• Go hard or go home, till the break of dawn
    Dit is een RP van Kian. Geïnspireerd en gekopieerd door de film Project X en Project X Haren 2012.
    Deze rp mag niet gekopieerd worden voor andere doeleinden of sites.



    Close your eyes
    Forget everything
    Go insane



    Music is not what we do.
    It's who we are.





    Story: Utrecht Universiteit is een van de grootste en bekendste universiteiten in Nederland. Ieder jaar gaan er weer honderden leerlingen naar toe om hun toekomst achterna te jagen en hun droombaan proberen te behalen. Echter vind men niet alleen de mogelijkheid om hun droombaan te volgen, maar om vrienden voor het leven te maken. Vrienden die je nooit meer achter laat en de meest toffe jaren mee heb beleefd, namelijk een tijd die je jaren later enorm koestert.
    Echter blijkt dit niet voor iedereen zo te zijn. Niet iedereen maakt zo makkelijk vrienden of zien er uitnodigend uit om op af te stappen. Niet iedereen lukt het om zijn droomjeugd op universiteit na te maken zoals je die altijd in films ziet. We volgen in dit verhaal twee jongeren die enkel elkaar hebben als vrienden in hen studie. Ze volgen dan nu ook hun tweede leerjaar in Utrecht, nog steeds on populair als ze de afgelopen jaar waren; hoewel er een meesterplan in hun brein is gevormd. Een plan dat regelrecht hun niveau omhoog zal schoppen als ze deze daadwerkelijk uitgaan voeren. Een super geheim project genaamd Project X. A bridge too far.


    University: Net zoals alle universiteiten bezit ook de Universiteit van Utrecht een brede, openbare campus waar iedereen op kan komen. Naast de scholieren van de Universiteit zelf zitten er ook groepjes verloren HBO’ers van de school naast hen en hangjongeren die de universiteit zelf vaak teisteren om graffiti te spuiten of gewoon de studenten lastig te vallen.
    Op de campus zelf wonen enkel studenten van de Universiteit in de studentenflats; hoewel deze vrij zijn om mensen uit te nodigen op hen kamers die ze willen. De universiteit zelf bezit vele faciliteiten zoals botanische tuinen, een sportcentrum, diverse (eet)winkels en een studentenbar.

    Party hard, make mistakes, laugh endlessly.
    Do things you are afraid to do because after all,
    You Only Live Once

    Rollen:
    [Naam • User • Faceclaim • Status • Pagina]

    Meisjes: [VOL!]

    • Robin Yasemin de Witte • Kian • Magdalena Zalejska • Populair bad bitch • 1.2
    • Suzannah Laurentiel Hummel • Maslany • Troian Bellesario • ? • 1.5
    • Eleanora Willemijn van Leeuwenhoek • Camouli • Scarlett Leithold • Jock (Aanvoerder & aanvaller meisjes hockeyteam) • 1.2
    • Nicole Luna Castillo • Valor • Alexandria Morgan • Social Butterfly • 1.3
    • Macy Theresa Namgung • Greenlight22 • Qig Wang • Nerd • 1.5
    • Tessa Mae Meyer • Cahira • Madison Beer • The rebellious bitch • 1.4
    • Jemma de Wolf • Sempre • ? • The happy Lesbian • 1.5
    • Joelle Amelia van den Pol • Shocker • Jenna Louise Colema • ? • 1.6
    • Aida Zahra Romeijnsen • Maslany • Cindy Kimberly • The Sleazy Queen • 1.6
    • Mara Valente • Sempre • ? • The Sarcastic Artist • 1.6

    Jongens:

    • Lars Joris Daelmans • JC_ • Dylan 'o Brien • Loser 2 • 1.2
    • Jonathan Harold Von Draekcen • Necessity • Christopher Mccrory • Populair bad boy • 1.3
    • Justin Cloud 'JC' Caylen • Kian • JC Caylen • Populair frozen BrainiaQ • 1.4
    • Daan van de Ven • Douceur • Tim Borrmann • Populair social Bunny • 1.5
    • Niels Lukas van As • JC_ • ? • ? • 1.4
    • Servan Wessel Molenwijk • Mouli • Die Hard Troublemaker • 1.5
    • Axel Segastian Spilsbury • Greenlight22 • Jamie Campbell Bower • The one that doesn't belong • 1.6
    • Reece Wolters • Cahira • Stephan James • The Badboy • 1.6
    • Floris Levi Sanders • Shocker • Sonny Henty • ? • 1.6
    • Finn Daley Sanders • JC_ • Tyler Recher • ? • 1.6
    • Dave Wateren • AdamSandler • ? • ? • 1.6



    Begin:

    We beginnen deze dag met een zomerse ochtend, genaamd 16 september 2016.. Het is nu rond zes uur ’s ochtends. Een tijd waarop men op en rond de universiteit langzaam wakker word om nog even rustig televisie te kijken of direct naar school te gaan zodat ze net hun eerste les kunnen halen met openbaar vervoer. Niet dat Ben en Lars zichzelf hier aan gehouden hebben. De twee jongens zijn namelijk de hele avond druk geweest om de telefoonnummer lijst van school te kraken om van iedere populaire mensen hen nummer te bemachtigen voor de grote feest dat ze diezelfde avond gepland hebben staan. Ze hebben samen een app gemaakt met as titel Project X.

    Whatsapp message in the 'Project X' groupchat
    Wakey-wakey Bro's and Ho's. Vanavond is iedereen uitgenodigd voor een onvergetelijke party op de Peter van Hoofdtlaan 125. Alleen knappe plus ones en booze zijn toegestaan. (;





    Het is drie uur 's morgens en hoewel het feest ongestoord en goed verlopen bleek te zijn, is niks minder waar. Er zijn waterpistolen gevuld met punch (waar eventueel roofies in kunnen zitten), grafitti bussen waar de muur mee bekalkt is (en nog steeds kan worden). Er is een pokerspel aan de gang op tafel, waar rond heen flink gedealt word.
    Onlangs zijn er (boze) buren naar binnen gekomen, waar studenten in een hevige gevechten/discussies betrokken zijn geworden. De politie probeert binnen te treden, maar ook zij, zijn betrokken geraakt met geweld. Er vliegt nu (nieuws) helikopters boven het huis en het feest is ook LIVE te bekijken op TV. De politie zijn op dit aan het wachten op back - up, zodat ze het hele feest kunnen afkappen. Echter zijn mensen nu ook met vuur aan het spelen, door deze met wat alcohol een (grote) vlam in de lucht te plaatsen. Het is complete anarchie, hoewel de laatste secondes van het feest wel langzaam aan weg begint te tikken; so remember; make the party worth your while & get crazy. & Remember... Tonight we die young.




    Activiteiten/ & polizei

    • Finn gooit matras in zwembad zodat mensen (allereerst Finn) van de dak af kan springen
    • Kleine geitjes lopen tussen de benen van de mensen. De geiten staan als teken van het feest wat zich nu afspeelt. (met groene hoedjes)

    [ bericht aangepast op 12 nov 2016 - 17:57 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Mag ik een rol? Liefst een meisjes rol. ..


    CooleSarah11 --> TwinButterfly

    Floris Levi Sanders
    'You can try and run away from life, but in the end it's a race you'll never win.’

    Het feest is nog steeds in volle gang. Hoe laat zou het zijn? Geen idee, maar nog lang geen tijd om te stoppen met feesten. Ik grijns even bij deze gedachten en dans nog steeds tegen Tessa aan, die soepel met mij mee beweegt. Op de achtegrond hoor ik opeens het geblaat van geiten, en verbaasd kijk ik op. Zag ik het nou goed? Geiten? In het huis? Wauw, dit feest werd steeds beter en beter. Grinnikend leg ik mijn handen op de heupen van Tessa en leun weer wat naar haar oor toe.
          ‘Just to make sure, maar zie jij die geiten ook, of ik ben ik gek aan het worden?’, vraag ik lachend en knik richting de geitjes. Ondertussen zie ik hoe Tessa twee plastic shotglaasjes van een dienblad pakt die rond wordt gebracht.
          ‘Dit maakt het misschien nog net iets bekender,’ zegt ze zoetjes terwijl ze er eentje in mijn handen drukt.
          ‘Ietsje maar,’ antwoord ik met een grijns en sla het shotje weer achterover voordat ik het ergens in de buurt van de prullenbak gooi. Tessa doet hetzelfde, maar hierbij glijdt er een deel van het drankje via haar mondhoek, over haar kin naar beneden, richting haar hals. Schaamteloos volgen mijn ogen het spoortje drank. Lachend probeert ze het weg te vegen, terwijl haar tong over haar lippen glijdt, voordat ze mij weer aankijkt.
          ‘Is het weg?’ , vraagt ze grinnikend en likt nogmaals over haar lippen. Ik grijns en schud mijn hoofd.
          ‘Nope, je hebt nog wat plekjes gemist hoor...’ Ik buig wat naar voren voordat ik een spoor van kusjes in haar hals plant. Hierbij volg ik het spoor van het drankje, tot aan haar mondhoek, waar ik een vederlicht kus op druk. 'Nu is het weg,’ zeg ik tevreden en kijk haar iet wat uitdagend aan.
          ‘Trouwens over die bodyshots...,’ begin ik en lik kort over mijn lippen. ‘Hoezo zou ik het niet aankunnen hm? Je weet dat ik geen één uitdaging uit de weg ga?’, voeg ik er plagend aan toe.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2016 - 17:41 ]


    I just caught the wave in your eyes

    SERVAN WESSEL MOLENWIJK
    Die hard Troublemaker | surfer en fotograaf | bedrijfskunde | 21 jaar | talking to Joelle| Een gezellig babboltje maken!!
    clothes shoes

          Verbaasd staarde ik richting de kant waar Suzannah was verdwenen, en daarna naar de kant waar Jemma heen was gelopen. En toen was plots iedereen weg, op het nog altijd onbekende meisje en mij na.
          Nouja, eigenlijk waren dus alleen Jemma en Suzannah weg. Maar waarom ze nou weg waren, geen idee. Het gebeurde allemaal zo snel, sodeju. sju. hahahahahaha. oke niet grappig. Hou je hoofd erbij.
          "Duuuuuuuus," zei ik, glimlachend naar het meisje. "Ik ben Servan. Wil je ook wat passoa?" vroeg ik vriendelijk, terwijl ik de inktzwarte fles naar haar uitstak. Niemand zegt toch nee tegen gratis drank? Dit was vast een goede zet van mij, hoop ik. En anders heb ik een probleem, want als ze wegloopt sta ik hier alleen. Lacheeeeeeen.

          Mijn oog (ja, dat oog dat altijd alles ziet, het is mijn linker, so yah know) viel op een plastic zak vol met plastic glaasjes, speciaal voor shotjes. hehehehehehehe toren bouwen, vind ik leuk.
          "Ik hou nu al van dit feestje," lachte ik. Ik ben een sukkel die het leuk vind om driehoek vormige torens (ook wel bekend als pyramides) de bouwen van shotglaasjes, dan elk glaasje vol te doen en dan, een voor een een glaasje weg te pakken in de hoop dat de toren niet omvalt. Leuk toch?????
          Als een razende stapelde ik de doorzichtige glaasjes op, om daarna triomfantelijk het meisje, dat zich inmiddels had voorgesteld als Joelle, aan te kijken.
          "Flesje dropshot erover heen gooien en klaar is Servan, niet Kees Tol," zei ik triomfantelijk, terwijl ik richting de bar sprintte. Niet dat ik daarvoor hoefde te sprinten, aangezien hij op 3 meter afstand zat en Joelle me nog steeds gewoon kon zien, maar toch. Zo onopvallend mogelijk, om geen commentaar te krijgen van anderen, viste ik een nog volle fles dropshot van de bar en sprintte terug, richting Joelle.

          "Nou, euhm, wil jij ze volgooien, of krijg ik de eer?" lachte ik.
          En toen realiseerde ik me dat ik nog niet eens had gevraagd of ze dit wel wilt doen. Oh jemig, wat is er mis met mijn verstand?
          "Of wacht, heb jij hier eigenlijk wel zin in? Ik, ja, ik had er even niet aan gedacht dat ik het nog niet had gevraagd en misschien vind jij dit wel helemaal niet leuk of wil je veel liever iets anders doen of wil je eigenlijk gewoon naar andere mensen toe omdat je mij niet eens kent en denk je nu wat is dit voor grote sukkel en..." ik haalde diep adem, slaakte en zucht en keek haar nerveus aan. "Sorry, sla soms een beetje op hol, net een koe, je weet wel, of een stier," lachte ik zenuwachtig.
          "Nouja, in ieder geval, ik laat de keus aan jou. Zeg maar wat je graag wilt doen, of anders, of je er heel ander spul dan dropshot in wilt, dan pak ik namelijk even iets anders, weet je wel. Of anders giet ik de passoa er gewoon in, kan ook nog. Wat je wilt. Ik heb geen voorkeur."
          Ik geloof dat ik nu beter mijn mond dicht kan houden. Ik schrik mensen eerder af door mijn gebrabbel dat ik uitkraam dan dat ik het voor mensen leuk maak om met mij te praten. Hell, waar is Jemma als je dr nodig hebt. Die had dit met één simpel woordje opgelost.
          Nouja, ik moet ik zelf dingen doen. En ik zie wel wat Joelle van me denkt.


    take risks

    Mag ik een mannelijke rol?


    CooleSarah11 --> TwinButterfly

    //@CooleSarah11 dit topic is niet voor dit soort vragen bedoeld. Zie het rollentopic hiervoor.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2016 - 19:31 ]


    I just caught the wave in your eyes

    CooleSarah11 schreef:
    Mag ik een mannelijke rol?


    [Girl ik heb al via GB je uitgelegd dat we vol zitten en ik kan er echt niet tegen als mensen praten in de speeltopic, gezien rollentopic/praattopic hiervoor bedoeld is. Iets wat ik ook al tegen je gezegd heb.]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Je hebt niks tegen mij gezegd......


    CooleSarah11 --> TwinButterfly

    CooleSarah11 schreef:
    Je hebt niks tegen mij gezegd......


    (Lees je GB en ik wil je nu vriendelijk verzoeken om deze speeltopic niet meer te vullen. Anders haal ik er een mod bij. )


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Tessa Mae Meyer

    ”If you obey all the rules, you miss all the fun.”

    • Rebellious bitch • Twenty • Veterinaire dierengeneeskunde • Outfit •

    Geiten. Er liepen geiten rond op het feest, en dan had ik het niet over de hersenloze dozen met hun opgedofte make-up gezichtjes die zowat de hele dag een duck-face op hun lippen hadden geplakt in de hoop zo sexy over te komen, maar echte geiten. Ik had Floris waarschijnlijk niet eens gelooft als ik enkele tellen nadat ik het shotje achterover had gegooid er twee heel schattig voorbij zag trippelen, waarbij de kleinste dusdanig hard blaatte dat het nog net niet boven de muziek uit kwam. Vrolijk kwamen ze voorbij en wisten ze beide zonder een schop of trap te krijgen tussen de dansende menigte door te lopen, alsof het haast de normaalste zaak van de wereld was. Ik kreeg bijna medelijden met Lars, die morgen vermoedelijk een compleet geruïneerd huis aan ging treffen waarbij de schade vast niet miniem zou zijn - de arme jongen.
          Mijn aandacht jegens de schattige geitjes is echter maar van korte duur als Floris reageert op de vraag of ik al het gemorste drank goed weg had weten te vegen. Het zou natuurlijk alleen mij kunnen overkomen dat ik in mijn gulzigheid de drank een beetje verspil. “Nope, je hebt nog wat plekjes gemist hoor.” Mijn poelen weten de jongeman te volgen als hij zich naar me toe buigt, waarop ik haast geheel vanzelf mijn hoofd iets kantel om hem de ruimte te bieden die hij nodig heeft zodat hij een spoor van kleine kusjes in mijn hals kan drukken - die op een plagende manier de laatste restjes drank van mijn huid af halen. Kippenvel rolt haast direct over mijn huid heen en waar Floris zijn lippen hun geraakte plek verlaten blijft een zachte tinteling achter. Als hij als laatste een klein kusje op mijn mondhoek drukt rolt een zachte zucht mijn mond uit en trek ik een van mijn wenkbrauwen in een speelse uitdrukking naar hem op.
          ”Nu is het weg,” zegt hij tevreden, waarbij hij me een uitdagende blik toewerpt die ik maar moeilijk kan negeren. “Weet je het zeker?” vraag ik hem en laat een van mijn vingertoppen over de mondhoek gaan waar hij zojuist nog een kus op gedrukt heeft en stop deze vervolgens tussen mijn lippen alsof ik nog net een laatste druppel weet weg te vegen die hij gemist zou hebben. “Trouwens over die bodyshots. . .” begint Floris dan. Diep van binnen voel ik hoe het plezier groeit en neemt ze dusdanig hard toe dat ze voorlopig de laatste restje rauwe pijn aan de kant weet te vegen. Wat had ik dit ergens gemist. . Het was geen eerlijke gedachten, maar mijn bedrogen zelf vond dat ze elk recht had op welke gedachten dan ook - zo ook deze, want ze loog niet. “Hoezo zou ik het niet aankunnen hm? Je weet dat ik geen één uitdaging uit de weg ga?” De plagende uitdrukking op Floris zijn gezicht was niet te missen en ikzelf spon haast nog net niet van het plezier wat ik daarin kreeg.
          Lichtjes haalde ik mijn schouder een enkele keer op en beet voor kort zachtjes op mijn onderlip. “Wie weet ging het me wel om die uitdaging,” breng ik dan uit, waarbij ik zo onschuldig mogelijk tracht over te komen - al verried de ondeugende twinkeling in mijn donkere kijkers wellicht net iets te veel. Losjes leg ik mijn armen in Floris zijn nek zodat ik terug dicht tegen hem aan sta, en kantel mijn hoofd iets terwijl ik naar hem opkijk. “Zou je het kunnen, Floris?” plaag ik hem zachtjes terwijl de woorden haast prevelend mijn lippen verlaten. “Bodyshorts nemen van mijn lichaam? Van mijn borst naar mijn buik en dan heeelemaal weer terug naar mijn mond,” vervolg ik speel en til lichtjes mijn kin uitdagend naar hem op. Het was lang geleden dat dit soort kleine, intieme spelletjes tussen ons plaats hadden gevonden en ergens betwijfelde ik het of ik het zelf überhaupt wel aan ging kunnen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    JEMMA DE WOLF
    | 20 | TALKING WITH NIELS |
    | THE HAPPY LESBIAN |
    | MUZIEKWETENSCHAPPEN | OUTFIT |


    "Swiggity swooty,
    I'm coming for the booty."

    Hoewel ik eerlijk gezegt niet had verwacht dat mijn woorden effect zouden hebben leek Niels er toch aardig van op te beuren. Tevreden gaf ik mezelf een denkbeeldig schouderklopje aangezien ik absoluut niet geweldig was in het troosten van mensen.
          Toen de jongen vroeg of hij een slet was kon ik het niet laten om te grinniken. "Ja, dat was je," zei ik met een lach en keek hem even aan. "Maar dat is ook wel logisch gezien het einde van je relatie met die.. slet." Mijn beeld over Aida was alles behalve goed. Ik was namelijk samen met JC degene geweest die door haar actie Niels weer bij elkaar had moeten rapen. En dat is iets wat ik haar nooit zou vergeven. "Waarschijnlijk is dit de eerste keer in lange tijd dat je weer echte gevoelens voor iemand hebt. En dat is alleen maar een goed iets." Mijn ogen hielden zijn gezicht goed in de gaten aangezien ik niet wilde dat mijn woorden verkeerd overkwamen.
          Toen Niels niet lang daarna aangaf dat mijn berichtje de reden was dat hij was afgeleid glimlachte ik even hoewel de blik in mijn ogen al snel bezorgd werd toen Niels richting de bosjes liep en begon over te geven. Tijd voor wat water bedacht ik bij mezelf en wuifde zijn excuses aan de kant. "Doe normaal, vergeet niet hoe vaak je mij ergens hebt zien overgeven," antwoordde ik nuchter terwijl ik een arm om zijn heup heen sloeg en samen met hem richting het huis liep.
          "Jem. Ik hou ook van jou, en JC.. dat heeft ook niets met jou te maken." zei Niels opeens en ik merkte dat ik breed begon te lachen. De knuffel die hij me gaf beantwoorde ik met liefde en ik wist dat ik ondanks alle drama voor geen goud mijn beste vrienden kwijt zou willen. "Maar, waar wilde jij het over hebben?"
          Bedenkelijk keek ik hem even aan en zuchtte toen. "Niks, niks, ik heb het er morgen wel over." Besloot ik. Op dit moment was het mijn prioriteit om JC en Niels te helpen, mijn eigen liefdesleven kon wel wachten. "Kom, laten we eerst even een pepermuntje voor je zoeken en wat te drinken. We willen namelijk niet dat je het zo goed maakt met JC en hem gaat zoenen nadat je net gekotst hebt." In gedachten besloot ik dat JC me wel dankbaar mocht zijn als het er echt van kwam. Niemand wilde zoenen met iemand die net had overgegeven.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2016 - 22:19 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Floris Levi Sanders
    'You can try and run away from life, but in the end it's a race you'll never win.’

    Ik ben toch niet aan het hallucineren, concludeer ik uit het feit dat Tessa het stelletje geitjes dat komt voorbij trippelen, na staart. Door mijn hoofd schiet heel even dat ik me zowaar voor één lutele seconde schuldig voel tegenover Lars. Zijn huis gaat echt een puinhoop zijn morgen en het geluid van glas dat breekt, op de achtergrond, maakt wel duidelijk dat vazen en eventueel servies nu wordt aangevallen door de feestgangers. Niet dat ik me hier lang zorgen over maak, Tessa eist namelijk al snel weer mijn aandacht op.
          ‘Weet je het zeker?’, vraagt ze, terwijl ze met haar vinger een zogenaamde druppel van haar mondhoek afveegt, en deze vervolgens in haar mond stopt. Ik volg elke handeling die ze maakt met mijn ogen en trek mijn wenkbrauw even naar haar op, voordat mijn bekende grijns weer verschijnt. Het meisje voor me bijt op haar onderlip, waardoor mijn ogen kort naar haar lippen flitsen. ‘Wie weet ging het me wel om die uitdaging,’ brengt ze uit, terugvallend op de bodyshots. Ondanks haar onschuldige manier van spreken, veraadt de ondeugende twinkeling in haar ogen het plezier wat ze lijkt te hebben. Losjes legt ze haar armen rond mijn nek, terwijl ze nog wat dichter tegen me aan gaat staan. Automatisch wikkel ik mijn armen om haar taille heen, terwijl ik afwachtned op haar neer kijk en kort over mijn lippen lik. ‘Zou je het kunnen, Floris?’, plaagt ze me terug, op zo'n zacht volume sprekend, dat ik het nog net kan horen. ‘Bodyshorts nemen van mijn lichaam? Van mijn borst naar mijn buik en dan heeelemaal weer terug naar mijn mond,’ vervolgt ze met een speelse ondertoon. Daarbij kijkt ze uitdagend naar me op, en ik grijns even kort, voordat ik wat dichter naar haar toe leun.
          ‘There's only one way to find out, hm?’, antwoord ik enkel, op een luchtige toon. ‘Misschien is de vraag wel, kan jij het aan?’, voeg ik er echter een stuk uitdagender aan toe. De speelse twinkeling is ditmaal in mijn ogen te vinden. Ik verplaats één hand van haar zij naar haar onderrug, oké nee wie houd ik voor de gek, haar kont. ‘Trouwens, volgens mij hebben we alsnog een plekje gemist,’ prevel ik, voordat ik zachtjes mijn lippen op die van haar druk.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2016 - 22:29 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Suzannah Laurentien Hummel
    i kissed a girl and i liked it



    Hij doet alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat hij me zojuist gezoend heeft. Jemig, JC, wat denk je wel niet?
    Maar goed, ik kan dus niet boos op hem zijn. Hij is dronken, zijn hart is gebroken, hij is in de war. Dus forceer ik maar een lachje en wuif ik het weg.
    "Ach," mompel ik dan, "je bent dit morgen waarschijnlijk toch al vergeten." Dat hoop ik dan maar. Ik sla een arm om zijn schouder en kijk hem met een schuin oog aan.
    "Volgens mij moet jij nog wel eventjes met Niels praten." Ik mag dan die jongen niet mogen, maar ik wil een dronken JC niet laten zelfvernietigen. Hoe erg hij zich ook mag voelen, hij moet hier doorheen. "Niet per se nu, maar wel zometeen. Eerst gaan we dansen, ja?"
    Er klinkt een of andere Pitbull-hit door de speakers als ik mijn vriend aan zijn hand meeneem naar de dansvloer, in de hoop dat hij niet onderuit gaat.
    Suze kan niet dansen, dat is algemeen bekend, dus ik hoef ook mijn best niet te doen. En ik hoef al helemaal niet sexy te doen, zoals ik bij Joelle probeerde.
    Ik beweeg mijn heupen wat ongemakkelijk, maar door de drank in mijn systeem gaat het al verrassend veel beter dan hiervoor. Het lijkt niet eens zo houterig als de vorige keer. Al is JC natuurlijk veel beter dan ik, maar dat kan bijna niet anders. Die jongen heeft gevoel voor ritme.
    Mijn haar zwiert mee en ik voel een aantal zweetdruppeltjes over mijn huid lopen, terwijl ik overal lichamen voel, maar het is oké.
    Ik heb dorst, mijn spieren doen pijn, ik wil terug naar Joelle of naar Jemma, ik wil zoenen - niet met JC. Maar ik ben er nu voor mijn vriend, die het nodig heeft om te dansen. En dan doen we dat.





    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Joelle Amelia van den Pol
    ‘Two shots of whatever, please.’

    Wat er de volgende momenten gebeurd, gaat me allemaal veel te snel, en verbaasd knipper ik als beide meiden weglopen. Daar sta je dan, het ene moment nog tegen een muur aan te zoenen, en het andere moment met een willekeurige jongen in een ongemakkelijke stilte. How did I end up here? De stilte wordt echter al snel onderbroken door de jongen voor mij, die plotseling wakker lijkt te worden uit zijn trance.
          ‘Duuuuuuuus,’ begint de jongen, en met een opgetrokken wenkbrauw kijk ik hem aan, dat was een lange dus. ‘Ik ben Servan. Wil je ook wat passoa?’ Hij geeft me de fles, zonder dat ik nog iets heb weten te zeggen. Niet dat je mij hoort klagen, gratis drank? I'm in. Schouderophalend neem ik daarom de fles aan, zet hem aan mijn lippen en neem twee slokken.
          ‘Hi Servan, ik ben Joelle, aangenaam,’ stel ik me voor terwijl ik hem de fles drank weer teruggeef. Of deze informatie ook daadwerkelijk bij de jongen aankomt, is mij een raadsel, want hij is alweer all over the place. Een reeks aan woorden en zinnen verlaten zijn lippen op een tempo van een sneltrein, en op een gegeven moment doe ik ook niet eens meer mijn best hem bij te houden. Ik houd het enkel bij vriendelijk glimlachen.
          ‘Nou, euhm, wil jij ze volgooien, of krijg ik de eer?’ De jongen staat opeens voor me met een toren van shotsglaasjes. Huh wat? Ik spreek deze gedachten ook hardop uit. Super intelligente toevoeging aan de conversatie, Joelle. Aan de andere kant heb ik helemaal niet meegekregen wat die jongen heeft lopen uitspoken, en tuimel ik ook maar gewoon deze situatie binnen.
          ‘Of wacht, heb jij hier eigenlijk wel zin in? Ik, ja, ik had er even niet aan gedacht dat ik het nog niet had gevraagd en misschien vind jij dit wel helemaal niet leuk of wil je veel liever iets anders doen of wil je eigenlijk gewoon naar andere mensen toe omdat je mij niet eens kent en denk je nu wat is dit voor grote sukkel en...’ Hij geeft me nog geen eens een kans om iets te zeggen, voordat hij alweer doorratelt. ‘Sorry, sla soms een beetje op hol, net een koe, je weet wel, of een stier. Nouja, in ieder geval, ik laat de keus aan jou. Zeg maar wat je graag wilt doen, of anders, of je er heel ander spul dan dropshot in wilt, dan pak ik namelijk even iets anders, weet je wel. Of anders giet ik de passoa er gewoon in, kan ook nog. Wat je wilt. Ik heb geen voorkeur.’ En daar is het einde. Even koester ik het stilte moment, voordat ik mijn beide handen op Servan's schouders leg, en naar hem opkijk.
          ‘Lieve Servan, je bent een schat, daar twijfel ik niet aan, maar alsjeblieft, alsjeblieft, relax, voor tenminste één seconde.’ Ik kijk hem doordringend aan, voordat ik de fles dropshot aanpak. ‘Daarbij maakt het mij ook niet uit, ik ben misschien een moeilijk persoon in veel dingen, maar niet qua drankspelletjes, en dergelijke.’ Ik knipoog even naar hem, voordat ik de glaasjes volgooi, en hiermee de fles half leeg maak. ‘Wie eerst?’



    [ bericht aangepast op 31 okt 2016 - 22:39 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Aida Zahra Romeijnsen
    outfit



    Zo, binnen een aantal minuten afgelikt door twee mensen. Niet mijn record, wel leuk. En dan ook nog eens gezoend door een mooi meisje - ook niet de eerste keer, maar Mara's zoenen zijn altijd voor herhaling vatbaar.
    Ik laat me voorzichtig van de tafel zakken en glimlach naar de twee. Helaas is het voor Mara niet te doen om mijn plaats in te nemen, aangezien ze dan in haar ondergoed zou moeten gaan liggen - niet dat ik dat erg zou vinden, maar ik snap dat het wat ingewikkeld is.
    En Axel.. tenzij hij zijn lichaamsbeharing netjes bijgehouden heeft is het niet al te verleidelijk. Mannen zijn slordig, wat dat betreft. Kom op, wat is er nou moeilijk aan om de zoveel weken even een waxstrip over die wilde haren halen?
    Over Axel gesproken, arme jongen. Hij voelt zich buitengesloten, nu Mara en ik gezoend hebben - niet lang, maar het gebeurde wel. Dus richt ik me op hem, glimlachend. "Goed.. je mag nu kiezen. Mara en ik hebben al wat een-op-een actie gehad.." ik knipoog naar het meisje en strijk mijn kleding recht. "Zij, ik, of wij allebei?" Hey, je kunt van alles over me zeggen, maar ik ben wel inventief.
    Veel mensen, vooral vrienden van Niels, zouden me een slet noemen. Ja, oké, ik ben vreemd gegaan toen we een relatie hadden. Het was stom, ik was onder invloed en Floris ook, en het gebeurde gewoon. Floris was bij mij thuis, het was laat, en we waren allebei verre van nuchter. Het was maar één keer, misschien twee keer als je meetelt dat we het eerst op de bank deden en daarna in mijn bed. Maar goed, vreemdgaan is vreemdgaan. Ik voel me wel schuldig hoor, lichtelijk. Het is niet cool. Maar goed, ik ben dus blijkbaar niet goed in binden. "No hard feelings als je een van ons afwijst, toch, Mara?"



    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Tessa Mae Meyer

    ”If you obey all the rules, you miss all the fun.”

    • Rebellious bitch • Twenty • Veterinaire dierengeneeskunde • Outfit •

    ”There's only one way to find out, hm?” is het luchtige antwoord wat ik van Floris krijg, alsof hij me bijna wil overtuigen dat het hem inderdaad gemakkelijk af zou gaan. Heel even kijk ik geamuseerd naar hem op, er was inderdaad maar een manier om er achter te komen. We wisten beide echter diep van binnen heel goed dat in dit tempo, het voor ons geen van beide gemakkelijk ging worden. Het idee alleen al liet een opgewonden gevoel achter, tezamen met een siddering die van de tippen van mijn tenen door rolde tot aan het uiterste van mijn kruin.”Misschien is de vraag wel, kan jij het aan?” Een subtiele huivering trekt door me heen als ik mezelf voor kort plaag met het beeld van Floris, die bij mij bodyshots ging nemen, en kwam ik al snel tot de conclusie dat ik tenenkrommend mijn best moest gaan doen wilde ik niet bezwijken aan de plagerijen van zijn mond die over mijn lichaam heen dwaalt. Het zou een marteling worden, die ik ergens maar al te graag onderging.
          ”Echt wel,” breng ik daarom dan ook - wellicht iets te snel - uit en voel ondertussen hoe een van zijn handen subtiel naar mijn kont afglijd, wat hem een stille goedkeuring van mijn kant op levert doordat mijn mondhoeken zich tevreden omkrullen als hij deze daar laat rusten.”Trouwens, volgens mij hebben we alsnog een plekje gemist,” prevelt Floris vervolgens, waarna hij zijn lippen zacht op de mijne drukt. Een warme golf spoelt door mijn aderen heen en in plaats van me terugtrekken, beantwoord ik zijn kus zonder enige spoor aan twijfel - of wat dan ook. Het was bijna verbazingwekkend te noemen hoe vertrouwd zijn lippen aanvoelde en geheel als vanzelf laat ik me leiden door wat elk vezeltje in mijn lichaam me toe roept: stop niet! Verlangen wakkert aan in het diepste van mijn borst en dit keer hoeft ze niet bang te zijn dat ze gedooft wordt met een koude klets; of in ieder geval niet met een simpele afwimpeling noch een subtiele afleiding.
          Mijn vingers stroken door de korte haren in Floris zijn nek en verstrengeling zich uiteindelijk zacht met de wat langere, iets hogerop. Ik moet mezelf dwingen om de kus - al is het dan maar voor even - uiteindelijk te verbreken, maar niet voordat ik mijn lippen nog eenmaal plagend over de zijne heen veeg. “Ik ga vaker met mijn drinken morsen,” pruttel ik tevreden en sla mijn donkere kijkers naar Floris op alvorens ik het niet kan laten een vederlichte kus op zijn lippen plaats - ze waren nu al verslavend, laat staan als ik ze zo direct over mijn lichaam voelde gaan. Ik wist nu al dat het me een siddering ging opleveren en mijn hunkerende toestand ging op deze manier nog eens eisen stellen naar meer. “Bodyshots hm? Zullen we eens gaan zien hoe goed je het aan kan?” Een van mijn handen glijd via zijn nek naar zijn hals terwijl een zinderende spanning lijkt op te bollen in mijn onderbuik. This is going to be fun.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'