• En niet omdat ik het nou zo graag zoveel draag, maar ik heb sinds maandag een spontane blauwe plek bij mijn oog. Het ziet eruit alsof ik mishandeld ben, maar het komt door de verkoudheid (ben bij de dokter geweest ermee, no worries).

    Anyway, nou heb ik dus morgen een evenement waar we zijn gevraagd te cosplayen en zondag worden de foto's voor het programmaboekje voor musical gemaakt. En je raad het al: die plek is zeker nog niet weg. Dus nu ging ik proberen het met make-up weg te krijgen en na nog een extra tip van een vriendin, zie je er nu bijna niks meer van. Me = happy. Make-up is echt levensreddend.

    Zo ziet de plek er ondertussen uit:



    En dit is mijn gezicht nu na een voor mijn doen extreem dikke laag make-up:






    Om het topic nuttig te houden: dragen jullie veel make-up? Werk je er wel eens iets mee weg? Of haat je het juist?


    Happy Birthday my Potter!

    Ik draag make-up..
    Foundation-blush-poeder etc. Omdat ik het leuk vind om te doen. (En bij mij ziet het er heus nog wel 'natuurlijk' uit hoor.) Het is elke ochtend een ontspannend momentje (15-20 min) voor mij. Leuk dat het jou geholpen heeft! Je ziet er niets van. ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Ik draag make-up..
    Foundation-blush-poeder etc. Omdat ik het leuk vind om te doen. (En bij mij ziet het er heus nog wel 'natuurlijk' uit hoor.) Het is elke ochtend een ontspannend momentje (15-20 min) voor mij. Leuk dat het jou geholpen heeft! Je ziet er niets van. ^^


    Ah, dat kan ik best begrijpen. Gewoon even nergens anders mee bezig zijn 's ochtends dan jezelf lekker opmaken ^^


    Happy Birthday my Potter!

    You're so pretty! God, zag ik er maar zo uit als ik make-up op heb. (cat)
    Ik gebruik zelden make-up. Neemt te veel tijd in voor mijn gevoel en ik weet eigenlijk ook te weinig over hoe ik het juist moet aanbrengen.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2016 - 15:25 ]


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    Benevolence schreef:
    You're so pretty! God, zag ik er maar zo uit als ik make-up op heb. (cat)
    Ik gebruik zelden make-up. Neemt te veel tijd in voor mijn gevoel en ik weet eigenlijk ook te weinig over hoe ik het juist moet aanbrengen.

    Mijn ogen kan ik wel mooi opmaken, maar mijn gezicht: no friggin idee.

    Ziet er goed uit, Anna. Wat gaan jullie fotograferen? ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Benevolence schreef:
    You're so pretty! God, zag ik er maar zo uit als ik make-up op heb. (cat)
    Ik gebruik zelden make-up. Neemt te veel tijd in voor mijn gevoel en ik weet eigenlijk ook te weinig over hoe ik het juist moet aanbrengen.


    Awh dankjewel (bloos)

    En Sofie we moeten allemaal gefotografeerd. Ze zetten altijd bij de cast een foto en dan de naam en de rol :/


    Happy Birthday my Potter!

    Devinsport schreef:
    (...)

    Awh dankjewel (bloos)

    En Sofie we moeten allemaal gefotografeerd. Ze zetten altijd bij de cast een foto en dan de naam en de rol :/

    Oh, oeps, ik bedoelde; wat is je cosplay? ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Recherche schreef:
    (...)
    Oh, oeps, ik bedoelde; wat is je cosplay? ^^


    Ooooh haha. Lily. En Lisa wordt m'n James :P


    Happy Birthday my Potter!

    Devinsport schreef:
    (...)

    Ooooh haha. Lily. En Lisa wordt m'n James :P

    Leeeeeuuuuuk. Ik wil foto's zien :33


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik vind blauwe plekken zo fascinerend, maar ik snap wel dat je ze niet op je gezicht wil hebben. Ik ben eens flauwgevallen in de douche en toen liep ik ook met een plek op mijn jukbeen en je hebt inderdaad het idee dat iedereen je aanstaart omdat ze denken dat je mishandeld bent. Maar je hebt het goed weten weg te werken zeg. Zelf ben ik niet zo goed met make-up, als in de zin dat ik geen idee heb hoe je foundation etc. aanbrengt. Ik heb meestal wat mascara op en ik houd van lippenstift, kan net eyeliner aanbrengen, maar daar houdt het dan ook mee op.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Devinsport schreef:
    (...)

    Ooooh haha. Lily. En Lisa wordt m'n James :P

    Ghehehe.

    To stay on topic: ik werk mijn gezicht weg met make-up :')


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Niiiiiice! Da's echt goed gedaan, haha, ik zou het zo mooi niet kunnen wegkrijgen. :'D
    Ik draag enkel mascara, over het algemeen. Af en toe eens fond de teint, maar anders niets, haha. En misschien wat lipstick, maar da's ook zeer zeldzaam bij mij, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Primer, (groene) concealer, foundation, (eventuele huidskleurige concealer), matte powder, eyeliner, mascara en dat is het. Ik voel me in het openbaar een stuk zelfverzekerder met make-up op en ik voel me ook wat toonbaarder. Wanneer ik uit ga, doe ik ook nog een matte liquid lipstick van MAC op. Ik vind het heerlijk om 's ochtends even 15-20 minuten daar mee bezig te zijn of als ik me verveel, dan ga ik ook wel eens wat proberen met contouren.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Nou ja als ik eerlijk mag zijn. Ik wil TOTAAL geen make up op. Ik haat het gewoon zo erg, Ik maak me zelf er een barbie pop van en dat wil ik niet. Ik ben al redelijk zo. Niet dat ik jullie barbie pop vind maar sommige wel.

    Wow, jij bent echt zo mooi!
    Ik gebruik zelf best wat makeup (wenkbrauwpomade, oogschaduws, foundation, concealer, poeder, eyeliner, mascara, contour, blush en highlighter) omdat ik het leuk vind om het aan te brengen en omdat ik me er mooier door voel


    I was an angel living in the garden of evil

    U is pretty! En wauw, je ziet er echt niets meer van!
    Ikzelf draag mascara en wat matte poeder, maar van de poeder wil ik af :"D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen