• Hey lieve Quizletters,

    Op een dikke 8 maand tijd, heb ik het zodanig ver geschopt dat ik aanstaande zaterdag mee mag doen met de Belgische Kampioenschappen voor Pipebands. Het is dus eigenlijk één van de belangrijkste competities en ook één waar de concurrentie moordend is. We zullen het dit jaar op moeten nemen tegen bands uit België, Nederland, Engeland en Schotland. In graad 4, de categorie waar ik mee in speel met de band, zijn er maar liefst 10 bands. We hopen ergens op een plaatsje in de top 5 maar dan moeten we echt foutloos kunnen spelen.

    Het is niet mijn eerste competitie die ik doe, maar mijn 3de. Alleen is het deze keer de zwaarste competitie die er is, op de Wereldkampioenschappen na dan. Vandaar dat ik me afvroeg of jullie zaterdag héél hard voor mij en mijn teamgenoten willen duimen! We weten nu al dat we het niet kunnen halen van de bands uit Engeland en Schotland maar misschien halen we wel met wat geluk de top 5.

    Voor zij die afvragen wat ik juist bedoel met Pipe Bands en welk instrument ik dan juist bespeel heb ik onder de spoiler enkele foto's geplaatst van de competities van Mookerheide (Nederland) waar we een zesde plaats behaalden en Xanten (Duitsland) waar we 4de zijn geworden.





    Ik weet niet wie van jullie aan de kanten van Bilzen wonen, maar het is écht de moeite om eens te komen kijken op het terrein. Het terrein op zaterdag en zondag open en er zijn verschillende dingen te bezichtigen. En zaterdagavond wordt er afgesloten met een spectaculair vuurwerk.
    Vergeet dus niet te duimen voor mij want ondanks ik vandaag, morgen en vrijdag nog repetitie heb, ben ik nu best al zenuwachtig voor aanstaande zaterdag. Brand desnoods een kaarsje als je wilt en kan. Gelukkig mogen we van alle bands de spits afbijten en mogen wij als eerste beginnen om 10 uur 's ochtends.

    Om dit topic toch nog een klein beetje nuttig te houden; Spelen jullie een instrument of beoefenen jullie een sport waar je grote wedstrijden mee doet? (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Veel succes! Ik kan helaas niet komen kijken, ik woon in Dordrecht (Zuid-Holland) en Bilzen is dan een beetje te ver. Maar ik zal vanaf Quizlet voor je duimen! (Y)(Y)(Y)(Y)(Y)

    Zelf speel ik geen instrument, tenzij je stem mag meetellen. Ik doe geen competities, maar wel 3 keer per jaar een toneel voorstelling met zang, dans en acteren. (Die nog best wel dicht bij huis zijn)


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Heel veel succes! Ik speel zelf geen instrumenten en ik doe ook niet aan een sport (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Toi toi toi en heel veel plezier zaterdag! Jullie kunnen het en gaan het vast heeeeel goed doen! *O**O**O*

    en ik heb ooit meegedaan aan synchroonzwem wedstrijden, maar dat is alweer best een tijdje geleden


    Happy Birthday my Potter!

    Heel veel succes!! En vergeet niet om zo veel mogelijk plezier te maken! Hier heb je een Goodluck Clover!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Aah wat leuk! Heeeeeeel, veeeeeel succes alvast! :3

    Ik bespeel de accordeon, maar doe niet echt mee aan wedstrijden. Wel verdien ik er mijn geld mee, wat natuurlijk ook heel chill is. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Omg, wat coooool! Veel succes! Bedoel je het Schots weekend in Alden-Biesen? Ik was daar vorig jaar namelijk.

    Ik speel doedelzak! Ik ga the Last Post spelen en ik ga meedoen aan het Galaconcert in Tongeren, in de Velinx. En ik ga in de zomervakantie naar Schotland, dat zijn zo ongeveer de grote dingen.

    Ik woon in Diepenbeek, dus best wel dichtbij ^^


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Heel veel succes!*O*


    Queer zijn is gewoon alles

    Belgiumball schreef:
    Omg, wat coooool! Veel succes! Bedoel je het Schots weekend in Alden-Biesen? Ik was daar vorig jaar namelijk.

    Ik speel doedelzak! Ik ga the Last Post spelen en ik ga meedoen aan het Galaconcert in Tongeren, in de Velinx. En ik ga in de zomervakantie naar Schotland, dat zijn zo ongeveer de grote dingen.

    Ik woon in Diepenbeek, dus best wel dichtbij ^^

    Ja dat bedoel ik! Ik ga er elk jaar naar toe maar dit jaar speel ik mee als snare drummer.
    Bij welke band speel jij dan als ik mag vragen? (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Veel succes! You can do it!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Nortia schreef:
    (...)
    Ja dat bedoel ik! Ik ga er elk jaar naar toe maar dit jaar speel ik mee als snare drummer.
    Bij welke band speel jij dan als ik mag vragen? (:


    Koninklijke Harmonie Ons Verlangen Beverst. (:


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Heel veel succes!


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Belgiumball schreef:
    (...)

    Koninklijke Harmonie Ons Verlangen Beverst. (:

    Wat leuk! ^-^
    Kom je dit weekend ook naar Alden Biesen?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Heel veel succes!


    16 - 09 - '17

    Alvast bedankt voor de steun! ^-^
    Zodra ik de resultaten heb van mijn competitie zaterdag, zal ik ze hier posten.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nortia schreef:
    (...)
    Wat leuk! ^-^
    Kom je dit weekend ook naar Alden Biesen?


    Nee, mijn mama is naar Madrid dit weekend en mijn papa wilt niet rijden. Helaas. ):
    Mocht je toevallig een Johan Thijssen tegenkomen, dat is mijn leraar. x)


    I've hurt you again. How foolish can one man be?