• heey ik ga een nieuwe quizz maken over de jonas brothers



    dit zijn de rollen die ik nodig heb



    vriendin joe:DeadPrincess

    vriendin kevin:



    bf:



    kind dat alles naar de klote brengt : VampierFreak





    dit is wat ik nodig heb





    naam:

    rol:

    leeftijd:

    why wil je die rol:

    wat vind je van mij ^^:

    foto:

    tekstjee:


    xx



    HET MAG WEL EMO MAAR NIET TE ERG


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    vriendin joe ^^
    info komt! =D


    What you see, is what you get.

    vriendin joe ^^
    info komt! =D


    okeee :D


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    naam: Elisa
    rol: vriendin joe
    leeftijd: 16
    why wil je die rol: Omdat ik Joe knapper vind dan kevin x'D En omda ik vind dat jij hippe quizjes heb!! =D [laat me wel ix weten als deel 1 er is, ik maak 'em zowiezo^^]
    wat vind je van mij ^^: Euhm, ik ken je niet echt :$ ,maar ik vind je wel een mooi meisje ^^ En nee, ik zeg dat niet omdat ik die rol zou krijgen..
    foto: http://i232.photobucket.com/albums/ee174/avrillavignerox26/demi-13.png
    tekstjee:
    Hallo Sgattiez,,
    Ik ben dus Elisa en ik ben 16 jaartjes oud. ^^ Ik heb bruin haar & bruine ogen en doe eigenlijk wel altijd iets anders met me haar.. Krulletjes, styl, staartje,... Ik hou der gewoon van >< Mensjes beschrijven me als lief, eigenwijs, babbelaar, koppig, probleemoplosser,... Ja, ik help echt véél mensjes met hun problemen. Ik woon nog bij mijn ouders en heb nog een kleiner zusje van 11 jaar. En eigenlijk komen we nog tamelijk goed overeen, natuurlijk is er wel eens ruzie zoals bij iedereen, niet? Ik hou van dansen, daar kan ik me echt in uitleven, toneelspelen, snoepjes en ben echt verslaafd aan mijn iPod. Ik hou gewoon van muziek, alle soorten eigenlijk, behalve klassiek en doe mijn iPod dan ook OVERAL mee en dan bedoel ik ècht overal^^ Ik haat insecten en een badhairday en nee ik ben geen huppelkutje fzo, ik ben een gewoon meisje. Maar niemand heeft toch graag een badhairday? Ik hou supervéél van mijn vriendinnen, die zijn echt alles voor me. Dus als je er een verkeerde vinger naar uit steekt, dan heb je met mij te doen. En das niet zo'n lachertje! ;D Maar nu moet ik echt gaan dus,, ByeBye <33.


    What you see, is what you get.

    kind dat alles naar de klote brengt :
    naam: Summer
    rol: ^^
    leeftijd: 17
    why wil je die rol: omdat ik je liefste zusje ben
    wat vind je van mij ^^: een hip kind
    foto:
    http://images.starpulse.com/Photos/Previews/Sara-Paxton-2.jpg
    tekstjee:
    Hoi Peepz, Ik ben Summer, but call me Sum. Ik leef al zeventien jaar op deze peace volle wereld. Ik ben een bitchy meid, maar dat geraak je wel gewoon, ik kom op voor mezelf en weet vaak niet wat ik zeg, ik flap er gewoon alles uit zonder dat ik er bij nadenk. Ik heb een ego, maar ook dat geraak je gewoon. Ik ben best wel een lief persoontje en ben te hyperactief volgens mijn zus. Ik ben een babbelkous, leer er mee leven =). ik heb een hekel aan nerds omdat ze slimmer zijn dan mij. Ik hou van Dansen, uitgaan en me vrienden. en natuurlijk ook van muziek A deeuh. Ik en mijn zus zijn onafscheidnelijk van elkaar. FAMOUS I LOVE IT.
    Toedelz Peepz.

    mensen nog 2 rollen kevin en bf


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    Dankje voor de rol!! (K)


    What you see, is what you get.

    Dankje voor de rol!! (K)


    asjeee(H)

    ik begin vandaag nog met de proloog maar ik moet snel nog 2 mensen hebbeen die een rol willen dus


    xx


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    Laat je me weten als de eerste deel er is? x


    What you see, is what you get.

    (...)

    asjeee(H)

    ik begin vandaag nog met de proloog maar ik moet snel nog 2 mensen hebbeen die een rol willen dus
    xx

    Ik hoop dat die mensjes er snel komen! Ö


    What you see, is what you get.

    (...)
    Ik hoop dat die mensjes er snel komen! Ö


    uhu kwil ook snel beginnen heb kort geheuge straks weet ik het morge niet meer :P


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    Hah x'D
    Komaan mensjes!!! =D


    What you see, is what you get.

    Hah x'D
    Komaan mensjes!!! =D


    ja komop mensjes ik wil beginnen


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    omg mensen negeren jullie deze topic;O


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    Al begonnen? :P


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Al begonnen? :P


    neee nog niet maar wil je een rol dan krijf je hem meteen wil namelijk beginnen xd


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^