• Yow yow,

    mensjes, ik wil echt iedereen zowat tegenkomen op WB en als ik je niet heb gezien then you'll die (ee eigelijk ni xp). Ma als er iemand een t-shirt van Bill zen ster ziet, ma dan beetje andere versie of als je een tattoo à la Bill ziet => THAT'S ME!!!!!

    Haha, melig xD!


    ii_COLLAPSExBabii

    Okee als ik je zie moet ik wat roepen :'D
    Ik draag iets uhm, Paars met dat ene groen/blauw, En dan of een Donkerblauwe spijkerbroek, of een zwarte broek, met Zwarte allstars en uh. Om mijn arm staat Q YouLetMeRock.
    +een blokjesriem.

    AMEN.

    Kééj,, I'll Watch You All!!!
    Dus ni bang zijn alsek raar naar u kijk, kben geen stalker, ik ben gewoon een melig wijf van Quizlet xD!


    ii_COLLAPSExBabii

    -Ketting met Das
    -Kettinghaarband
    -armband met schedel op
    -PinnenArmband
    -Grijs topje met TH op
    -Zwarte Bermuda
    -TMF schoenen
    -TH ring
    -Kersen,Dobbelstenen, sterren-oorbel

    ^^


    death to the one at the end of the serenade.

    Aan de belgen: Stel je voor je ziet me :'D en praat tegen mij, probeer zo veel mogelijk NL te praten :'D Ik kan belgen nooit verstaan [á]

    Aan de belgen: Stel je voor je ziet me :'D en praat tegen mij, probeer zo veel mogelijk NL te praten :'D Ik kan belgen nooit verstaan [á]

    Whah, nja ik versta nederlanders soms net goed. xD
    Nja als ik zo ben zoals mijn ouder s -hoop van niet, ik wil niet zijn zoals mijn ouders- zou ik bijna spnntaan nedrlands gan spreken tegen nederlanders.

    Heb ik mijn ouders een keertjezien doen. Ik en mijn broers en zus lagen toen strijk. xD

    Maarjah i kzal er wel op letten hoor^^
    Nja wat ik aan doe weet ik eigenlijk nog niet:o
    zal sebiet mijn kast is uitpluizen. xD wss een eenvoudig bruin tshirt en jeansbroerk ofzo xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Hahaha xD
    ik ga met m'n vriendin.. xD
    kwee niet hoe m'n vriendin gekleed ga zijn mor ik zo >>
    kga me zwarte (half) Skinny jeans aan hebben, me T-shirt me 2 Billekeuhs op xD en op m'n rug staat Tokio Hotel.
    (als het slecht weer is doe ik m'n tokio hotel pull aan xD )
    Euhm,,me zwarte all-stars xD
    nethandschoenen,,,of een nethandschoen en een zwart/wit gestreepte hand schoen met een doodskopjeuh op.
    eneuh... verzekerst zo'n hondenhalsband-ketting met studs op ^^
    M'n haar ga ik een beetje criperen(m'n haar is zwart vanachter en ietsje meer of m'n froufrou is blond en m'n haar komt tto boven m'n schouders...)
    ^^
    vwala... -xXx-
    Maaike


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    IK MAG NIET OMDAT MIJN BROERTJE MORGEN ZO NODIG JARIG MOET ZIJN anders had ik wel gemogen zei m'n moeder en eerst zou ik naar italie gaan maar dat viel dan net niet in de vakantie week want dan zou ik samen met mijn tante gaan (ja tante ze is 34 maar wil wel eens weten hoe het is en ze ziet eruit als 20 ikzwere sommige mensen denken dat :P)

    (K)-YOU.KNOW.WHO

    Haha!!

    kom mij ook maar tegen!
    Ik heb een grote Q op m'n hand :P

    Oowjah en ik ben met een jongen met eenpet op en met zo wat langer haar en een meisje met donker haar [katexxxBill] hier :P, m'n moeder en m'n zus bij.
    Ik draag een zwarte broek en een t-shirt daarboven met zo'n schreeuwende Bill op en een zwart/rood geruit truitje erboven.

    Ik weet nog niet wat i kga aan doenxD maar ik wou mn rokje aandoen (jaah met dit weerxD:p)
    En blablabla..
    Ik schrijf gwn we l Q evelyne fzo op mn armxD=P


    Get outta my head!

    Hahaha xD
    ik ga met m'n vriendin.. xD
    kwee niet hoe m'n vriendin gekleed ga zijn mor ik zo >>
    kga me zwarte (half) Skinny jeans aan hebben, me T-shirt me 2 Billekeuhs op xD en op m'n rug staat Tokio Hotel.
    (als het slecht weer is doe ik m'n tokio hotel pull aan xD )
    Euhm,,me zwarte all-stars xD
    nethandschoenen,,,of een nethandschoen en een zwart/wit gestreepte hand schoen met een doodskopjeuh op.
    eneuh... verzekerst zo'n hondenhalsband-ketting met studs op ^^
    M'n haar ga ik een beetje criperen(m'n haar is zwart vanachter en ietsje meer of m'n froufrou is blond en m'n haar komt tto boven m'n schouders...)
    ^^
    vwala... -xXx-
    Maaike

    Een foto vna ik op m'n fotoalbum xD
    1ste foto,,,samen elmt al die billekeuhs xD


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Okee als ik je zie moet ik wat roepen :'D
    Ik draag iets uhm, Paars met dat ene groen/blauw, En dan of een Donkerblauwe spijkerbroek, of een zwarte broek, met Zwarte allstars en uh. Om mijn arm staat Q YouLetMeRock.
    +een blokjesriem.

    AMEN.
    Weeeet je nog toen we die roze veters in de H&M gingen doen? Nou toen had ik toch een blauw tshirt ff mee genomen? Wahah die heb ik achteraf maar gekocht want hij was zo cool.XD dus die doe ik aan, met zwarte skinny, en met zwarte all stars met dus die roze veters en ehmm oook blokjes riem, alleen anders dan die van jou de mijne zijn studs. Zo'n zelfde als Billy bij 8 oktober.


    You'd took my breath but I'll survive.