• Ik wil een nieuwe username maar nu kan ik niet kiezen en vraag ik dus om jullie hulp, welke naam vinden jullie het leukste?

    Dit zijn de namen:
    Philomela = Nachtegaal
    Memoriae = Herinnering
    Lunae = Maanlicht
    Syrenix = Zeemeermin
    Licorne = Eenhoorn
    Aglaophotis = Pioenroos

    Welke naam

    8.2% (4 stemmen)
     
    Philomela

    6.1% (3 stemmen)
     
    Aglaophotis

    18.4% (9 stemmen)
     
    Memoriae

    36.7% (18 stemmen)
     
    Lunae

    18.4% (9 stemmen)
     
    Syrenix

    12.2% (6 stemmen)
     
    Licorne


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Exiled schreef:
    Ben ik de enige die bij Syrenix aan Winx Club moet denken?
    Anyway, Lunae klinkt heel leuk (;


    Nu je het zegt, haha.


    I don't understand that reference. - Castiel

    Exiled schreef:
    Ben ik de enige die bij Syrenix aan Winx Club moet denken?
    Anyway, Lunae klinkt heel leuk (;

    Dat idee had ik ook al. :'p

    Ik zou Licorne alleen al kiezen omdat dat eenhoorn betekent, maar Lunae is wel een hele mooie.


    Take me to wonderland

    Bij Philomela moet ik denken aan dat meisje dat werd verkracht waarna haar tong er werd uitgerukt. :'D

    Vanwaar heb je trouwens de vertalingen? Niet alles klopt, volgens mij.
    Anyway, ik heb gestemd op Licorne.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    Bij Philomela moet ik denken aan dat meisje dat werd verkracht waarna haar tong er werd uitgerukt. :'D

    Vanwaar heb je trouwens de vertalingen? Niet alles klopt, volgens mij.
    Anyway, ik heb gestemd op Licorne.


    Nee dat klopt, het klopt niet helemaal bij de een heb ik er wat letters aantoegevoegd bij de ander niet. Maar de betekenissen zijn waar ik op heb gezocht (:.
    Ze zijn overigens naar het Latijns vertaald.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Feniks schreef:
    (...)

    Nee dat klopt, het klopt niet helemaal bij de een heb ik er wat letters aantoegevoegd bij de ander niet. Maar de betekenissen zijn waar ik op heb gezocht (:.
    Ze zijn overigens naar het Latijns vertaald.


    Het is gewoon dat sommige woorden niet in de nominatief staan, maar in de accusatief, genitief of in het meervoud.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2016 - 7:28 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik heb gestemd op Syrenix.


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Ik vind Syrenix het leukst.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Owhh no, denk ik gecontroleerd te hebben welke namen allemaal bezet zijn heb ik het verkeerd getypt, Lunae is helaas al bezet dus ik kijk even verder naar een naam (:.

    Edit: wat vinden jullie van Lunea?
    Zelf vind ik dit denk ik toch minder leuk :*

    [ bericht aangepast op 14 sep 2016 - 17:01 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Memoriade!(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Feniks schreef:
    Owhh no, denk ik gecontroleerd te hebben welke namen allemaal bezet zijn heb ik het verkeerd getypt, Lunae is helaas al bezet dus ik kijk even verder naar een naam (:.

    Edit: wat vinden jullie van Lunea?
    Zelf vind ik dit denk ik toch minder leuk :*


    Lunae is leuker dan Lunea. En ik moet bij Lunea denken aan een mannetje die gemaakt is uit lijnen.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Fictionalworld schreef:
    (...)

    Lunae is leuker dan Lunea. En ik moet bij Lunea denken aan een mannetje die gemaakt is uit lijnen.


    Dat had ik dus ook, dawmnnn nou weet ik niet meer welke naam ik moet kiezen XD


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Feniks schreef:
    Owhh no, denk ik gecontroleerd te hebben welke namen allemaal bezet zijn heb ik het verkeerd getypt, Lunae is helaas al bezet dus ik kijk even verder naar een naam (:.

    Edit: wat vinden jullie van Lunea?
    Zelf vind ik dit denk ik toch minder leuk :*

    Ik vind dat hele 'Luna' gebeuren een beetje te gebruikt. Ik zou voor een originelere kiezen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lunae doet me denken aan een shipnaam; Lunay


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    RuPaul schreef:
    (...)
    Ik vind dat hele 'Luna' gebeuren een beetje te gebruikt. Ik zou voor een originelere kiezen.


    Tjaa dat is misschien ook wel zo maar Syrenix doet mij (en best veel anderen) een beetje aan Winx denken XD


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Feniks schreef:
    (...)

    Tjaa dat is misschien ook wel zo maar Syrenix doet mij (en best veel anderen) een beetje aan Winx denken XD

    Wtf is dat? En je hoeft ook niet perse die te kiezen (maar dan ben ik wel benieuwd waarom het dan op je lijstje staat). Er staan toch meerdere namen op je lijstje.


    Don't walk. Run, you sheep, run.