• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dancingwolf schreef:
    (...)

    Wit zijn alle kleuren samen, zwart is gebrek aan kleur. Zo heb ik het altijd geleerd (nerd)



    Ja maar dan kan het sowieso nooit 'leeg' zijn als het wit is. Daarnaast heb ik altijd geleerd dat je 'wit' en 'zwart' niet als kleuren mag bestempelen omdat ze "Alle kleuren samen" of "geen kleur" zijn.


    I don't understand that reference. - Castiel

    Hamming schreef:
    (...)


    Ja maar dan kan het sowieso nooit 'leeg' zijn als het wit is. Daarnaast heb ik altijd geleerd dat je 'wit' en 'zwart' niet als kleuren mag bestempelen omdat ze "Alle kleuren samen" of "geen kleur" zijn.

    Ja klopt, wit en zwart zijn geen kleuren. En nee het kan niet 'leeg' zijn als het wit is dat is raar haha :P

    Oke waarom heb ik opeens een blauwe plek onder mijn oog? :/


    Happy Birthday my Potter!

    Dancingwolf schreef:
    (...)
    Ja klopt, wit en zwart zijn geen kleuren. En nee het kan niet 'leeg' zijn als het wit is dat is raar haha :P

    Wit neemt gewoon geen licht op, die stoot alles af (;
    Zwart neemt al het licht op, waardoor alle kleuren opgenomen worden. Daarom heb je het ook sneller warm als je veel zwart aan hebt op een warme dag ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Dancingwolf schreef:
    (...)
    Ja klopt, wit en zwart zijn geen kleuren. En nee het kan niet 'leeg' zijn als het wit is dat is raar haha :P


    Dit hele college slaat toch nergens op. We zijn letterlijk al de hele tijd bezig het opsommen van antoniemen als 'blank' en 'gekleurd', terwijl hij er nog niets mee gedaan heeft. Nu is er nog een kwartier over en hebben we nog niets van de stof behandeld. Plus: de docent heeft al een aantal keren gezegd dat blanke mensen geen lichaam hebben "want ze zijn leeg" omdat ze "wit zijn". Nou meneer, ik weet toch zeker dat ik een lichaam heb.


    I don't understand that reference. - Castiel

    Help waar the fuck komt dit vandaan? Nu zie ik eruit alsof ik mishandeld ben en ik heb geen idee waar hij opeens vandaan komt.


    Happy Birthday my Potter!

    Hamming schreef:
    (...)

    Dit hele college slaat toch nergens op. We zijn letterlijk al de hele tijd bezig het opsommen van antoniemen als 'blank' en 'gekleurd', terwijl hij er nog niets mee gedaan heeft. Nu is er nog een kwartier over en hebben we nog niets van de stof behandeld. Plus: de docent heeft al een aantal keren gezegd dat blanke mensen geen lichaam hebben "want ze zijn leeg" omdat ze "wit zijn". Nou meneer, ik weet toch zeker dat ik een lichaam heb.


    Oké? Die man is vreemd en eigenlijk best racistisch bezig vind ik :o

    Dancingwolf schreef:
    (...)

    Oké? Die man is vreemd en eigenlijk best racistisch bezig vind ik :o


    Grappig genoeg gaat dit college dus over racisme.


    I don't understand that reference. - Castiel

    Hamming schreef:
    (...)

    Grappig genoeg gaat dit college dus over racisme.

    Wauw (Y)

    Je bent nog meer gegroeid? HOE DAN?
    Bij sommige mensen voel ik me gewoon echt verschrikkelijk klein D:


    Deep inside, I've never felt alive

    Recherche schreef:
    Je bent nog meer gegroeid? HOE DAN?
    Bij sommige mensen voel ik me gewoon echt verschrikkelijk klein D:

    haha vandaag na 2 jaar heb ik eindelijk mijzelf weer eens gemeten bij de huisarts en ben niet eens 1cm langer geworden. Ik lachte mijn lichaam gewoon heel random uit. Lol
    1,58 cm crying

    Lol, de quizletrel van een ex-mod teruglezen is mega grappig. Ik weet al die 'ik ben voor respect' profielfoto's van iedereen die achter haar stond nog.
    Hoe kan dat topic eigenlijk 301 reacties hebben, whut?

    Meteorites schreef:
    (...)
    haha vandaag na 2 jaar heb ik eindelijk mijzelf weer eens gemeten bij de huisarts en ben niet eens 1cm langer geworden. Ik lachte mijn lichaam gewoon heel random uit. Lol
    1,58 cm crying

    Still on the 1,57 cri... He, klein zijn heeft sóms zijn voordelen. SOMS.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Meteorites schreef:
    (...)
    haha vandaag na 2 jaar heb ik eindelijk mijzelf weer eens gemeten bij de huisarts en ben niet eens 1cm langer geworden. Ik lachte mijn lichaam gewoon heel random uit. Lol
    1,58 cm crying

    Sowieso groeien meisjes/vrouwen nauwelijks na hun zestiende/zeventiende. Deze jongen (die ik twee jaar geleden bijles heb gegeven) was op dat moment zestien en nu achttien. Die hebben hun groeispurt echt tussen hun vijftiende en achttiende -.-"
    Maar ik zou je er niet druk over maken hoor. Iedereen zo een andere maat (;


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik wil niet naar het politiekantoor :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque