• Go hard or go home, till the break of dawn
    Dit is een RP van Kian. Geïnspireerd en gekopieerd door de film Project X en Project X Haren 2012.
    Deze rp mag niet gekopieerd worden voor andere doeleinden of sites.



    Close your eyes
    Forget everything
    Go insane



    Music is not what we do.
    It's who we are.





    Story: Utrecht Universiteit is een van de grootste en bekendste universiteiten in Nederland. Ieder jaar gaan er weer honderden leerlingen naar toe om hun toekomst achterna te jagen en hun droombaan proberen te behalen. Echter vind men niet alleen de mogelijkheid om hun droombaan te volgen, maar om vrienden voor het leven te maken. Vrienden die je nooit meer achter laat en de meest toffe jaren mee heb beleefd, namelijk een tijd die je jaren later enorm koestert.
    Echter blijkt dit niet voor iedereen zo te zijn. Niet iedereen maakt zo makkelijk vrienden of zien er uitnodigend uit om op af te stappen. Niet iedereen lukt het om zijn droomjeugd op universiteit na te maken zoals je die altijd in films ziet. We volgen in dit verhaal twee jongeren die enkel elkaar hebben als vrienden in hen studie. Ze volgen dan nu ook hun tweede leerjaar in Utrecht, nog steeds on populair als ze de afgelopen jaar waren; hoewel er een meesterplan in hun brein is gevormd. Een plan dat regelrecht hun niveau omhoog zal schoppen als ze deze daadwerkelijk uitgaan voeren. Een super geheim project genaamd Project X. A bridge too far.


    University: Net zoals alle universiteiten bezit ook de Universiteit van Utrecht een brede, openbare campus waar iedereen op kan komen. Naast de scholieren van de Universiteit zelf zitten er ook groepjes verloren HBO’ers van de school naast hen en hangjongeren die de universiteit zelf vaak teisteren om graffiti te spuiten of gewoon de studenten lastig te vallen.
    Op de campus zelf wonen enkel studenten van de Universiteit in de studentenflats; hoewel deze vrij zijn om mensen uit te nodigen op hen kamers die ze willen. De universiteit zelf bezit vele faciliteiten zoals botanische tuinen, een sportcentrum, diverse (eet)winkels en een studentenbar.

    Party hard, make mistakes, laugh endlessly.
    Do things you are afraid to do because after all,
    You Only Live Once

    Rollen:
    [Naam • User • Faceclaim • Status • Pagina]

    Meisjes: [VOL!]

    • Robin Yasemin de Witte • Kian • Magdalena Zalejska • Populair bad bitch • 1.2
    • Suzannah Laurentiel Hummel • Maslany • Troian Bellesario • ? • 1.5
    • Eleanora Willemijn van Leeuwenhoek • Camouli • Scarlett Leithold • Jock (Aanvoerder & aanvaller meisjes hockeyteam) • 1.2
    • Nicole Luna Castillo • Valor • Alexandria Morgan • Social Butterfly • 1.3
    • Macy Theresa Namgung • Greenlight22 • Qig Wang • Nerd • 1.5
    • Tessa Mae Meyer • Cahira • Madison Beer • The rebellious bitch • 1.4
    • Jemma de Wolf • Sempre • ? • The happy Lesbian • 1.5
    • Joelle Amelia van den Pol • Shocker • Jenna Louise Colema • ? • 1.6
    • Aida Zahra Romeijnsen • Maslany • Cindy Kimberly • The Sleazy Queen • 1.6
    • Mara Valente • Sempre • ? • The Sarcastic Artist • 1.6

    Jongens:

    • Lars Joris Daelmans • JC_ • Dylan 'o Brien • Loser 2 • 1.2
    • Jonathan Harold Von Draekcen • Necessity • Christopher Mccrory • Populair bad boy • 1.3
    • Justin Cloud 'JC' Caylen • Kian • JC Caylen • Populair frozen BrainiaQ • 1.4
    • Daan van de Ven • Douceur • Tim Borrmann • Populair social Bunny • 1.5
    • Niels Lukas van As • JC_ • ? • ? • 1.4
    • Servan Wessel Molenwijk • Mouli • Die Hard Troublemaker • 1.5
    • Axel Segastian Spilsbury • Greenlight22 • Jamie Campbell Bower • The one that doesn't belong • 1.6
    • Reece Wolters • Cahira • Stephan James • The Badboy • 1.6
    • Floris Levi Sanders • Shocker • Sonny Henty • ? • 1.6
    • Finn Daley Sanders • JC_ • Tyler Recher • ? • 1.6
    • Dave Wateren • AdamSandler • ? • ? • 1.6



    Begin:

    We beginnen deze dag met een zomerse ochtend, genaamd 16 september 2016.. Het is nu rond zes uur ’s ochtends. Een tijd waarop men op en rond de universiteit langzaam wakker word om nog even rustig televisie te kijken of direct naar school te gaan zodat ze net hun eerste les kunnen halen met openbaar vervoer. Niet dat Ben en Lars zichzelf hier aan gehouden hebben. De twee jongens zijn namelijk de hele avond druk geweest om de telefoonnummer lijst van school te kraken om van iedere populaire mensen hen nummer te bemachtigen voor de grote feest dat ze diezelfde avond gepland hebben staan. Ze hebben samen een app gemaakt met as titel Project X.

    Whatsapp message in the 'Project X' groupchat
    Wakey-wakey Bro's and Ho's. Vanavond is iedereen uitgenodigd voor een onvergetelijke party op de Peter van Hoofdtlaan 125. Alleen knappe plus ones en booze zijn toegestaan. (;





    Het is drie uur 's morgens en hoewel het feest ongestoord en goed verlopen bleek te zijn, is niks minder waar. Er zijn waterpistolen gevuld met punch (waar eventueel roofies in kunnen zitten), grafitti bussen waar de muur mee bekalkt is (en nog steeds kan worden). Er is een pokerspel aan de gang op tafel, waar rond heen flink gedealt word.
    Onlangs zijn er (boze) buren naar binnen gekomen, waar studenten in een hevige gevechten/discussies betrokken zijn geworden. De politie probeert binnen te treden, maar ook zij, zijn betrokken geraakt met geweld. Er vliegt nu (nieuws) helikopters boven het huis en het feest is ook LIVE te bekijken op TV. De politie zijn op dit aan het wachten op back - up, zodat ze het hele feest kunnen afkappen. Echter zijn mensen nu ook met vuur aan het spelen, door deze met wat alcohol een (grote) vlam in de lucht te plaatsen. Het is complete anarchie, hoewel de laatste secondes van het feest wel langzaam aan weg begint te tikken; so remember; make the party worth your while & get crazy. & Remember... Tonight we die young.




    Activiteiten/ & polizei

    • Finn gooit matras in zwembad zodat mensen (allereerst Finn) van de dak af kan springen
    • Kleine geitjes lopen tussen de benen van de mensen. De geiten staan als teken van het feest wat zich nu afspeelt. (met groene hoedjes)

    [ bericht aangepast op 12 nov 2016 - 17:57 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    MARA VALENTE
    | 22 | BODYSHOTS WITH AXEL AND AIDA |
    | THE SARCASTIC ARTIST |
    | ILLUSTRATIONS/TATTOO DESIGNER | OUTFIT |


    "MY IDEAL BODY WEIGH IS YOURS ON MINE."

    Om heel eerlijk te zijn vond ik het allemaal heel leuk en aardig, maar ik kreeg in de gaten dat Axel mij liever kwijt dan rijk was. Dus toen Aida hem de keuze gaf tussen ons besloot ik het heft in eigen handen te nemen.
          "Axel wil niet met mij delen," sprak ik met een pruillipje, "maar dat is niet erg. Ik heb mijn pleziertje gehad, ik ga weer eens verder kijken." Met een glimlach legde ik mijn hand op Axel's rug en keek hem aan. "Graag gedaan love," fluisterde ik hem toe waarna ik besloot weg te lopen.
          In mijn hoofd maakte ik een lijstje van wie ik nog zou kunnen lastigvallen maar aangezien ik David zo een-twee-drie niet kon vinden besloot ik mijn rust op te zoeken in de tuin. Het was druk en zonder echt om me heen te kijken stak ik een sigaretje op. Mijn gedachten gingen even terug naar wat er eerder was gebeurt en hoewel ik het ergens het wel jammer vond om Aida bij mijn een van mijn beste vrienden achter te laten was ik niet het type die Axel ging dwars zitten. Bovendien had ik mijn plezier er al uitgehaald en als Aida meer wilde moest ze me maar opzoeken, vond ik dan.
          Ondertussen was ik naar het zwembad aan het staren waar ik Eleanora met Lars zag zwemmen. De combinatie was zeker een tikketje vreemd te noemen en ik keek dan ook om me heen, zoekend naar de persoon die wel bij Noor in de buurt moest zijn, David. In plaats van hem aan te treffen zag ik wel een hoopje kleding liggen die ik herkende als de zijne.
          Met een grijns raapte ik het hoopje op om het shirt ergens te verstoppen en zijn mobiel in mijn zak te stoppen. Onopvallend bleef ik in de buurt van het zwembad mijn sigaret roken, wetende dat de jongen er vroeg of laat wel achter zou komen.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2016 - 21:18 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Justin Cloud 'JC' Caylen
    Populair frozen BrainiaQ • Ready to partehhh • @ Inside with Suze. Broken •

    'Someday when the pages of my life end,
    I know you will be one of its most beautiful chapters.'




    'And tonight, I'll fall asleep.
    With you still in my heart.'



    Algauw wuifde ze het hele kus gebeuren weg, hoewel ik niks anders verwacht had op dit moment. Suze is klaarblijkelijk lesbisch en ik was volgens de roddels homoseksueel. Ik en Suze hadden dus op seksueel vlak totaal niks gemeen, hoewel het natuurlijk wel fijn was geweest als ik een vonk bij haar gevoeld had. Mijn ouders zouden zo teleurgesteld zijn als ze hoorden dat Tessa ongetwijfeld nooit meer langs zou komen… het was maar een geluk dat Suze mij een pil geschonken heeft om van zulke gedachtes voor nu af te komen. Ik voelde me zo en zo al minder gespannen en vrijer. Op een andere manier dan alcohol dat kon doen.
    Kort voelde ik haar arm rond mijn schouders gedrapeerd worden, waar ze weer dichter bij me kwam. Ik grijnsde lichtjes, hoewel ik de aantrekkingskracht van haar lippen alweer kwijt gespeelt waren, naar ongetwijfeld binnenkort een ander slachtoffer met wat stoppels en een bredere kaaklijn. Ik was redelijk aanhankelijk van mezelf, maar drank vergrootte het wel enorm. Damn.
    ‘Volgens mij moet jij nog eventjes met Niels praten.’ Begon ze dan ook, hoewel ik niet bepaald begreep hoe we van lippen, zoenen, perziken en kokosnoten op Niels terecht kwamen. Als Niels iets was dan was het een Ananas. Makkelijk om er op te klimmen, maar moeilijk om door de bladeren de kern te vinden.
    Gelukkig trok ze me alweer de dansvloer op, hoewel ik haar maar al te dankbaar was dat ze me hand vast hield. Ik had namelijk niet bepaald het gevoel dat ik stevig in mijn schoenen stond – pun intended. Ik had gewoon een paal nodig, een boom desnoods dat me ondersteunde. Daarnaast date ik op dit moment liever met een boom of een bloempot dan met een van de mensen hier rond me heen. They are all dicks. Thank god I have Suze.
    Ik deinsde – zo goed en zo kwaad als het kon – mee op de muziek, hoewel het wel een goed iets was dat ik behoorlijk soepel in mijn heupen was en een enorm gevoel voor ritme had. Thank my mommy and daddy.
    Ik had niet in de gaten dat Suze toch meer moeite hier in had. Ik shakede dan ook met mijn heupen rustig door, voor ik het meisje een knipoog zond.
    ‘Hoe zit het eigenlijk tussen jou en Jems, boob.’ ik grijnsde lichtjes naar het meisje, voor ik haar – zo soepel mogelijk – een rondje liet draaien. ‘I mean if I was you, i’d tap that strawberry blonde girl ass. Just saying. .. Ze is een erg gewild meisje..’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Reece Wolters

    ”Fuck excuses, learn to admit when you fucked up

    • The badboy • Twenty-three • Muziekwetenschap • Outfit •

    Aan de trek om haar mond kon ik opmerken dat Robin een van haar vele opmerking poogde in te slikken voordat ze van plan was me ervan te voorzien. Het zou niet voor het eerst zijn, waarbij het me bijna teleurgestelde dat ze haar pittige tong niet rollen - ze zou dan in ieder geval al een stuk minder verdrietig ogen dan ze nu deed; een aanzicht wat me niet zinde.
          ”I don’t know even where to start..,” bracht ze vervolgens zacht uit. Lichtjes vormde zich een frons tussen mijn wenkbrauwen. Was het dan zo erg? “Misschien het feit dat toch niemand een zier om mij geeft. Eerst Suze, toen Noor, Tessa…. Jonah..” Bij het uitspreken van de knaap zijn naam schoten de tranen opnieuw in haar ogen en hoewel ik voelde dat ze deze het liefst voor me wilde verbergen, zorgde ik ervoor dat ze dit niet kon doen. Ergens meende ik een lichte irritatie te voelen, maar daar er niet geheel een vinger op kon leggen van waar het vandaan kwam poogde ik het op een subtiele manier te negeren. Het was in ieder geval duidelijk dat ze alle namen deze persoon haar het diepste geraakt leek te hebben. “..ik faal al mijn lessen nu al en niemand zal me toch missen als ik hier niet was. So to sum up all the shit; je moet geluk hebben dat je van mij af bent.. in the end; who would choose someone like me. No one.”
          Een boze gloed trok voor kort over mijn gezicht heen terwijl ik de brunette strak aankeek in haar heldere blauwe poelen. Haar laatste woorden waren volkomen waardeloos en ik tolereerde het dan ook ergens niet dat ze zichzelf zo laag naar de grond praatte. Oké, we wisten allemaal inmiddels dat Robin niet de liefste was als ze boos raakte, maar zoveel tegelijk kon ze nooit verdient hebben. “Als allereerste. .” begin ik dan ook en laat haar kin zacht los zonder haar uit mijn armen te laten glippen. “Zal ik je zeker wel gaan missen als je er niet bent. En nee, dat heeft niks met de seks te maken.” Voor dat ze me tegen het harnas in kan jagen door te gaan roepen dat dat nog de enige reden was dat we zo nu en dan samen waren, trek ik mijn wenkbrauw op voorhand al afkeurend op.
          ”En ik weet zeker dat je vrienden je niet weg wil hebben, laat staan Tessa - die familie van je is en behoorlijk wat voor je over heeft. “ Heel even trok ik een scheef gezicht daar Robins nichtje en ik niet altijd op één lijn lagen, maar we op de een of andere manier iets hadden weten te vinden waardoor we elkaar wisten te tolereren; of dat te maken had met mijn verleden met Robin, of de vriendschap tussen haar en mijn beste vriend wist ik niet zeker. Zonder twijfel legde ik vervolgens mijn hand op haar wang en strook met mijn duim over haar huid heen terwijl ik mijn gezicht iets dichter naar het hare bracht. “Dat onze relatie niet werkte, wil niet zeggen dat ik blij ben van je af te zijn, kleintje.” Een zachte glimlach gleed over mijn lippen heen voordat ik ze vederlicht op de hare drukte.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Robin Yasemin de Witte
    Populair Raspberry • Cross my heart and I hope to die • @ Living room with Reece •

    'I think the part of the reason why we still hold on to each other so thight,
    is because we fear something so great won't happen twice.'



    'No dicks before chicks, Bitch.'


    Een boze gloed verscheen op Reece zijn gezicht, hoewel ik er zoals gewoonlijk, alles behalve bang van werd. Misschien was dat mijn grootste gevaar in het leven wel, haast nergens bang voor zijn. Het enige waar ik bang voor was om alleen te zijn en te eindigen. Echter konden nog zoveel mensen zeggen dat ze er voor me waren, maar tot nu toe voelde ik me nog steeds vaak alleen. Zelfs als er mensen rond me heen waren. Reece had het voor een tijdje op kunnen vullen, maar ook dat was maar voor een korte duur geweest.
    Mijn blauwe kijkers, staarde in de maankleurige gloed die zijn ogen altijd bezaten. Sommige mensen wisten altijd te twijfelen welke kleur zijn ogen nou bezaten, maar ik wist het maar al te goed.
    ‘Als allereerste..’ begon de jongen dan ook, waar ik wist dat hij nu in een van zijn preken jegens mij zou vallen, hoewel dit waarschijnlijk een van de weinige keren zal zijn dat we niet in een hevige ruzie zouden uitbarsten. Soms kon ik wel luisteren en mijn mond houden. Soms.
    ‘Zal ik je zeker wel gaan missen als je er niet bent. En nee, dat heeft niks met de seks te maken.’ Pijnlijk beet ik weer op de puntje van mijn tong, waar hij direct afkeurend zijn wenkbrauw optrok gezien hij maar al te goed wist dat ik er tegenin zou gaan. Natuurlijk speelde seks een grote rol. Hij was een man en mannen dachten alleen maar aan hun lul. Zet de hele mannelijke populatie op een onbewoond eiland en vroeg of laat zouden ze uit wanhoop zelf een boom gaan neuken. Kijk maar naar Jonah. Die deed het ook met alles wat los en vast zit. Ik durfde nog niet eens een moer ergens rond te laten liggen.
    Toch luisterde ik gehoorzaam naar Reece, die verder ging met zijn pleidooi en weer over Tessa begon. Iets wat toch ook wel een zwak plekje in mij was. Voornamelijk omdat – ook al wist Tessa het niet – een behoorlijke concurrentie strijd in de familie joeg. Met name aan onze turkse kant. Op een of andere manier dachten mensen dat ik perfect moest zijn en als ik bij mijn kleinere nichtjes was, deden ze alsof ik een voorbeeld was. Niemand leek door te hebben dat ik verre van perfect was. Als ik Jonah niet had, dan had ik allang niet in de derde jaar van uni weten te komen. Misschien was het ook wel omdat al die saaie rechten me ook totaal niet interesseerde, maar gezien ik nog steeds niet wist wat ik wilde met mijn leven en mijn ouders té trots waren dat ik eventueel advocaat ging worden, ben ik niet afgehaakt.
    Zachtjes voelde ik Reece zijn vertrouwde duim weer over mijn wang strelen, terwijl zijn gezicht weer dichterbij kwam. Ik wist al wat er aan kwam en opende mijn lippen een klein stukje. Wachtend op zijn verlichting, die pas kwam na zijn laatste uitgesproken woorden.
    Impulsief legde ik mijn armen weer in zijn nek, waar mijn vingers zich weer in zijn opgeschoren haren bevonden. Langzaam, maar zeker liet ik mijn tong bij onze spel komen, gezien de jongen dit zeker verdiend had met zijn lieve woorden. Hij verdiende wel meer en ik wist ook zeker dat hij ervan bewust was dat hij dit zou krijgen ook. Daarnaast zou ik niemand anders op dit moment kunnen opnoemen met wie ik liever de rest van de avond spendeerde dan de jongen voor me.
    Ik trok mijn lippen weer terug, hoewel mijn nagels teder nog over zijn nek speelde. ‘You know… soms weet ik niet eens meer onze redenen om uit elkaar te gaan.’ Vertrouwde ik hem zachtjes toe, waar ik hem nog beloonde met een korte, snelle peck op zijn lippen te drukken.
    Ik trok mijn handen weer vanuit zijn nek, waar ze zich met zijn grote, sterke handen verstrengelde, hoewel ik nog steeds enorm dicht bij hem bleef staan en mijn blauwe kijkers nog steeds naar hem op keken. ‘What do you say… zullen we wat shots gaan halen voor ik je weer los kan laten op de dansvloer, of denk je dat je het nu al aan kan.’ Ik grijnsde kleintjes en hoewel ik er waarschijnlijk nog diep triest uit zag met mijn rode ogen en wangen, wist ik toch mezelf lichtelijk te herpakken. Zolang Reece maar bij me was. Dan kwam alles goed.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Floris Levi Sanders
    'You can try and run away from life, but in the end it's a race you'll never win.’

    Een vreemd doch vetrouwd gevoel bekruipt me, terwijl ik op ga in onze kus. Met gesloten ogen trek ik haar lichaam dichter tegen die van mij aan. Helaas trekt ze zich na een tijdje iets terug, voordat ze mij natuurlijk nog even moet plagen door haar lippen langs die van mij te vegen. Voor een moment kijk ik haar enkel aan, voordat mijn ogen afdwalen naar haar lippen.
          ‘Ik ga vaker met mijn drinken morsen.’ Kort lik ik over mijn lippen voordat ik speels naar haar lach en mijn andere hand ook op haar kont leg.
          ‘Je hoort mij niet klagen hoor. Ik zal je met plezier helpen...,’ zeg ik, met nog steeds een speelse uitdrukking op mijn gezicht. Een goedkeurend geluidje verlaat mijn lippen als ze die van haar weer – helaas kort – op de mijne drukt.
          ‘Bodyshots hm? Zullen we eens gaan zien hoe goed je het aan kan?’ Haar hand glijdt via mijn nek, naar mijn hals, en ik voel hoe er kippenvel op mijn huid ontstaat. Zachtjes bijt ik op mijn lip, terwijl ik haar voor een tel enkel peilend aankijk. Daarna kan ik het niet laten om weer op z'n Floris, te gaan grijnzen. Ik verwijder mijn handen van haar kont af, en neem één van haar handen vast.
          ‘Win ik er nog iets mee, als ik het blijk aan te kunnen?’ Ik zeg het met een serieus gezicht, maar de uitdagende twinkeling in mijn ogen verraden dat ik hier iets meer mee bedoel dan een ijsje als prijs. Ik breng mijn gezicht dicht bij die van haar en druk een verderlichte kus op haar lippen, voordat ik haar zachtjes met me meetrek. Niet zo subtiel duw ik wat mensen aan de kant, die dit niet erg in dank afnemen, niet dat mij dat wat uitmaakt. Glimlachend kijk ik over mijn schouder om naar Tessa. Onderweg pak ik wat shotglaasjes, citroenschijfjes en zout, voordat ik halt hou bij een lege tafel, waar vrij weinig mensen omheen staan. Schattend kijk ik even naar Tessa voordat ik mijn schouders ophaal. Vervolgens grijp ik haar vast bij haar heupen voordat ik haar gemakkelijk optil en op de tafel plant.
          ‘Voilà.’ Ik kijk haar tevreden en iet wat triomfantelijk aan.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2016 - 20:58 ]


    I just caught the wave in your eyes

    AXEL SEBASTIAN SPILSBURY

    21 JAAR | HBO BEDRIJFSKUNDE | THE ONE THAT DOESN'T BELONG | TALKING TO AIDA AND MARA

    Ergens vond Axel het best een nare streek van Aida om aan hem te vragen wie met wie van de twee dames hij liever zou gaan. Ze voegde er dan nog wel aan toe dat hij ook hen beide mocht kiezen, maar dat leek een laffe optie. Sowieso vond Axel het geen geweldig voorstel, hij zoende mensen niet op commando daarvoor moest het moment er zijn. Niet dat hij dingen graag romantisch had, dat helemaal niet, maar gewoon als iemand zei dat hij iemand moest zoenen zou hij dat echt niet zomaar doen. Dat voelde gewoon dom.
    Echter besloot Axel toch enig zins een besluit te nemen, Mara dan, hij had al de halve dag op de jongedame staan azen niet op Aida. Echter voordat Axel zijn mond open kon trekken was het de jongedame zelf die dat deed. Ze merkte op dat Axel niet met haar wou delen en dat ze weer verder ging kijken. Voordat ze wegliep legde ze haar hand nog even op Axel zijn rug en klonk haar stem: "Graag gedaan love,". Axel glimlachte kort naar de jongedame en nam daarna een slok van zijn bier. Het was niet als of hij nu Mara weg was Aida ineens zou gaan bespringen, dat deed hij dus niet. Zoenen op commando. 'Dus jij en Mara.' Bij de naam Mara bewoog Axel zijn hand nog een klein beetje in de richting waarin de jongedame was gelopen. 'What is it?' Vroeg hij de jongedame, want Axel vond het toch wel enigzins opvallend dat hij nu alweer een tijdje met Mara omging en dat hij als nog nooit Aida had gezien of van haar had gehoord. Natuurljik was het wel mogelijk, maar als nog. Axel kende sowieso niet iedereen die op de universiteit zat, iets wat sowieso al vrij moeilijk was, maar sinds hij niet eens echt naar de school ging was het nog eens vele malen lastiger. Hoe dan ook Axel had de oosterse dame nooit gekend en was maar al te benieuwd hoe ze Mara dan kende. In de tussen tijd scande Axel de keuken vol met mensen, iedereen leek erg druk met zich zelf bezig en sommige mensen daarvan waren zo druk me zich zelf bezig dat ze niet door hadden dat de acties die ze begingen meer voor in de slaapkamer waren.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.


    NIELS LUKAS VAN AS
    GENEESKUNDE , 2DE JAAR





    Jemma grinnikte even en het deed me wel deugt om haar te horen lachen. "Ja, dat was je. Maar dat is ook wel logisch gezien het einde van je relatie met die.. slet." zei ze en ik knikte zachtjes wel blij dat ze haar naam niet noemde . "Waarschijnlijk is dit de eerste keer in lange tijd dat je weer echte gevoelens voor iemand hebt. En dat is alleen maar een goed iets." Even keek ik weer in Jemma's groenbruine kijkers en zuchtte zacht al had ze wel gelijk. Na mijn maaginhoud geledigd te hebben woof ze mijn ecxuses weg " Doe normaal, vergeet niet hoe vaak je mij ergens hebt zien overgeven," Haar arm ondersteunde me en ik moest even zacht lachen, nu ze het zo aanhaalde had ik meteen weer de onprettige gedachte in mijn hoofd bij die keren waar we Jemma moesten helpen als ze te diep in het glas had gekeken.
    Eens ik haar vroeg waar ze het over wilde hebben woof ze deze ook weg "Niks, niks, ik heb het er morgen wel over." nog even bezorgd keek ik haar aan maar ze leek vastberaden te zijn "Kom, laten we eerst even een pepermuntje voor je zoeken en wat te drinken. We willen namelijk niet dat je het zo goed maakt met JC en hem gaat zoenen nadat je net gekotst hebt." Na haar woorden moest ik toch wel even lachen al duizelde ik wel nog even waardoor ik haar dacht tegen me aan trok. "Ja inderdaad, misschien heb ik nog wat zitten." ik rommelde wat in mijn zakken waar ik voornamelijk mijn sigaretten vond, oortjes, los kleingeld en in mijn andere zak. Bingo, Freedent. Ik stak er twee van in mijn mond en deed mijn best de vieze smaak uit mijn mond te krijgen. Ik graaide nog een limonade of zoiets van een plateau en kiepte dit erbij waarna ik mijn kauwgom ook weer dumpte samen met mijn bekertje. "Nu nog JC vinden." zei ik tegen Jemma en keek even rond.
    Na even zoeken vond ik JC nogal dicht tegen Suze aan dansen waardoor ik even kort naar Jemma keek. Ik wist dat ze een lichte crush had op Suzannah dus misschien was dit ook wel een kans voor haar. "Daar heb je Suze en JC..." fluisterde ik haar toe, stiekem haf ik Jemma een zetje richting Suze gevold door een knipoogje waarna ik een diepe teug -frisse- adem nam en naar JC toeliep. "JC? " ik legde mijn hand op de schouder van de jongen zodat hij mijn aandacht had en zonder enige spijt drukte ik mijn lippen op die van hem. "Het spijt me van net, je bent niet zomaar een van de vele." prevelde ik tegen zijn lippen aan en nam zijn hand even vast waarna ik nog een peck op zijn lippen drukte. " Van de ballenbak tot nu, je bent gewoon geweldig." zei ik met een zwak glimlachje "Justin Cloud Caylen, wil je het met mij proberen? Als koppel? " ik haf een zacht kneepje in zijn hand en beet nerveus in mijn lip, ik was hier zo serieus over maar JC leek nogal ver van de wereld.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH



    LARS JORIS DAELMANS
    INFORMATICA , 2DE JAAR , LOSER , AT HIS HOUSE



    “Acht uit de tien, jongen.” zei Noor waarbij ze vaagjes klapte wat me even kort deed lachen. " Dank u, danku, niet te enthousiast." kaatste ik even sarcastisch terug al vond ik het wel grappig. Eleonora was zeker een sportive meid en ééns ik het over een wedstrijdje had, zag je meteen dat ze in haar element was. “Game on.” zei de blondine waarna ze zich even naar haar Ex toedraaide wat ik ook maar deed. “Dave, als ik verdrink moet je me wel uit het water vissen.”
    ‘’Ligt eraan, kan Lars dat niet?’’ kaatste David terug en ik haalde mijn schouders op. " Als jij het niet wilt, prima dan doe ik het wel met plezier." zei ik onverschillig stiekem best trots dat ik stoer durfde toen of überhaupt met een meisje in het zwembad was. “Welke kant beginnen we? En wat krijgt de winnaar? It’s your crib, you call the shots.” zei de blondine en iets verbaasd haalde ik mijn wenkbrauw op. Oh juist ja, nou ik was niet echt zo sportief of een snelle zwemmer - ik kon wel snel zijn als er pestkoppen achter me aanzaten...- " Hmm wat dacht je van een bak bier en nog een fles drank naar keuze?" ik zou na dit feestje toch nog een boel drank overhouden wat ik zelf niet eens dronk dus haf ik het liever aan iemand die wel van alcohol hield. Ik zou me rot schamen mocht ik gezegd hebben een kus, want om eerlijk te zijn schoot het idee wel in mijn hoofd, maar veel zin om als viespeuk benoemd te worden had ik namelijk niet n daarbij kon ik David maar beter bevriend houden. " En gewoon tot aan de overkant? lijk me wel te doen." zei ik
    ‘’Is het de bedoeling dat ik ga toekijken hoe jij met hem zit te kloten? Riep je me daarvoor? Want ik had gehele andere plannen bedacht.’’ riep David nog waardoor ik even fronste. Wow dacht David echt dat ik competitie was? mijn blik gleed even naar Noor al kon ik het laten om kort te blozen. Noor en ik... Het was een aangename gedachte, maar ze was veels te hoog gegrepen. Wie wilde er nou met een loser als ik... Veel zin had ik niet echt meer in het wedstrijdje door zijn woorden en een zucht verliet mijn lippen. ‘’en met die andere plannen bedoel ik ons twee, zonder Lars.’’
      David klauterde het zwembad uit en leek te zoeken naar zijn kleren die hij niet meer vond.‘’Verdomme, wie heeft dat gedaan?’’ onwetend haalde ik mijn schouders op. "Dus...." kort keek ik naar Noor. "Wil je nog baantje trekken?"




    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    JONATHAN      HAROLD      VON      DRAEKCEN
    “"People who follow all the rules and chase every trend tend to get forgotten – they look great, but they’re not as memorable."”
    Populair bad boy - 22 years - Student Rechtsgeleerdheid


    "Natuurlijk niet man,” gaf Jonathan als antwoord. Ergens achter in zijn hoofd was er een stemmetje die toevoegde dat hij nooit met een matras van een dak zou afspringen omdat dat beneden zijn waardigheid was, maar Jonathan wist ook wel dat dat niet zo was. Een paar drankjes verder zou hij zeker meedoen en er plezier aan beleven. Hij deed zulke dingen gewoon liever onder de invloed van heel veel alcohol. Een bijkomend voordeel was dat je het dan ook niet zo voelde als de stunt toch niet helemaal zoals gepland zou gaan.
    “Zie ik eruit als een junkie ofso?” vroeg Finn vervolgens lachend, na hem ‘peinzend’ te hebben aangestaard. Jonathan keek hem schattend aan. “Nou, nu je erover begint…” Hij grijnsde toen Finn het zakje tevoorschijn toverde. Gelukkig had Finn wel wat bij zich, want dat had hij nu echt nodig. Ongetwijfeld zou er een prijs voor komen, zo goed dat Finn dingen gratis zou gaan uitdelen kenden ze elkaar niet, maar hij was bereid om bijna alles wel te doen. Afleiding was het toverwoord.
    “Je mag eentje hebben als je… Tien shots, Tequilla binnen krijgt in een minuut. Lijkt je dat wat?”
    “Je maakt dit te makkelijk,” antwoordde Jonathan met een uitdagende grijns. Dit was een uitdaging die hij wel aan zou kunnen, en zelfs als dat niet zou kunnen, hij weigerde niet snel een uitdaging, zeker als er zo’n mooie prijs aan verbonden was.
    Ergens toverde hij de shotjes vandaan. Tien stuks, zestig seconden.
    Langzaam pakte hij het eerste shotje vast en hij hief hem even als een toost naar Finn, om vervolgens tergend traag het shotje aan zijn lippen te zetten en hem naar binnen te gieten. Heel langzaam, met zijn blik op Finn gericht, zette hij het bekertje met een klap neer, terwijl zijn hand naar de volgende ging. “Game on.” En hij dronk.




    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Suzannah Laurentien Hummel
    i kissed a girl and i liked it




    "Hoe zit het eigenlijk tussen jou en Jems, boob." De jongen draait me in een rondje en glimlacht. Jemma? Hoe weet hij dat? "I mean if I was you, I’d tap that strawberry blonde girl ass. Just saying. .. Ze is een erg gewild meisje.."
    Ik glimlach naar hem en schud mijn hoofd. "Kun jij ook ooit niet aan seks denken?" Op de deun van de muziek schud ik met mijn haren en met mijn billen, terwijl ik nadenk over zijn opmerking. Eerst dacht ik dat ik niet op Jemma kon vallen, toen bleek dat meisjes toch wel leuk waren, en toen dacht ik dat ik mijn kans vergooid had. Ik had namelijk nooit over haar gedacht als iemand met wie ik kon flikflooien, maar de gedachte is nu wel verleidelijk. En ze lijkt er niet volledig tegen te zijn..
    "Maar...," ik grijns, "misschien maak ik vanavond wel een move."
    Wat er daarna gebeurt gaat allemaal heel snel. Ineens verschijnt Niels, en ik wil mijn vriend net beschermen tegen deze jongen die hij overduidelijk niet wilde zien als Niels hem zoent. Oké, hier ga ik niet tussen komen. Wat hij vervolgens tegen hem zegt krijg ik niet mee, het volume is niet hard genoeg en de muziek staat te hard om me te focussen op zijn woorden. Dus doe ik maar een stap naar achter, zodat de twee tortelduifjes hun ruimte krijgen, en valt het me op dat Jemma meegekomen is. Als je het over de duivel hebt.
    Ik loop in haar richting en glimlach. "Hé, vreemdeling," ik veeg mijn haar over een schouder en doe mijn best niet omver gelopen te worden door alle mensen. "Is dit te vroeg op de avond om toe te geven dat ik vrouwen leuker vind dan verwacht? Want dan kom ik over een uurtje weer terug."



    [ bericht aangepast op 2 nov 2016 - 22:16 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Aida Zahra Romeijnsen
    outfit



    "Dus jij en Mara," vraagt de jongen, nadat het meisje ons verlaten heeft. Ik wilde haar roepen - kom terug, laat hem nou gewoon kiezen - maar dat heeft geen zin. Ze is eigenwijs. "What is it?"
    Ik bijt op mijn lip, om te doen alsof ik nadenk, en haal mijn schouders vervolgens op. "Van alles en nog wat, eigenlijk. Maar we hebben geen relatie en ook geen seks, mocht je je dat afvragen."
    Ik lach en schenk voor mezelf een glas tequila in. Dat mogen zij dan al gehad hebben, ik nog niet, en ik heb dorst gekregen van de drukte aan mijn lijf. "Dus je hoeft niet jaloers te zijn." Ik doel hier natuurlijk niet op mezelf, maar op Mara. Het is overduidelijk dat de twee goede vrienden zijn, maar dat er toch iets meer speelt. Mara is een ontzettend leuk meisje, dus de jongen zou ook wel gek zijn als hij niet op haar zou vallen. "En jullie, hoe lang draaien jullie al om elkaar heen?"
    Het is redelijk duidelijk dat de jongen niet voor mij had gekozen als hij moest kiezen - zijn ogen gingen meteen naar haar toen ik het voorstel deed. En hey, ik ben niet beledigd. Zoals ik al zei, no hard feelings. Mara is nou eenmaal prachtig.
    "Wil je dat ik jullie koppel?" grijns ik dan, en ik knipoog naar hem.
    Ondertussen kijk ik de ruimte door, op zoek naar nog meer bekende gezichten, maar die zie ik niet. Ergens maar goed ook, want er zijn een heleboel mensen die mij liever kwijt dan rijk zijn. JC, Niels, Jemma.. allemaal mensen die me nog steeds veroordelen voor wat ik per ongeluk deed in mijn relatie met Niels. Kom op zeg, we zijn allemaal maar mensen met een libido, en we maken allemaal fouten. Alsof hij niet hetzelfde zou doen..



    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Justin Cloud 'JC' Caylen
    Populair frozen BrainiaQ • Drunk as SH** • @ Inside with Niels. Broken •

    'Someday when the pages of my life end,
    I know you will be one of its most beautiful chapters.'




    'Aye Wuv U.'




    Ik veegde met mijn vinger wat krullen weg die zweterig op mijn hoofd lagen. Het was warm. Behoorlijk warm. Het leek net alsof ik aan een barbecue spiesje was geregen en boven een grote lava gehangen werd. Of misschien had ik gewoon last van de overgang. Who knows.
    ‘Kun je ook ooit niet aan seks denken?’ vroeg de brunette, waar ik heel bedrukt mijn hoofd schudden, voor de grijns zich weer op mijn gezicht plantte. ‘NOPE. Moet je maar niet zo seksueel dansen.’ Plaagde ik haar, voor ze bekende dat ze misschien een move op Jemma ging maken vanavond. She better; else i’d poke her tit out.
    Voor ik echter nog een opmerking kon plaatsen, voelde ik iemand me al omdraaien en wist ik nog net de gezicht van Niels te herkennen voor ik een set lippen op die van mij gedrukt voelde worden. Gewillig zoende ik hem terug, waar mijn handen alweer hen weg wisten te vinden onder zijn shirt. Zijn lippen smaakte zoet naar ananas, wat best ironisch was omdat Niels een ananas was. Een grote Ananas met zijn ananas lipjes.
    ‘Anaaanaaaasss.’ Riep ik dan ook vrolijk tegen zijn lippen, waardoor ik zijn gemompel niet hoorde, maar wel de korte peck die ik tegen mijn lippen kreeg. Uit het niets greep de jongen dan ook mijn handen, waar deze verstrengeld werden met de zijne. Kort keek ik er even naar, voor ik speels met ze wapperde.
    ‘Van de ballenbak tot nu, je bent gewoon geweldig. Justin Cloud Caylen, wil je het met mij proberen? Als koppel?’ Ik keek naar zijn tand die even zijn lip doorboorde, voor ik verbaasd rond mij heen keek alsof er nog een ander persoon hier kon lopen met precies dezelfde namen als mij. Echter zag ik in de gauwigheid enkel Jemma en Suze bij elkaar staan. Ik grijnsde lichtjes. Die oude lesbienne wist wel wat ze moest doen om heteroseksuele meisjes finaal gay te maken. In mijn hoofd gaf ik het meisje een inwendige high five, die ik hoopte zij ook kon voelen.
    ‘Niemand noemt me Justin meer, Nie-hiels.’ Lachte ik zachtjes, voor ik mijn lippen weer richting die van hem ging. Ik zuchtte zachtjes bij zijn lippen, waar ik zijn handen losliet om in zijn nek te plaatsen. ‘Ik heb zo’n zin in een ballenbak nu.’ Kreunde ik zachtjes, waar ik een korte peck drukte, voor ik ze weer helemaal tegen de zijne aan hechte en mijn tong langzaam weer erbij betrok. De ruzie die we zojuist hadden was ik allang weer vergeten of het deerde me gewoon niet meer. Ik wist het niet. Ik wilde gewoon het liefst de hele avond knuffelen. Het liefst met de persoon voor me.
    Echter besloot het lot wat anders voor me in plaats te hebben. Ik voelde wat stuitten tegen mijn enkel, voor ik een zacht – dood – geluidje hoorde. Ik liet Niels weer los, waar ik even mijn evenwicht moest vinden, voor ik een klein baby geitje op de grond zag liggen. Een groen hoedje sierde op zijn hoofd, wat er ontzettend adorable uit zag. Ik greep het kleine beestje dan ook van de grond, waar ik het even voor mijn gezicht liet hangen, voor ik het als een klein baby’tje in mijn armen legde. ‘Your such a cute little Kiggy.’ Vertederd kietelede ik het buikje van het beestje, waar ik een kusje op zijn voorhoofd wilde leggen. Echter boog het beestje zijn hoofd weg, wat mijn hart liet breken. Damn wat zijn geitjes gemeen. ‘Damn kiggy. You're such a teenage bitch.’

    [ bericht aangepast op 3 nov 2016 - 10:01 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Tessa Mae Meyer

    ”If you obey all the rules, you miss all the fun.”

    • Rebellious bitch • Twenty • Veterinaire diergeneeskunde • Outfit •

    Een tevreden hum had mijn lippen verlaten bij het voorstel wat Floris maakte om me nog vaker te helpen, mocht ik met mijn drinken blijven knoeien. Ik zou het vermoedelijk nog vlot doen ook, puur voor de speelsheid en de plagerijen die er dan over en weer konden gaan, tezamen met zijn lippen die de mijne zouden raken; hetgeen waar ik verlekkerd aan begon te raken. Meer en meer besefte ik hoezeer ik dit gemist had, de intimiteit die naar een hoger niveau getild werd, maar ook deze omgang met Floris; hij stelde me nooit teleur en andersom zou ik dat ook nooit doen. Daarvoor betekende hij al zoveel voor me.
          ”Win ik er nog iets mee, als ik het blijk aan te kunnen?” vraagt Floris me. De twinkeling in zijn poelen en de uitdrukking op zijn gezicht vertelde me meer dan genoeg - hij zou het niet af laten doen met een drankje. Een grijns verschijnt op mijn gezicht en zodra zijn lippen de mijne vluchtig een keer geraakt hebben, kijk ik hem veelbetekenend aan. “Meer van dit.. alles?” reageer ik en gebaar subtiel naar mezelf, waarna mijn hand over de rest van mijn lichaam heen glijd. Een schaterlachend geluidje weerklinkt als Floris me tactvol met zich mee trekt en terwijl hij ergens de shotglaasje, het zout en de schijfjes citroen vandaan haalt, doe ik hetzelfde met de juiste fles drank. Dat we enkele boze blikken toegeworpen krijgen vanwege de subtiele manier die Floris gebruikt om mensen uit de weg te vegen, deert me weinig tot niet en ik ben dan ook haast in mijn element als we lege tafel bereiken - waar niet al te veel mensen om heen hangen
          ”Voila,” brengt Floris op een uitermate ftiomfanteijke toon uit als hij me gemakkelijk op de tafel heeft getild. Ik grijns tevreden zodra mijn billen het blad van de tafel raken en wanneer ik de fles drank langs me neer heb gezet, laat ik mijn vingers direct naar de enige gesloten gesp gaan van de korte tuinbroek die ik droeg - zodat ik deze behendig met twee vingers open. “Ben je er klaar voor?” vraag ik Floris op een zoete toon alvorens ik de gesp van mijn schouder af laat glijden, waardoor het zwarte stof aan de voorkant naar beneden valt - en zo op deze manier voldoende van mijn bovenlichaam deels blootstelt daar het pikzwarte topje mijn borsten nog netjes bedekt hieldt. Vervolgens grijp ik naar Floris zijn shirt en haal de jongeman dicht naar me toe zodat ik mijn lippen plagend op de zijne kan drukken
          ”Denk aan je prijs.”
    Ondeugd glinstert in mijn donkere poelen als ik hem zachtjes weer iets van me afduw. Nog voor ik mezelf goed op de tafel draai, open ik de fles en vul een van de shotglaasjes die Floris mee had genomen zodat ik deze naar mijn mond kan brengen. Gretig klap ik deze achterover alvorens ik mijn benen na een halve draai te hebben gemaakt op tafel leg, en op mijn rug ga liggen. Mijn haren veeg ik tussendoor een keer omhoog om te voorkomen dat deze onder de drank komen te zitten - althans, dat hoopte ik. Hoewel ik me niet zenuwachtig meende te voelen besloot mijn hart toch wat sneller te slaan, alsof ze zich wanhopig verheugde op wat er komen ging. Ik had er zin in.. Vluchtig lik ik mijn lippen een keer af en krul mijn mondhoeken onbewust iets op als ik schuins omhoog naar Floris blik. Mijn vingers plukken het flesje zout uit zijn hand zodat ik wat op de juiste plaats kan strooien, al maak ik er een dun spoor van zodat deze iets langer uitloopt over de bolling van mijn borst, waarna ik het verwissel voor een schijfje citroen. Enkele druppels van het zure vocht laat ik lukraak neerkomen op mijn blote huid, voor hem om te helpen schoonmaken. Ik had natuurlijk niet gezegd dat ik het simpel hield, wel?
          ”Be my guest,” prevel ik hem toe vervolgens toe terwijl ik mijn vingers een keer vederlicht over de huid van mijn buik laat gaat, tot aan de stof over mijn borsten, waarna ik een tikje geef tegen de fles drank en het schijfje tussen mijn lippen plaats. Let get this started.

         
         
         
         
    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Reece Wolters

    ”Fuck excuses, learn to admit when you fucked up

    • The badboy • Twenty-three • Muziekwetenschap • Outfit •

    Lichtjes glimlach ik zacht als Robin haar armen weer terug in mijn nek legt, waardoor haar lichaam terug dicht tegen het mijne aan komt en ik schaamteloos mijn beide handen naar haar billen laat afdwalen als het vederlichte kusje meer diepte krijgt. Mijn lieve, donkere schone stelde me op dit vlak nooit te teleur; ze was een van de weinige die precies wat ik wilde en wanneer ik het wilde. Helaas lag haar dominante kantje op sommige vlakken net iets te hoog naar mijn zin, wat uiteindelijk voor de eerste scheurtjes in onze relatie zorgde. Als haar lippen de mijne weer verlaten voel ik hoe haar nagels over de huid in mijn nek gaan en onderdruk de stoot aan kippevel die het me op weet te leveren.
          ”You know… soms weet ik niet eens meer onze redenen om uit elkaar te gaan,” mompelt ze me zacht toe, waarna haar lippen nog eenmaal de mijne in een vlugge kus aanraken. Hoewel ik wellicht de exacte reden ook niet meer wist, was me gaandeweg wel duidelijk geworden dat Robin en ik samen in een relatie geen goede combinatie waren. Ergens was dat best een jammerlijk gegeven, of een feit wat ik vlot durfde toe te geven als mensen er naar zouden vragen. Het lag niet alleen aan haar; ik zou een grote hypocriet wezen als ik dat rond zou bazuinen, maar ik was evenmin te koppig om toe te geven welke fouten ik dan wel gemaakt zou hebben. Misschien lag het aan mijn bezitterigheid - de drang om niet uit het oog te verliezen wat van mij is - of mijn dominante houding op enkele vlakken die recht tegen dat van Robin in gingen; vooral wanneer we dronken en beschoten raakten.
          Een flauwe glimlach rust op mijn lippen als ik naar de heldere poelen van Robin kijk - poelen waar ik mezelf vermoedelijk altijd een beetje in kon blijven verliezen. Als haar vingers zich met de mijne verstrengelen, geef ik er een zacht kneepje in. Een subtiel teken in een zwijgend gebaar dat ik er altijd voor haar zou zijn, zelfs wanneer we elkaars koppen het liefst van de rompen af wilde trekken. “What do you say… zullen we wat shots gaan halen voor ik je weer los kan laten op de dansvloer, of denk je dat je het nu al aan kan.”Een kleine grijns verschijnt op de brunettes gezicht en hoewel ik kan zien dat ze haar best doet haar masker weer terug op te zetten, verraden haar rooddoorlopen ogen dat ze gehuild heeft tezamen met de rode blossen op haar wangen - al zouden die best ook van mij afkomstig mogen zijn. Grinnikend kijk ik haar aan en laat ik voorzichtig haar hand los zodat ik diezelfde arm over haar schouder heen kan leggen, om haar zo dicht tegen me aan trekken en een kus in haar haren te drukken.
          ”Heb je die menigte hier gezien?” breng ik dan uit en schud lachend met mijn hoofd. “Ik denk dat ik wel meer nodig heb dan een shotje om deze gekte aan te kunnen.” Met een plagende uitdrukking blik ik naar Robin en wiebel op een jongensachtige manier een keer met mijn wenkbrauwen.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2016 - 11:03 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'


    NIELS LUKAS VAN AS
    GENEESKUNDE , 2DE JAAR




    De jongen kuste me gewillig terug waarbij ik zijn handen onder mijn shirt voelde glijden waardoor ik mijn armen ook om hem heen sloeg en mijn handen naar zijn achterste deed glijden. ‘Anaaanaaaasss.’ Riep JC vrolijk, duidelijk nog mee bezopen dan ervoor maar ik was al lang blij dat hij weer een glimlach om zijn lippen had staan. Onze handen waren verstrengeld samen waar Jc speels ze heen en weer wiegde. ‘Niemand noemt me Justin meer, Nie-hiels.’ Lachte de jongen zachtjes wat me even zwak deed glimlachen, ik snapte nooit echt waarom hij zich nooit meer voorstelde als Justin, maar ik liet het er maar zo bij. Plagend bracht hij zijn lippen dichterbij al raakten ze elkaar nog net niet aan. ‘Ik heb zo’n zin in een ballenbak nu.’ Een grinnik verliet mijn lippen al werd deze gemoord door een korte Peck van Jc al was het maar een kwestie van seconden voor onze lippen weer op elkaar plakten en ik de jongen weet goed in mijn armen nam. Ik opende dan ook mijn mond waar onze tongen weer heftig tekeer gingen met elkaar en hoewel ik een hoop meisjes hoorde roddelen of hun jaloerse blikken op ons zag brandden deerde me dat totaal niet. Na een lange maar oh zo lekkere zoen haalde de krullebol zijn lippen weer even van de mijne waarna ik zijn blik naar beneden volgde. Hoewel ik eerst dacht dat hij een boner had ofzoiets leek de jongen de kijken naar een klein dwerggeitje die tussen ons kwam te staan wat me deed lachen. Jc kon het dan ook niet laten om met wat moeite het geitje op te tillen van de grond en het als een echte moeder/vader in zijn armen te wiegen. ‘Your such a cute little Kiggy.’ Echter toen JC een kusje op zijn hoofdje wilde drukken draaide het geitje om wat voor een grappig gezicht zorgde bij JC die duidelijk sad leek te zijn.. ‘Damn kiggy. You're such a teenage bitch.’ ik haf JC een schouder klopje waarna ik even grijnsde. " Wat zou je ervan vinden als we gewoon Kiggy adopteren hmm? A love baby." grijnsde ik naar de jongen waarbij mijn hand over zijn rug gleed. " Or we could go to my place." ik knipoogde even naar de jongen waarna ik ook even het geitje aaide die niet graag had dat ik aan zijn groene hoedje kwam. "Damn girl don't bite." mompelde ik dan ook. "Only Jc can bite me." ik stak mijn tong uit naar de jongen.

















    FINN DALEY SANDERS
    STUDENT KUNSTGESCHIEDENIS




    “Nou, nu je erover begint…” Grijnsde Jonathan waarna hij me afwachtend aankeek, want de jongen wist ook wel dat er een uitdaging voor stond. “Je maakt dit te makkelijk,” antwoordde Jonathan met een uitdagende grijns op mijn voorstel waarna de jongen afkwam met shotjes, natuurlijk ging ik ook wel meedoen want ik wilde hier wel mijn funn in hebben. Tien stuks, voor Jonah en tien stuks voor mezelf die ik mooi vol had geschonken. Jonah nam dan ook eenthe waarna hij deze erg traag, maar uitdagend naar binnen kiepte. “Game on.” en bij deze woorden goot ik ook het eerste shotje naar binnen, de tequilla brande hevig maar hoe meer ik er dronk hoe meer het gevoel verlamde en verlamde. Mijn laatste shotje was niet snel achter Jonah naar binnen gekiept al wist ik niet meer of de minuut nu al voorbij was of niet. Een lachje verliet mijn lippen dan ook waarna ik twee pilletjes uithaalde en één aan Jonathan haf en eentje ook voor mzelf gebruikte. Hé als je feestte dan moest je het ook wel goed doen.
    "Dus Jonah geen meisje aan je zijde, dat is nieuw"




    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    JEMMA DE WOLF
    | 20 | TALKING WITH NIELS |
    | THE HAPPY LESBIAN |
    | MUZIEKWETENSCHAPPEN | OUTFIT |


    "Swiggity swooty,
    I'm coming for the booty."

    Tot mijn tevredenheid ging Niels al snel de richting van JC op, die ik eerder niet had zien staan. Een trots gevoel borrelde op mijn buik terwijl ik naar mijn twee favoriete personenen keek. Voorzichtig schuiffelde ik richting de twee jongens terwijl ik mijn best deed om woorden uit hun gesprek op te vangen. Mijn hart klopte in spanning toen ik Niels hoorde vragen of JC het met hem wilde proberen als een koppel.
          Dit was spannender dan alle tv series die ik ooit had gezien, waarschijnlijk omdat ik zelf er zo emotioneel bij betrokken was. Helaas was JC duidelijk te ver van de wereld om de woorden direct te beantwoorden hoewel ik vond dat hij ja had gezegt. Wellicht dat hij het woord niet had uitgesproken maar voor mij had hij toch op zijn eigen, unieke manier duidelijk gemaakt dat hij het wel zag zitten.
          Het feit dat ze enkele minuten later aan het zoenen waren gaf natuurlijk ook een signaal af.
          Net het moment dat ik op ze had willen rennen kwam er echter iemand bij me staan die ik niet direct verwacht had. Mijn ogen gleden lichtelijk verbaasd over Suzannah's prachtige verschijning heen, mezelf afvragend of er een reden was dat ze naar mij toe was gekomen.
          "Hé, vreemdeling," begon ze en ik glimlachte voorzichtig terug terwijl ik mezelf klaar maakte voor wat er ook komen zou. De poging die ik deed om wat afstand van haar te houden — vooral aangezien haar lippen er erg aanlokkelijk uit zagen — werd door een voorbijganger te niet gedaan die bij het langs lopen me een harde duw in mijn rug gaf.
          Wankelend botste ik tegen haar op maar gelukkig kon ik me staande houden door haar vast te pakken. "Is dit te vroeg op de avond om toe te geven dat ik vrouwen leuker vind dan verwacht? Want dan kom ik over een uurtje weer terug." Had Suze in de tussentijd gevraagd waardoor mijn handen iets langer op haar heupen bleven liggen dan ik van plan was geweest.
          "Ehh.." begon ik terwijl ik haar vol verbazing aankeek. Meer dan dat rolde er echter niet over mijn lippen want vanbinnen kon ik niet echt bevangen wat ze had gezegt.
          "Ik ben blij dat je het het hebt gerealiseerd," antwoordde ik uiteindelijk waarna ik haar twijfelend aankeek. Was ze hier om het aanbod dat ik haar eerder op de avond had gedaan te accepteren of wilde ze me dit alleen laten weten zodat ze Joelle kon gaan zoeken?
          "Wil je Joelle gaan zoeken om het haar te vertellen? Ik moet je wel waarschuwen, ik weet niet of Joelle in vrouwen geïnteresseerd is," begon ik te ratelen waarna ik even stil te vallen. "Of.. ben je niet naar Joelle opzoek?" Een klein beetje hoop was waarschijnlijk duidelijk te zien in mijn ogen en ik keek haar afwachtend aan.


    When time and life shook hands and said goodbye.