• Hey lieve Quizletters,

    Op een dikke 8 maand tijd, heb ik het zodanig ver geschopt dat ik aanstaande zaterdag mee mag doen met de Belgische Kampioenschappen voor Pipebands. Het is dus eigenlijk één van de belangrijkste competities en ook één waar de concurrentie moordend is. We zullen het dit jaar op moeten nemen tegen bands uit België, Nederland, Engeland en Schotland. In graad 4, de categorie waar ik mee in speel met de band, zijn er maar liefst 10 bands. We hopen ergens op een plaatsje in de top 5 maar dan moeten we echt foutloos kunnen spelen.

    Het is niet mijn eerste competitie die ik doe, maar mijn 3de. Alleen is het deze keer de zwaarste competitie die er is, op de Wereldkampioenschappen na dan. Vandaar dat ik me afvroeg of jullie zaterdag héél hard voor mij en mijn teamgenoten willen duimen! We weten nu al dat we het niet kunnen halen van de bands uit Engeland en Schotland maar misschien halen we wel met wat geluk de top 5.

    Voor zij die afvragen wat ik juist bedoel met Pipe Bands en welk instrument ik dan juist bespeel heb ik onder de spoiler enkele foto's geplaatst van de competities van Mookerheide (Nederland) waar we een zesde plaats behaalden en Xanten (Duitsland) waar we 4de zijn geworden.





    Ik weet niet wie van jullie aan de kanten van Bilzen wonen, maar het is écht de moeite om eens te komen kijken op het terrein. Het terrein op zaterdag en zondag open en er zijn verschillende dingen te bezichtigen. En zaterdagavond wordt er afgesloten met een spectaculair vuurwerk.
    Vergeet dus niet te duimen voor mij want ondanks ik vandaag, morgen en vrijdag nog repetitie heb, ben ik nu best al zenuwachtig voor aanstaande zaterdag. Brand desnoods een kaarsje als je wilt en kan. Gelukkig mogen we van alle bands de spits afbijten en mogen wij als eerste beginnen om 10 uur 's ochtends.

    Om dit topic toch nog een klein beetje nuttig te houden; Spelen jullie een instrument of beoefenen jullie een sport waar je grote wedstrijden mee doet? (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Belgiumball schreef:
    (...)

    Nee, mijn mama is naar Madrid dit weekend en mijn papa wilt niet rijden. Helaas. ):
    Mocht je toevallig een Johan Thijssen tegenkomen, dat is mijn leraar. x)

    Oh wat jammer, anders konden we elkaar meeten. ^-^
    En ik zal er op letten!


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Even een kleine bump: Ik weet de uitslagen van afgelopen zaterdag.
    We zijn op de competitie 5de geworden met maar een heel klein puntenverschil. Als we 2 puntjes minder hadden gekregen, waren we 3de geworden. Helaas mocht het niet baten. Ik ben best wel teleurgesteld maar ach...Volgend jaar beter?
    Hier zijn alvast enkele foto's.




    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Oh lol, de wedstrijd is al geweest. Gefeliciteerd met de uitslag!

    [ bericht aangepast op 12 sep 2016 - 14:05 ]


    Take me to wonderland

    Nortia schreef:
    Even een kleine bump: Ik weet de uitslagen van afgelopen zaterdag.
    We zijn op de competitie 5de geworden met maar een heel klein puntenverschil. Als we 2 puntjes minder hadden gekregen, waren we 3de geworden. Helaas mocht het niet baten. Ik ben best wel teleurgesteld maar ach...Volgend jaar beter?
    Hier zijn alvast enkele foto's.





    Ik vind dat toch wel een felicitatie waard, want ten eerste: DAT IS DE TOP VIJF WHOOP! En bovendien hebben jullie het zo te horen dus heel erg goed gedaan! Dus gefeliciteerd *O*


    Happy Birthday my Potter!

    Gefeliciteerd (yeah) De top 5!


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Gefeliciteerd met de 5e plek! Het is misschien balen dat jullie de derde plek niet behaald hebben, maar een vijfde plek is ook waanzinnig goed! Je mag er zeker trots op zijn!

    Zelf speel ik tin whistle. Ook zing ik. ^^.


    I don't understand that reference. - Castiel