• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Shintarou schreef:
    God. 120 mensen. Miel, wat heb je me aangedaan?


    Gadverdamme. Kutnaam. Did you really have to say that name?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruin schreef:
    (...)

    Gadverdamme. Kutnaam. Did you really have to say that name?

    Ja, want het is de naam van mijn vriend en daar had ik het net even over. c:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik wil mijn laptop terug. De afkickverschijnselen worden te erg gewoon.


    26 - 02 - '16

    Shintarou schreef:
    (...)
    Ja, want het is de naam van mijn vriend en daar had ik het net even over. c:

    Dat is de naam van mijn ex. Ugh.
    Had gehoopt die naam nooit meer te zien. Sorry als ik kut overkwam, maar ik ben echt sat nu.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2016 - 19:14 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Die mensen die je als stront behandelen als ze zelf een keer chagrijnig zijn. Fuck you.


    Caution first, always.

    Ruin schreef:
    (...)
    Dat is de naam van mijn ex. Ugh.
    Had gehoopt die naam nooit meer te zien. Sorry als ik kut overkwam, maar ik ben echt sat nu.

    Ik voelde me eventje aangevallen, maar ik dacht al wel dat het niets persoonlijks was dus heb ik het ook zo niet opgevat.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2016 - 19:19 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Shintarou schreef:
    (...)
    Ik voelde me eventje aangevallen, maar ik dacht al wel dat het niets persoonlijks was dus heb ik het ook zo niet opgevat.


    Gelukkig.
    Ik dacht, laat ik maar even een uitleg geven.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Anatomy schreef:
    (...)

    Business IT & Management!
    Nog wel een beetje onder voorbehoud, want als ik nog iets super leuks zie tijdens de Open Dagen kan ik misschien van gedachten veranderen nog hahaha.


    Oeh, daar zijn een hoop banen in te krijgen! Leuk man, volgens mij past het wel bij jou (:

    O. Mijn. God. Wtf voor document heb ik nu weer op mijn laptop gevonden....? O_O
    Hahahahahaha, ik was twee jaar geleden echt gestoord.


    Stenenlikker

    ..... Wat wil je nou? Ik weet niet echt wat ik hiervan moet vinden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Well the new season of AHS is some fucked up shit. ^^'


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Lucifeeeeeeeeeerrr <3

    Taxi Cab op de piano leren spelen is een soort gevecht voor wie het moeilijker is: lichamelijk of emotioneel.

    Krolock schreef:
    Lucifeeeeeeeeeerrr <3

    Heh, is er weer Lucifer?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Als ze dat systeem willen doorvoeren op TV wat Google ook heeft omtrent reclame, wil ik adblock op m'n televisie :')


    26 - 02 - '16