• '
    Ik ben op zoek naar een cover. Laat je creativiteit 'flowen', dat geeft het mooiste effect.


    Titel:
    Hoe donker de lucht is

    Ondertitel/onderin de hoek: Ashley - Puellae

    De sfeer is triest, verdrietig, je kunt ook boosheid door laten schemeren, of juist verwondering en liefde.
    Het verhaal:

    Na een wonderlijke zwangerschap, waarin Anne en Jack helemaal verliefd zijn, wordt het stel op de proef gesteld: Ze verliezen hun pasgeboren kindje. Zullen ze hun kleine engeltje een plekje kunnen geven, of zullen ze zo verscheurd worden door verdriet en woede, dat ze ook elkaar kwijt raken?


    Afbeeldingen:

    Een baby:



    Een donkere lucht:



    Een Engel:



    Het belangrijkste is de baby.
    Als je zelf mooiere afbeeldingen kunt vinden, gebruik ze gerust!
    Deze afbeeldingen zijn voorbeelden, als je zelf een totaal ander idee hebt, waarvan jij denkt dat het mooier is, gebruik dat vooral!

    Ik weet dat er hier heel veel creatieve mensen zijn die geweldige covers kunnen maken. Stuur me alsjeblieft een berichtje (:

    Ik zou bij een verhaal als deze de cover enorm simpel houden. Ik zal eens zien of ik iets kan maken, maar ik zou echt gewoon één simpele afbeelding nemen (ik vind persoonlijk die droevige engelen eigenlijk het mooiste/best passende).


    The soul needs autumn.

    Saorsa schreef:
    Ik zou bij een verhaal als deze de cover enorm simpel houden. Ik zal eens zien of ik iets kan maken, maar ik zou echt gewoon één simpele afbeelding nemen (ik vind persoonlijk die droevige engelen eigenlijk het mooiste/best passende).


    Misschien heb je gelijk, ik had eerst alleen een baby met titel, alleen dat vond ik toch niet 'triest' genoeg.

    Bedankt dat je iets wil proberen!

    Ik kan de lettertypes aanpassen en de titel/je naam ook nog verplaatsen. Als je toch een andere afbeelding wil, zeg je het maar en zoek ik verder.^^


    The soul needs autumn.

    Ik heb al jaren geen cover meer gemaakt, maar ik had gisteravond ineens zin om wat te proberen op mijn telefoon. Ik kan het soort lettertype altijd nog aanpassen (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Archeron schreef:
    Ik heb al jaren geen cover meer gemaakt, maar ik had gisteravond ineens zin om wat te proberen op mijn telefoon. Ik kan het soort lettertype altijd nog aanpassen (:


    Ik kom even dit topic binnengevallen om te zeggen dat ik die cover echt awesome vind, zeker als ie gemaakt is op je mobiel (;


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dazai schreef:
    (...)
    Ik kom even dit topic binnengevallen om te zeggen dat ik die cover echt awesome vind, zeker als ie gemaakt is op je mobiel (;


    Ah, dankjewel!


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Saorsa schreef:
    Ik kan de lettertypes aanpassen en de titel/je naam ook nog verplaatsen. Als je toch een andere afbeelding wil, zeg je het maar en zoek ik verder.^^



    Ik vind het lettertype erg mooi, het plaatje wat minder eigenlijk. Super bedankt dat je iets hebt gemaakt!

    Archeron schreef:
    Ik heb al jaren geen cover meer gemaakt, maar ik had gisteravond ineens zin om wat te proberen op mijn telefoon. Ik kan het soort lettertype altijd nog aanpassen (:




    Echt heel erg mooi!
    Kun je er misschien eentje maken zonder die witte sier dingentjes? Ik vind het mooi maar ik weet het niet zeker, snap je?
    Super bedankt voor dit alvast!


    nog even wat geprobeerd (: aanpassingen zijn altijd mogelijk!


    take risks

    DSprayberry schreef:


    nog even wat geprobeerd (: aanpassingen zijn altijd mogelijk!


    Hij is heel mooi, maar ik vind hem persoonlijk iets te donker. Super bedankt voor je poging.

    Ik heb nu de cover van Archeron in mijn story staan. Je naam staat ook vermeld. Hij is heel erg mooi.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2016 - 22:55 ]