• En niet omdat ik het nou zo graag zoveel draag, maar ik heb sinds maandag een spontane blauwe plek bij mijn oog. Het ziet eruit alsof ik mishandeld ben, maar het komt door de verkoudheid (ben bij de dokter geweest ermee, no worries).

    Anyway, nou heb ik dus morgen een evenement waar we zijn gevraagd te cosplayen en zondag worden de foto's voor het programmaboekje voor musical gemaakt. En je raad het al: die plek is zeker nog niet weg. Dus nu ging ik proberen het met make-up weg te krijgen en na nog een extra tip van een vriendin, zie je er nu bijna niks meer van. Me = happy. Make-up is echt levensreddend.

    Zo ziet de plek er ondertussen uit:



    En dit is mijn gezicht nu na een voor mijn doen extreem dikke laag make-up:






    Om het topic nuttig te houden: dragen jullie veel make-up? Werk je er wel eens iets mee weg? Of haat je het juist?


    Happy Birthday my Potter!

    Ik draag op dagelijkse basis een shitload aan make-up en ik ga maar niet aan een lijst beginnen haha.
    Je ziet er mooi uit.


    i put the fun in funeral

    Dat heb je goed weggewerkt!

    Als ik make-up draag, is het altijd weinig. Wat mascara, soms eyeliner, lipstick, meer niet.


    Ik wil een tuin vol egels

    Aaaah Anna, vergeet altijd weer even hoe mooi jij bent.
    Ik draag echt een smoel vol make-up, het hele ratteplan (foundation, concealer, contour, highlight, poeder, bronzer, ik teken m'n wenkbrauwen, oogschaduw, eyeliner, mascara en lippenstift) en vind het ook ontzettend leuk om te doen. Kan ook prima een week gewoon met een naakt gezicht rondlopen hoor, daar niet van.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Mocht iemand het ooit hebben: ga met roze oranje oogschaduw over de blauwe plek heen en gebruik dan camouflage spul in de tint die bij je huid past (bij mij is dat een hele lichte, de lichtste zelfs geloof ik). Op de plek zelf werkt het het best als je het met je vinger aanbrengt. En dan heel goed uitsmeren, zodat het over de rest van je gezicht mooi verdeeld en egaal is en niet te dik. Ik ben er daarna met nog wat poeder overheen gegaan. Pure improvisatie overigens allemaal. Die roze/oranje oogschaduw was een tip van een vriendin, om het blauw wat meer te neutraliseren.

    Super leuk om te zien trouwens hoe verschillend het bij iedereen hier op Quizlet is hoeveel make-up men draagt etc.! (En heel fijn dat iedereen gewoon lekker doet waar ie zich goed bij voelt. ^^ )

    Dratini schreef:
    Ik vind blauwe plekken zo fascinerend, maar ik snap wel dat je ze niet op je gezicht wil hebben. Ik ben eens flauwgevallen in de douche en toen liep ik ook met een plek op mijn jukbeen en je hebt inderdaad het idee dat iedereen je aanstaart omdat ze denken dat je mishandeld bent. Maar je hebt het goed weten weg te werken zeg. Zelf ben ik niet zo goed met make-up, als in de zin dat ik geen idee heb hoe je foundation etc. aanbrengt. Ik heb meestal wat mascara op en ik houd van lippenstift, kan net eyeliner aanbrengen, maar daar houdt het dan ook mee op.


    Ik heb extreem vaak blauwe plekken, maar in het gezicht vind ik daadwerkelijk vervelend inderdaad omdat mensen je heel raar aankijken. Althans zo voelt het (sommigen doen het ook daadwerkelijk though, er zat een jongen naast mij bij college mij de hele tijd bezorgde blikken toe te werpen super irritant).

    Westwick schreef:
    Wow, jij bent echt zo mooi!
    Ik gebruik zelf best wat makeup (wenkbrauwpomade, oogschaduws, foundation, concealer, poeder, eyeliner, mascara, contour, blush en highlighter) omdat ik het leuk vind om het aan te brengen en omdat ik me er mooier door voel


    Brynjolf schreef:
    U is pretty! En wauw, je ziet er echt niets meer van!
    Ikzelf draag mascara en wat matte poeder, maar van de poeder wil ik af :"D


    Bonafide schreef:
    Ik draag op dagelijkse basis een shitload aan make-up en ik ga maar niet aan een lijst beginnen haha.
    Je ziet er mooi uit.


    Childs schreef:
    Aaaah Anna, vergeet altijd weer even hoe mooi jij bent.
    Ik draag echt een smoel vol make-up, het hele ratteplan (foundation, concealer, contour, highlight, poeder, bronzer, ik teken m'n wenkbrauwen, oogschaduw, eyeliner, mascara en lippenstift) en vind het ook ontzettend leuk om te doen. Kan ook prima een week gewoon met een naakt gezicht rondlopen hoor, daar niet van.


    D'awwwww dank jullie wel allemaal (bloos)


    Happy Birthday my Potter!

    Hier alleen matte poeder, oogpotlood en mascara. Ik draag het als ik naar school moet en als ik uit ga wil ik nog wel eens bronzer erbij doen en kleurtje op mn lippen.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2016 - 19:17 ]

    Zelf draag ik nooit make- up, ik vind het onnodig vooral omdat ik vrij jong ben (13) en niemand let er nog op, maar ik vind dat je dat skilled hebt weggewerkt! Also ik heb echt respect voor iedereen die mooie winged eyeliner voor elkaar krijgt want dat is echt onmogelijk


    Just doing what I can

    Oh, die heb je mooi weggewerkt! (:

    Ik draag dagelijks make-up tho, of toch althans eyeliner avec wings lel. Bij mij valt het niet zo hard op, met mijn Aziatische ogen, maar ik vind mijn ogen er zo voller uitzien. Soms draag ik mascara, maar ik vergeet altijd dat ik dan zeker niet mag wrijven :'D Voor de rest doe ik niets haha, soms donkerpaarse lippenstift als ik uitga oid

    [ bericht aangepast op 6 okt 2016 - 19:30 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wauww, wat heb je mooi haar (dat gaat niet over de make up maar moet wel gezegd worden ^^)

    Ook echt super mooi weggewerkt.

    Ik draag normaal alleen mascara en als ik tijd heb subtiele oogschaduw. Met een feestje wat meer oogschaduw (bijvoorbeeld smoker) of een lippenstift erbij.

    Super leuk topic!

    Wauw! Je hebt echt een mooi gezicht :3
    Zelf draag ik enkel mascara en oogpotlood


    26 - 02 - '16

    Ik gebruik eigenlijk vooral oogpotlood, mascara en eyeliner vast. Foundation ook wel, maar dan vooral met speciale gelegenheden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.