• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Recherche schreef:
    (...)
    WAT?
    Maar de Nederlandse vrouw is toch gemiddeld het langste van alle vrouwen op de wereld?
    Nuja, heb ik weer iets om trots op te zijn :'D


    Yeah, Amerikaanse vrouwen zijn gemiddeld 'maar' 1,62 geloof ik. Dus het maakt Nederlandse vrouwen nog best lang, dat gemiddelde. 8D


    Your make-up is terrible

    Leuk dat ik woensdag naar de efteling ga, maar 29 graden met een zonallergie ga ik niet overleven


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ugh, ik geef op met zoeken. Ik ga morgen of woensdag wel naar de stad en nieuwe gekleurde lenzen kopen.

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Yeah, Amerikaanse vrouwen zijn gemiddeld 'maar' 1,62 geloof ik. Dus het maakt Nederlandse vrouwen nog best lang, dat gemiddelde. 8D

    Alright, lol x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Gawd. Is er überhaupt iets wat ik wel goed kan doen. Het is niet fijn om met een rotgevoel een auto in te stappen en aan het einde van je rijles nog even bijna een auto in je achterbumper te hebben. Wanneer leren mensen nu eens dat je niet donders dicht op een lesauto moet gaan zitten. >:c


    26 - 02 - '16

    Recherche schreef:
    (...)
    WAT?
    Maar de Nederlandse vrouw is toch gemiddeld het langste van alle vrouwen op de wereld?
    Nuja, heb ik weer iets om trots op te zijn :'D


    Ik keek net een filmpje waar in ze zeiden daf vrouwen uit Letland gemiddeld het grootst zijn, 181 cm.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het is warm.


    Mhm?

    Oké, de hoofdpijn is terug, ik hoest me mijn longen uit mijn lijf om de vijf minuten en ik ben net ongesteld geworden, maar ik ga me door deze negentien pagina's academische tekst heen worstelen, want ik wil morgen naar dat college, damn it. We hebben dingen te doen, lichaam, en we hebben al een heel weekend platgelegen. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    3 uur lang biologie achter elkaar... WHYY?


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Schooldagen volhouden is fucking moeilijk


    Caution first, always.

    Godverdomme echt waar. WAAROM?


    What would Emma do?

    Hoe erg kan je iemand missen.. Ik ga dit echt niet lang meer volhouden.

    // post 10101 (:

    En dan kun je bijna niet meer lopen. Ugh


    I don't understand that reference. - Castiel

    Laat mij alsjeblieft niet over mijn nek gaan op dit station. Alsjeblieft...


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    I missed this. Maar ik verwaarloos mijn schoolwerk wel heel erg D:


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Deep inside, I've never felt alive