• Hey, mede-Quizletters.
    Ik zie bij veel fanfiction story's superleuke trailers voorbijkomen. En mijn grote vraag is....
    Hoe maak je dat? Ik kan wel prima video's bewerken, maar hoe bewaar je een video van YouTube?
    En is dat eigenlijk wel legaal?


    Never grow up, it's a trap.

    youtube video's worden hier gewoon geplaatst met de link van youtube zelf.. maar ik snap niet zo goed wat je bedoeld met bewaren.
    Maar als je de video sowieso zelf hebt gemaakt is er sowieso niets illegaals aan.
    Als je videos van andere in je video zet, mag het in gerichte lijnen, zoals als je er maar geen geld aan verdient en bron vermelding ect.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2016 - 13:44 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    AdoreDelano schreef:
    youtube video's worden hier gewoon geplaatst met de link van youtube zelf.. maar ik snap niet zo goed wat je bedoeld met bewaren.
    Maar als je de video sowieso zelf hebt gemaakt is er sowieso niets illegaals aan.
    Als je videos van andere in je video zet, mag het in gerichte lijnen, zoals als je er maar geen geld aan verdient en bron vermelding ect.

    Ik bedoel met video bewaren downloaden


    Never grow up, it's a trap.

    AdoreDelano schreef:
    youtube video's worden hier gewoon geplaatst met de link van youtube zelf.. maar ik snap niet zo goed wat je bedoeld met bewaren.
    Maar als je de video sowieso zelf hebt gemaakt is er sowieso niets illegaals aan.
    Als je videos van andere in je video zet, mag het in gerichte lijnen, zoals als je er maar geen geld aan verdient en bron vermelding ect.


    Vgm bedoelt ze hoe je stukjes uit andere Yt vids downloadt en gebruikt.
    Idk tho. :')


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Shack schreef:
    (...)

    Vgm bedoelt ze hoe je stukjes uit andere Yt vids downloadt en gebruikt.
    Idk tho. :')

    Ja, dat bedoel ik. Sorry als het niet goed is uitgelegd.


    Never grow up, it's a trap.

    owww, ik dacht al. gewoon youtube converter zoeken. zijn er enorm veel van.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    AdoreDelano schreef:
    owww, ik dacht al. gewoon youtube converter zoeken. zijn er enorm veel van.

    Weet jij misschien een goede site?


    Never grow up, it's a trap.

    Mod-mededeling: Gelieve geen links naar illegale downloads te plaatsen. Youtube converters zijn ook illegaal aangezien je zonder wettige toestemming muziek van het internet haalt. Ernaar verwijzen is wel toegestaan, zolang er geen directe link wordt geplaatst.

    Met deze twee kan je video's opslaan als allerlei bestanden.

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 sep 2016 - 10:42 ]

    Ribcage schreef:
    Mod-mededeling: Gelieve geen links naar illegale downloads te plaatsen. Youtube converters zijn ook illegaal aangezien je zonder wettige toestemming muziek van het internet haalt. Ernaar verwijzen is wel toegestaan, zolang er geen directe link wordt geplaatst.

    Met deze twee kan je video's opslaan als allerlei bestanden.

    Top, bedankt!

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 sep 2016 - 10:42 ]


    Never grow up, it's a trap.

    FantasyQueen schreef:
    (...)
    Top, bedankt!

    Het kan zijn dat de kwaliteit iets minder wordt, maar er zijn nog veel meer goede converters. Gewoon even googlen op iets als 'youtube downloader' en kijken of je naar MP4 kan converten.