• (Ik wist niet zeker of dit topic hier, of bij boeken hoorde, dus als hij niet goed staat alvast sorry!)

    Dat ik heel veel boekenseries niet compleet heb. Ik Heb al mijn boeken altijd gewoon in een kastje bewaard. Een tijd terug had ik ze gesorteerd tegen de muur gezet en vandaag heb ik het gereorganiseerd. Nu kwam ik erachter dat ik van heel veel leuke boekenseries vergeten ben het vervolg te kopen. Dus nu ga ik binnenkort maar eens naar een boekhandel en die plunderen. ^^ Hebben jullie dat ook wel eens? Dat jullie vervolgen vergeten te kopen/lezen? Ik heb helaas nog geen boekenkast, dus ik heb het zo opgelost.
    Nu heb ik ook niet echt ruimte in mijn kamer voor nog een kast, dus als ik uit huis ga, koop ik pas een boekenkast. ^^ (Ik kijk er al naar uit. lol)
    Aanschouw mijn (nog) kleine collectie:


    Klik hier voor een grotere versie.
    Welke boeken(series) raden jullie mij nog aan? Ik houd van sci-fi, Fantasy en thrillers/misdaad. Een romantisch boek mag ook wel, maar dan moet het echt goed zijn. ^^ (En geen Fifty shades of Grey, daar ben ik halverwege bij het derde boek afgehaakt. Thank god heb ik die serie eerst bij de bibliotheek geleend)
    (En Luotisade staat al op mijn wishlist!) (plus Harry potter reeks ook)

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 19:54 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Hmm. Ik zal ze eens opzoeken!

    Hebben jullie wel eens boeken van Haruki marukami gelezen? 1q84 lees ik de laatste tijd veel goeds over en Kafka op het strand ook.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik lees eigenlijk meestal boeken op het internet in het Engels, behalve als het echt hele goede boeken zijn. Dan koop ik ze zelf.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ken je de Iron Fey al? Want die vind ik erg leuk haha, al is de hoofdpersoon misschien wat aan de jonge kant. (16/17)


    obsessive rage

    - Fire & Flood Trilogy (het derde is wel nog niet uit)
    - His Dark Materials (I love it so much <3)
    - Die reeks van Horowitz... Kracht van Vijf geloof ik.
    - Mortal Instruments (geen idee hoe die in het Nederlands heten) (Edit: shite, iemand heeft die al gezegd. My bad :x)
    - Warrior Cats? :')

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 22:59 ]


    I've hurt you again. How foolish can one man be?