• Een put voor iedereen om zijn meest negatieve gedachtes in te gooien, zo veel en zo vaak je maar wil.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2016 - 3:14 ]


    i put the fun in funeral

    We zijn een jaar verder en ik realiseer me nu pas hoe weinig ik alles verwerkt heb. Ik kan niet geloven dat we al zoveel dagen verder zijn en ik hier nog steeds de schade van ondervind, terwijl hij mijn bestaan alweer vergeten is. De mentale staat waarin ik terecht kwam kostte me nog niet mijn leven, maar wel mijn beste vriend, met wie ik al ruim een halfjaar geen contact meer heb. Op feestjes en dergelijke is het gezellig, maar als ik hem dan hoopvol whatsapp of hij wat wil doen, dan krijg ik 'zoek het uit' als antwoord.
    Het is een beetje of alles stil staat. Ik heb geen school, geen baan, en zo ontzettend veel tijd om te vullen. De gedachte daaraan is zo beangstigend, ik ben een jaar lang met mezelf opgescheept. En dat terwijl ik het de laatste tijd nog geen dag met mezelf uithoud zonder zelfdestructieve dingen te gaan doen.


    i put the fun in funeral

    *loopt dit eenzame café binnen*
    *ploft neer op kruk*


    i put the fun in funeral

    Ik kan niets anders dan mijn voormalig beste vriend helemaal geweldig vinden. Maar waarom? Natuurlijk heef hij veel voor me betekend, maar hij heeft ook veel fouten gemaakt. Dat is oké, want hij is maar een mens, maar in mijn hoofd is hij een soort heilige. Ik wou dat ik gewoon mensen los kon laten.


    i put the fun in funeral

    Ik ben hopeloos. Niet meer te redden. (cat)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Mijn lichaam is letterlijk stervende en het maakt me bang. Ik moet echt wat aan mijn tanden laten doen, anders kan ik sterven. En dat wil ik niet. Niet op deze manier iig.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 1:01 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Om 1 uur 's nachts nog steeds niet je huiswerk hebben gemaakt en de meest nutteloze YouTube filmpjes kijken als afleiding. Good job famke. Lol who needs sleep anyway.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    *regen slaat kapot tegen de ramen*
    *een langzame blues speelt op de achtergrond*


    i put the fun in funeral

    Ik wou dat ik meer voor mijn moeder kon betekenen in deze voor haar zo lastige tijd, maar ik denk niet dat ik hier ooit goed in ga worden.


    i put the fun in funeral

    Ik ben gewoon niet goed genoeg.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 5:03 ]


    26 - 02 - '16

    Ik ben moe
    Ik heb morgen twee so's
    Ik ben niet gemotiveerd
    Ik moet zo werken
    Ook niet gemotiveerd voor
    Rip


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik ben gewoon een emotioneel wrak.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik voel me echt beroerd en alles. Ughhh


    26 - 02 - '16

    *De barman droogt in een tergend langzaam tempo bierglazen af*


    i put the fun in funeral

    Als ik doodga, hoef ik geen uitvaart hoor. Ga maar gewoon lekker taart eten met z'n allen en vertel wat leuke verhaaltjes over ons samen, want god wat is het een marteling.


    i put the fun in funeral

    *loopt cafe binnen*
    *coole entrance*
    *flikkert op muil*


    Heaven is a place that we all have