me verbaasde. Voornamelijk omdat híj diegene was geweest die me alleen op de bed – of nouja, dat hadden we nooit bereikt – bank achter had gelaten. ‘Dat kun je me niet aan doen.’ vervolgde hij; waar hij opstond en naar mijn hand greep. Hij had deze losjes vast; hoewel ik bij deze simpele handeling al de neiging had om het beter vast te grijpen. Damn; last night had me aanhankelijk gemaakt. Oké; ik was dat van nature ook wel, gezien ik zo vaak op Niels schoot zat als ik liefde nodig had en dat was vaak. Soms voldeden dieren niet. Ook al zou Stacee me vast voor deze hersenspinsel vermoorden.
    ‘I-ik vond het fijn.’ vervolgde hij; wat niet bepaald hielp voor mijn rode wangen. Echter vervolgde hij met iets – of beter gezegd een feit waar ik totaal nog geen aandacht aan besteden had. ‘Het spijt me dat ik je relatie met Tessa verknald heb, maar… ik dacht… wij… god wat ben ik stom.’ Pijnlijk beet ik op mijn lip; waar de jongen een traan van zijn wang afveegde. Oh merlin. Tessa. Waarom had ik daar niet eerder aan gedacht? Wist ze überhaupt wat er gisteravond was gebeurt – ik zou het niet meer met zekerheid kunnen zeggen. Aan de ene kant hoopte ik dat ze het wel wist. Ik zou het haar waarschijnlijk nooit durven te zeggen; hoewel ik wist dat het beter was dat ik het wel vertelde. Natuurlijk had ze het recht om te weten wat voor sukkel ik was. We hebben een relatie en ik ben zomaar met Niels het bed in gedoken. Uch fuck JC. Wat ben je weer een slimme jongen en zeker het vriendje van het jaar.
    Zonder dat ik het werkelijk door had, was mijn hoofd alweer verstopt tegen Niels zijn lichaam. Mijn armen waren weer rond de jongen heen geslagen. Iets wat ik pas in de gaten kreeg toen ik zijn borst voor de zoveelste keer op en neer voelde reizen.
    ‘I-k vind jou ook fijn..’ bekende ik zachtjes; voor ik besefte dat mijn formulering alles behalve on point was. ‘Jij bent de enige die ik fijn vind..’ Mijn vingertoppen groeven zich weer, door zijn shirt heen, in zijn huid. Ik had me behoorlijk dicht tot hem aangedrukt; hoewel dat puur was om zijn gezicht niet te hoeven zien. Ik wist maar al te goed dat zowel ik en Niels nu niet in zwart of wit zaten; maar in grijs. We waren in een onzeker gebied; omdat we beide niet leken te weten wat we wilde. Even though i’d choose Niels. And I keep choosing him; over and over again, until he finally loves me. Till infinity & beyond.
    ‘I think I love you… en niet sinds noch door gisteren, maar een heel tijd ervoor.. And I hate myself for that.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya





    NIELS LUKAS VAN AS
    GENEESKUNDE , 2DE JAAR





    Ik keek lichtelijk verbaasd naar de jongen die zijn gezicht tegen mijn torso aan drukte en zijn armen om me heen had geslagen, iets wat ik mijn trillerige handen ook bij hem deed. Teder en beschermend, ik wilde hem niet kwijt, voor geen geld in de wereld. Hij was zoveel meer voor me dan zomaar mijn beste vriend en ookal zou hij beslissen dat zijn toekomst misschien niet bij mij ligt dan zou ik dit met een gebroken hart moeten accepteren. Hij leek in gedachten verzonken te zijn, iets waar ik hem niet in ging storen al kon ik het niet laten om kalmerend met zijn duim zijn rug te strelen. ‘I-k vind jou ook fijn..’ hoorde ik zijn warme stem zachtjes zeggen waardoor mijn hart even stilstond en ik hem veelbetekenend aankeek. ‘Jij bent de enige die ik fijn vind..’ een klein snikje verliet mijn lippen waarna om deze een zachte glimlach plaatsvond. Mijn emoties hadden net een hele rollercoaster van angst, onzekerheid en pijn meegemaakt maar deze eindigde toch bij vreugde en verliefdheid. Ik voelde zijn vingers zich in mijn rug pinnen alsof hij me nooit meer los zou gaan laten.
    ‘I think I love you… en niet sinds noch door gisteren, maar een heel tijd ervoor.. And I hate myself for that.’ zei de jongen zacht en ik beet even op mijn lip, streelde door zijn krullen. "Ik heb altijd van je gehouden J, misschien wel eerst als vrienden, maar de laatste tijd... Dit is niet zoals bij Aida, de emoties die ik bou jou voel zijn echt." zei ik zachtjes en wreef even over zijn wang zodat JC genoodzaakt was me aan te kijken. Zacht maar zeker drukte ik mijn lippen op zijn volle lipjes en sloot ik mijn ogen, genietend van de kriebels en het warme gevoel binnenin me. " I think ... no ... I know I love you." prevelde ik tegen zijn lippen aan en haf hem nog een peck waarna ik hem opgelucht aankeek al was ik nog steeds bang, bang voor de buitenwereld. Mijn vaders hadden het ook niet gemakkelijk gehad toen ze zich hadden geout.







    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH


    JONATHAN      HAROLD      VON      DRAEKCEN
    “"People who follow all the rules and chase every trend tend to get forgotten – they look great, but they’re not as memorable."”
    Populair bad boy - 22 years - Student Rechtsgeleerdheid


    Zodra Axel begon te praten, wist Jonathan helemaal zeker dat hij de enige was die zich beroerd voelde. Wie zou er met een grote kater veel te vrolijk “goodmorning princess” zeggen en daarbij ook nog knipogen? Nee, Jonathan kon zich niet voorstellen dat iemand dat voor elkaar zou krijgen als zijn hoofd aanvoelde alsof er een kudde olifanten overheen had gewalst.
    Axel had zich gelukkig goed voorbereid en gooide een flesje water en aspirines naar Jonathan toe. Ook in zijn staat kreeg Jonathan het voor elkaar om het flesje uit de lucht te grijpen. Hé, hij was niet compleet nutteloos hoor. Met de aspirines had hij minder geluk en die knalden tegen zijn borst om vervolgens op zijn schoot te vallen.
    “Iemand was ver heen gisteren,” stelde Axel vast alsof dat niet al duidelijk was. Het enige wat Jonathan hoopte, was dat hij zich nog enigszins gedragen had terwijl hij zo ver heen was. Het gebeurde niet vaak dat hij zich zo liet gaan. Normaal hield hij nog controle, kon hij zich de avond nog herinneren – het meeste dan – en kon hij vooral zijn waardigheid houden. Als hij geen controle meer had, hoe zou hij anders meisjes oppikken? En nu, nu had hij zich compleet lam gezopen en de controle uit handen gegeven aan de alcohol. Ergens wel een beangstigende gedachte dat hij het allemaal niet meer wist en het zelf ook niet had kunnen besturen waarschijnlijk, maar Jonathan zette dat van zich af. Het feit dat hij nog wel ergens een meisje kon herinneren, betekende waarschijnlijk dat hij zich niet compleet voor gek had gezet, dus het zou vast allemaal meevallen.
    “Hoe voel je je?” vroeg Axel terwijl hij, net zoals Jonathan zelf, zijn flesje opende. Voor Jonathan antwoordde nam hij eerst een aspirine en een paar slokken water. Hij voelde zich meteen beter al wist hij ook wel dat dat alleen het placebo-effect was. Hij was in elk geval wat wakkerder.
    Hij lachte even. Zacht, want harde geluiden galmden ook door. “Wat denk je zelf, fair maiden?” antwoordde hij plagend. “Ik heb me nog nooit zo goed gevoeld.”




    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Justin Cloud 'JC' Caylen
    Populair frozen BrainiaQ • Starting to remember • @ Niels house •

    'I still get butterflies.
    Even though i've seen you hunderd times..'




    'Aye Wuv U.'



    Als ik iets fijn vond, dan waren het zijn warme armen wel rond mij heen. We hadden wel vaak geknuffeld; maar nooit zo intens als nu. Of misschien leek het wel zo, omdat ik mezelf nog nooit zo opengesteld voor hem had. Toch was het meestal zo’n afstandelijke bro-hug geweest, hoewel ik het vele malen Niels in een tedere knuffel gestrikt had. Ergens wel bewust; maar ik kon het niet aan mezelf bekennen.
    Ik sloot mijn ogen, terwijl zijn hand door mijn krullen streelde. Ik snapte nu wel waarom dieren zo leuk vonden om geknuffeld te worden. Het voelde geweldig.
    ‘Ik heb altijd van je gehouden J, misschien wel eerst als vrienden, maar de laatste tijd... Dit is niet zoals bij Aida, de emoties die ik nou jou voel zijn echt.’ Zachtjes beet ik op mijn lip, waar ik de woorden tot me liet komen. Mijn wangen voelde nog steeds rood aan, wat echt niet minder ging worden door zijn woorden. Ik voelde me net een verliefd schoolmeisje die al jaren een crush op de populaire jongen van de klas had. Damn. I am so childish.
    Plotseling voelde ik zijn vingers langs mijn strelen, voor hij mijn hoofd wat omhoog duwde en zijn licht, vochtige lippen op die van mij plaatsnamen. Mijn adem stokte even, waar ik voor een korte seconde, trillerig zijn lippen beantwoorde. Echter vond ik algauw mijn rust, waar ik mijn nagels uit zijn vel haalde en over zijn rug, omhoog lieten strelen. Ik bond mijn armen alweer rond zijn nek, terwijl ik met moeite mijn hersens tegen hield om niet overuren te gaan draaien. We hebben onze eerste kus, nu in zijn ouders keuken. Ons begin tot een nieuwe toekomst, die we samen hadden besloten te nemen. Iets wat wel eeuwig mocht duren, naar mijn mening.
    ‘I think… no … I know I love you.’ Prevelde hij zachtjes; waar hij een korte peck op mijn lippen drukte.
    ‘..Till the world collides.’ Beëindigde ik zijn zin; waar ik het niet kon laten om zachtjes, lichtjes nerveus, te lachen. Fuck wat stond er nu veel op het spel.
    ‘You know… I blame your fathers for this…’ begon ik, terwijl mijn vingers rustig door zijn nekhaartjes bleven strelen. ‘But I love them. And I love you. Ook al heb je me wel kinda pijn gedaan..’ bekende ik het laatste zachtjes. Ik nam aan dat ik dat laatste niet hoefde uit te leggen aan hem, gezien ik hem toch wel een veel betekende blik aan hem gaf. Echter verbrak ik het oogcontact al gauw, door mijn lippen weer aan die van hem te hechtte. I was addicted already; but why should I deny a pleasure, for which we’re already accused of. ‘Denk je dat je ouders ons gezien hebben?’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    AXEL SEBASTIAN SPILSBURY

    21 JAAR | HBO BEDRIJFSKUNDE | THE ONE THAT DOESN'T BELONG | AT HOME WITH JONATHAN

    Bij het horen van Jonathan zijn sarcastische opmerking rolde er een lach over Axel zijn lippen, juist ja het was wel logisch dat de jongeman zich niet optimaal zou voelen naar gisteravond. Echter was de vraag die Axel had gesteld ook meer een vraag uit beleefdheid geweest dan iets waar hij nou echt geïnteresseerd in was. Het was zo'n vraag die je je gedwongen voelde om te vragen en daarom dus ook maar aan je gesprekspartner vroeg. Eigenlijk zoals je altijd aan iemand vroeg hoe het met die gene ging als je iemand tegen kwam na deze persoon al een hele tijd niet gezien te hebben. 'Hey, doe niet zo sarcastisch tegen me.' Zei Axel terwijl hij weer van de leuning van de bank afgleed en door liep naar de televisie waar hij de afstandbediening pakte evenals een controller van zijn playstation. 'Jij bent wel de gene die mij gister min of meer hebt gecockblockt.' Zei Axel, maar er klonk niets van irritatie in zijn stem. Natuurlijk had hij het gisteravond nog wel irritant gevonden, want ja door Jonathan had hij het meisje achter moeten laten echter kon Axel het nu wel gewoon hebben. Het was niet iets waarvoor hij boos zou moeten zijn, vooral omdat Jonathan duidelijk erg dronken was geweest en het dus ook zeker niet door had. Eigenlijk zou het meer Axel zijn eigen schuld zijn, want hij had de jongeman ook kunnen laten liggen, maar Axel had besloten de goede vriend uit te hangen. 'Maar ja ik ben ook zo'n goede vriend, je kon amper op je eigen benen staan, ik moest je wel in 'veiligheid' brengen.' Zei Axel deze keer sarcastisch, waarna hij neerplofte op de donkerbruine leren stoel in de kamer. Zijn benen liet hij over de ene armleuning hangen terwijl hij zelf met zijn rug tegen de andere armleuning leunde.
    Axel zette de televisie aan en startte daarna fifa op. Terwijl Axel geduldig wachtte totdat het spel laadde draaide hij de dop van zijn flesje water er weer af en nam een grote slok. Hierna wende hij zijn blik weer even af naar Jonathan die nog altijd op de bank bevond. 'Als je wilt spelen moet je toch echt de moeite doen om op te staan en de controller te pakken.' Zei Axel waarna hij een hoofdbeweging maakte naar de televisie waar de andere controller nog bhij lag. 'Maar er ligt ook nog wel wat eten in de keuken dus als je liever eerst wat eet is het ook goed.' Zei Axel waarna hij zijn schouders kort ophaalde. Hem kon het niet zoveel schelen wat Jonathan deed. Zelf al wou hij meteen weer vertrekken, erg lang zou Axel er niet mee zitten. Hij ging graag zijn eigen gang en wat andere mensen deden kon hem in een groot deel van de gevallen niet heel veel boeien. Hoewel hij geen nee zou zeggen tegen gezelschap van iemand natuurlijk.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.






    NIELS LUKAS VAN AS
    GENEESKUNDE , 2DE JAAR





    Ik voelde wel hoe Jc nog onzeker was in zijn armen en de jongen ook trillerig mijn lippen beantwoorde, maar wij beiden ontspanden weer toen we doorhadden hoe we voor elkaar gemaakt leken te zijn. Zijn nagels die net nog in mijn huid geklemd zaten lostte hij om zijn handen rond mijn nek te wikkelen. Ik trok de jongen iets dichter tegen me aan en kon het niet laten om gelukzalig te glimlachen. Ik voelde me warm vanbinnen en ik zou niet meer zonder zijn vlammetje kunnen.
          ‘..Till the world collides.’ zei hij met een zacht nerveus lachje en ik glimlachte zwak naar de jongen waarna ik instemmend knikte en mijn hand nog even door zijn krullen haalde. ‘You know… I blame your fathers for this…’ begon JC waardoor ik hem vragend aankeek, al wist ik wel dat hij het niet gemeen bedoelde. Zeker gezien hij zijn vingers speelden met de korte haartjes in mijn nek wat best kietelde. Een zacht lachje verleit dan ook mijn lippen. ‘But I love them. And I love you. Ook al heb je me wel kinda pijn gedaan..’ zei hij zachtjes en ik beet even op mijn lip. Had ik? Had ik hem pijngedaan? Echter zijn sassy blik toonde me dat het niets ernstig was en ik blikte even naar zijn onderkant waar een. "oooh, oepsie." grijnzend mijn lippen verliet, butthurt hmmm.
    Jc kwam weer wat dichterbij en zijn lippen op die van mij liet me mijn ogen genietend sluiten terwijl ik hem liefdevol terugzoende.
          'Denk je dat je ouders ons gezien hebben?’ vroeg hij me waardoor ik mijn ogen weer opende en onze kus even onderbrak. Mijn wangen kleurde heuvig rood en ik keek de jongen in zijn bruine ogen. "Ik weet dat ze ons gezien hebben." bekende ik en haalde een verfromeld onschuldig post-it'je uit mijn zak. "Ze hebben hun 'raad' het hele huis rondgeplakt en dit ontbijt voor ons gemaakt." mompelde ik. "Nu ja, ik weet dat mijn ouders het beste met me voor hebben, maar ehm nu we wat zijn... Ga je het je ouders vertellen? Of..." vroeg ik hem iets onzeker. Zijn ouders waren geweldige mensen en de beste vrienden van mijn vaders, maar zouden ze het wel accepteren dat hun zoon ook op mannen valt?






    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Justin Cloud 'JC' Caylen
    Populair frozen BrainiaQ • Starting to remember • @ Niels house •

    'I still get butterflies.
    Even though i've seen you hunderd times..'




    'Aye Wuv U.'



    Het was toch wel schattig om te zien hoe zijn gedachten meteen gingen nadenken over iets moeilijks, hoewel ik aan zijn gezicht kon zien, dat hij al na een enkele seconde wist waar ik het over had. Hij blikte dan ook even naar onder, waar ik hem zachtjes tegen zijn borst sloeg. Ass.
    Hij had maar een geluk dat hij zo goed kon zoenen want anders was ik niet zo makkelijk afgeleid geweest.
    Echter moest de kus algauw weer stoppen en kleurde de wangen van Niels rood. Ik wist meteen dat er wat aan de hand was en keek hem dan ook vragend aan; terwijl mijn armen nog aan zijn nek bleven hangen. ‘Ik weet dat ze ons gezien hebben.’ Gaf de jongen toe, wat ook mijn wangen rood lieten worden. Vooral toen hij een post-it’je uit zijn zak haalde, waar de bekende handschrift van Papi opstonden. Mijn gezicht werd echter nog roder toen ik de stof erop las. ‘De pijnstillers voor JC liggen al op tafel. He will need it.’ snel draaide ik mijn hoofd van het post-it’je af en verschool mijn gezicht tegen zijn borst. Als dit de toppunt van awkward niet was, dan wist ik het niet meer. Damn hormonen.
    ‘Ze hebben hun ‘raad’ het hele huis rond geplakt en dit ontbijt voor ons gemaakt.’ Vertelde de jongen. Iets wat ik maar al te goed van zijn ouders kende. Als ze eenmaal iets wisten wat behoorlijk gênant was, dan kon je beter in een of andere tunnel verschuilen. Ik had daar namelijk maar genoeg ervaring mee. Ze verscholen namelijk niet onder stoelen of banken dat ze dachten dat ik op jongens viel. Daarnaast maakte ze ook wel eens grapjes over mij en Niels samen en – oh god. Nu hebben we zojuist wat samen gedaan. Dit was zo awkward.
    ‘Nu ja, ik weet dat mijn ouders het beste met me voor hebben maar ehm nu we wat zijn… Ga je het je ouders vertellen? Of…’ Ik haalde mijn schouders op. Ik had geen flauw idee wat ik moest doen met deze situatie. Ik bleef dan ook stilletjes in zijn armen hangen, voor ik toch even mijn hoofd schudden.
    ‘Niet direct. Ze gaan zeker vragen naar Tessa…’ ik kon er niks aan doen dat mijn stem even stil viel bij haar naam. Hoe kon het ook niet. Ik had toch wel lief en leed met haar gedeeld.
    ‘… Dus het lijkt me niet handig als ik meteen aan kom kloppen met jou.’ Beindigde ik twijfelig. Ik wist uberhaupt niet wat ze zouden denken als ik zou vertellen dat ik en Niels wat waren. Niels was geweldig. Daar niet van, maar ik was toch wel de oudste thuis. Een voorbeeld en ik wilde mijn familie niet kwijtraken door een jongen. Daar was mijn familie me veel te veel waard voor.
    ‘Kunnen we niet over iets anders praten? Just have fun in the time we have.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya





    NIELS LUKAS VAN AS
    GENEESKUNDE , 2DE JAAR




    Jc las even het notitietje waarna hij zijn gezicht weer verstopte in mijn borst. Mijn ouders waren soms het toppunt van gênant en hoewel ik er nu erg van moest blozen zou ik er later wel om kunnen lachen. . Ik had daar namelijk maar genoeg ervaring mee. Na mijn vraag haalde JC zijn schouders op waardoor ik de jongen even in zijn donkere kijkers aankeek, aan zijn blik te zien was hij erg die in gedachten verzonken. Na even schudde Jc zijn hoofd waardoor ik kort op de binnenkant van mijn wang beet. ‘Niet direct. Ze gaan zeker vragen naar Tessa…’ zei de jongen stilletjes waardoor ik maar zweeg over het feit dat Tessa ons gisteren samen had gezien. ‘… Dus het lijkt me niet handig als ik meteen aan kom kloppen met jou.’ Zei de jongen twijfelend en ik knikte begrijpend. Mijn vaders waren altijd wel supportive en begrijpend maar ik had nu ook niet het 'normaalste' leventje. Dus ik snapte wel dat Jc het rustig aan wilde doen, ookal hunker ik snel naar zijn liefde. ‘Kunnen we niet over iets anders praten? Just have fun in the time we have.’ vroeg de jongen me en ik knikte. " Sure," zei ik met een bemoedigend glimlachje waarna ik even nadacht. Echter haalde een blatend geluid me uit mijn gedachten en verscheen er een klein grijnsje om mijn lippen.
    "Ik moet je nog wat tonen." zei ik lichtelijk geamuseerd tegen Jc waarna ik zijn hand vast nam en hem op een rustig tempo mee naar de tuin nam. "Gisteren hebben we in een dronken bui een vriendje voor Stacey gevonden." vertelde ik hem waarna ik hem ons geitje kiggy toonde die bij de kippen zat en Stacy die vrolijk zat rond te rennen in de tuin. "Dat is dus Kiggy"






    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Justin Cloud 'JC' Caylen
    Populair frozen BrainiaQ • Starting to remember • @ Niels house •

    'I still get butterflies.
    Even though i've seen you hunderd times..'




    'Aye Wuv U.'



    Ik kon ergens wel merken dat Niels mijn antwoord niet bepaald leuk vond, wat ik begreep. Niels was meer een persoon die vaak meteen enthousiast werd. Ik eigenlijk ook wel, maar op romantisch vlak was ik koeler. Ik had nu al enorm zwaar lood in mijn schoenen voor mijn ouders en helemaal voor Tessa. ‘Sure.’ Antwoordde Niels nogal kortaf, voor we een raar blatend geluid vanuit de tuin hoorde mekkeren.
    ‘Ik moet je wat tonen.’ Zei de jongen plotseling, een stuk vrolijker. Hij haalde mij dan ook van zijn borst af, waar hij mijn hand ving. Niels trok me mee de voordeur door, wat me aanspoorde om mijn ogen dicht te doen. Amai; dat licht. Eersteklas hoofdpijn had ik wel zeker.
    ‘Gisteren hebben we in een dronken bui een vriendje voor Stacey gevonden.’ Vertelde hij me, waar hij me mee naar de kippenhok nam. Ik opende mijn ogen weer tot spleetjes, waar ik Niels een inwendige facepalm verkocht. Serieus; een geitje tussen de kippen neerzetten? Ik besloot er maar niet al te veel op in te gaan. ‘Dat is dus Kiggy.’
    Ik knikte waar ik zijn hand los liet, om het kooitje van de kippen te openen en het kleine geitje – bedolven onder nog wat groene glittertjes – het hokje uit te tillen. Ondertussen drentelde Stacey al rond mijn benen en blafte ze wat speels naar de kippen.
    ‘…Een geitje?’ murmelde ik wat verbaasd, hoewel ik me er vaag iets van terug herinnerde. Waarom had ik het niet achter gelaten op het feestje. Ik wist niet of Niels ouders dit echt gaan waarderen.
    ‘Well het kon erger. We hebben geen zwerver ofzo meegenomen… Toch?’ vroeg ik vragend aan hem.
    Ik nestelde de zijkant van mijn hoofd tegen zijn borst, terwijl ik Kiggy op zijn rugje nestelde en met zijn buikje speelde. ‘..You know ik denk dat het maar beter is dat we vanavond rustig aan doen en niet gaan stappen.’ Beweerde serieus, alsof Niels stappen op dit moment in zijn hoofd had. To be honest, als deze hele relatiegebeuren – of whatever ik het moest noemen – was gebeurd, had ik ongetwijfeld alweer het eerste feestje geboekt. Misschien was ik er ook wel spontaan té oud voor geworden. Ik wilde net mijn hoofd opheffen om een kus op Niels te drukken, of een man kwam al de oprit op gefietst. Oops. Daar was de eerste dadi al…


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    x

    [ bericht aangepast op 21 jan 2017 - 18:51 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya