• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mentys schreef:
    (...)
    Still on the 1,57 cri... He, klein zijn heeft sóms zijn voordelen. SOMS.

    weetje ik hoef niet eens te praten met jou, ik voel je gewoon. HAHA.

    Recherche schreef:
    (...)
    Sowieso groeien meisjes/vrouwen nauwelijks na hun zestiende/zeventiende. Deze jongen (die ik twee jaar geleden bijles heb gegeven) was op dat moment zestien en nu achttien. Die hebben hun groeispurt echt tussen hun vijftiende en achttiende -.-"
    Maar ik zou je er niet druk over maken hoor. Iedereen zo een andere maat (;

    haha, weetje dat jouw lengte gewoon perfect is. Niet te lang niet te klein. Toen bij die meeting. Ookal was je iets langer dan mij, ik vind dat jij gewoon goed zit ^^
    Ik was al uitgegroeid toen ik 14/15 (?) was, iets in die richting. Ik denk ook dat ik zo klein blijf voor derest van m'n leven whaha. Is wel lachwekkend

    Ik ben bijna 1.90 :O
    Ik ben namelijk 1.88

    [ bericht aangepast op 12 sep 2016 - 13:59 ]

    Heerlijk een uur niksen in een heerlijk koud lokaal. Dit is fijn.. - behalve het niets doen dan...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Meteorites schreef:
    (...)
    haha, weetje dat jouw lengte gewoon perfect is. Niet te lang niet te klein. Toen bij die meeting. Ookal was je iets langer dan mij, ik vind dat jij gewoon goed zit ^^
    Ik was al uitgegroeid toen ik 14/15 (?) was, iets in die richting. Ik denk ook dat ik zo klein blijf voor derest van m'n leven whaha. Is wel lachwekkend

    Ik ben 1.73, geloof precies de gemiddelde lengte van een Nederlandse vrouw x'D
    Ik denk er vrij weinig over na, om eerlijk te zijn (;
    Ik weet al een voordeel! Nu kun je veel makkelijker overal tussendoor sneaken. (;


    Deep inside, I've never felt alive

    Oké rustig blijven. Het kán dus van snuiten en hoesten en dergelijke komen. No worries. Je bent na college gewoon de dokter en maakt een afspraak. Het komt allemaal goed.

    Edit: Nog iets meer dan een half uur en dan kan ik de dokter bellen.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2016 - 14:28 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Waar doen we ons maatschappijleer PO over? Precies. De Franse Revolutie en hoe deze zorgde voor de huidige politiek. Waarom? Omdat het kan.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Persoonlijkheidsonderzoek. Ehm, help? Ik wil geen labeltjes :') Ik ben gewoon Lieke en daarmee is alles gezegd, puh.(puh)

    Devinsport schreef:
    Oké rustig blijven. Het kán dus van snuiten en hoesten en dergelijke komen. No worries. Je bent na college gewoon de dokter en maakt een afspraak. Het komt allemaal goed.

    Edit: Nog iets meer dan een half uur en dan kan ik de dokter bellen.


    Beterschap. Het komt allemaal gewoon goed. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Animato schreef:
    (...)

    Beterschap. Het komt allemaal gewoon goed. <3


    Meh ik schrok mij echt dood. Ik ging gewoon even naar de wc voor college en opeens zat er een mega blauwe plek onder mijn oog, terwijl ik mij niet gestoten of wat dan ook heb. Nog iets meer dan tien minuutjes en dan kan ik de dokter bellen :/


    Happy Birthday my Potter!

    Devinsport schreef:
    (...)

    Meh ik schrok mij echt dood. Ik ging gewoon even naar de wc voor college en opeens zat er een mega blauwe plek onder mijn oog, terwijl ik mij niet gestoten of wat dan ook heb. Nog iets meer dan tien minuutjes en dan kan ik de dokter bellen :/


    Dat klinkt best wel raar idd. Hopelijk kan de dokter je wat meer vertellen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Waarom kan ik mijn lenzen niet meer vinden? Heb ik ze zo goed opgeruimd de vorige keer? Ach, het waren toch maar daglenzen. Ik koop binnenkort wel nieuwe om te proberen.

    Recherche schreef:
    (...)
    Ik ben 1.73, geloof precies de gemiddelde lengte van een Nederlandse vrouw x'D
    Ik denk er vrij weinig over na, om eerlijk te zijn (;
    Ik weet al een voordeel! Nu kun je veel makkelijker overal tussendoor sneaken. (;


    De laatste keer dat ik keek was het gemiddeld 167.5cm, haha. 8D Je bent groot!


    Your make-up is terrible

    Oké ik heb mijn pech voor vandaag wel weer gehad. Het moet vanaf nu leuk worden.


    Happy Birthday my Potter!

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    De laatste keer dat ik keek was het gemiddeld 167.5cm, haha. 8D Je bent groot!

    WAT?
    Maar de Nederlandse vrouw is toch gemiddeld het langste van alle vrouwen op de wereld?
    Nuja, heb ik weer iets om trots op te zijn :'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Muh ik ben het zat. Nog 1.5 uur to go. :/


    Every villain is a hero in his own mind.