• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    OpgeroldEten schreef:
    Als je een keer iets negatiefs zegt op deze site wordt je gelijk afeschoten. Hiepocriete mensen hier.

    Alleen maar liefde toch Saritaaa xoxo


    Pretty is just a pretty word.

    Gisteren was mijn batterij ’s avonds nog steeds levend en nu is hij alweer bijna op. Hoe dan. Ik moet nog zo lang. :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oké, ik ga er vandoor. Wtf is dit met de psycholoog. De eerste afspraak moet ik helemaal zelf onthouden en dus vergeet omdat ik dacht dat het voor de diëtist was (huisarts had ook niet gezegd waar het voor was) en deze keer vergeet ze mij. Lekker dan. Het lijkt me wel dat als ik bij de huisartsenpost een afspraak maak, ik kan verwachten dat ik ook daar de afspraak heb..

    [ bericht aangepast op 12 sep 2016 - 11:04 ]

    Ribcage schreef:
    Lol, alles wat met kinderen en zwangerschappen te maken heeft wil je niet zien en horen? Dus als je een zwangere vrouw tegenkomt vraag je haar aan andere kant op te lopen? Je kan je ook aanstellen.


    Ik dacht even dat je het over jezelf had.


    Your make-up is terrible

    Waarom moeten wespen altijd mij hebben? Hallo, ik ben allergisch voor jullie. Het is niet de bedoeling dat je me onder mijn voet gaat steken. Zomaar.


    Auw.


    I don't understand that reference. - Castiel

    Hamming schreef:
    Waarom moeten wespen altijd mij hebben? Hallo, ik ben allergisch voor jullie. Het is niet de bedoeling dat je me onder mijn voet gaat steken. Zomaar.


    Auw.


    Heb je wel een epipen? :O

    Blijkbaar zat ik op de verkeerde plek. Waarom staat het bordje met psycholoog dan naar boven gericht? Fijn. Laat nu ook maar zitten. Ik ga niet meer heen.

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Ik dacht even dat je het over jezelf had.

    Zo erg ben ik nu net weer niet (:

    [ bericht aangepast op 12 sep 2016 - 11:22 ]

    Dancingwolf schreef:
    (...)

    Heb je wel een epipen? :O


    Niet bij me jammer genoeg. Ik dacht: 'Goh, die zal ik wel niet nodig hebben als ik van 11.45 tot 18.30 in hetzelfde lokaal moet blijven zitten. Nou, wel dus.


    I don't understand that reference. - Castiel

    De stem van de Pampers reclame is zo irritant


    26 - 02 - '16

    Dude... ik ben het hele weekend ziek en het enige wat jij kan zeggen is dat ik maar beter bij kan blijven met het huiswerk? Dat is dan echt wel het laatste waar ik aan denk. Maar bedankt voor je bezorgdheid.

    That actually sounds offending to me. Maar hee, de intentie was goed, I guess..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Nu ga ik me nota bene nog schuldig voelen ook. Hmmm (no_chears)

    Jip ga nou aan je eindwerkstuk jip ga nou aan je eindwerkstuk


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Het klinkt alsof er continue een luchtpomp naast mijn rechteroor stat. Man wanneer ga je eindelijk vertrekken verkoudheid? Het wordt 29 graden vandaag, i don't need you.


    Tears are words the heart can't say.

    Maanzaadbroodjes zijn zo lekker, mjam mjam.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )