• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Waarom de fuck betaalt school study coaches als die mij fucking grappig doorsturen naar de studentenzooi waar ik pas 3 weken later terecht kan, en duurt een gesprek bij je ''''''''study coach'''''''' nog twee weken langer. Echt gadverdamme.
    "Blijf maar met die zooi rondlopen hoor, deze hele kutstudie is nog niet slopend genoeg. Je kan het heus wel even blijven combineren met depressie, paniekaanvallen en gender dysphoria. We helpen je verder als we er weer voor betaald krijgen ook al zijn wij je mentor en vertrouwenspersonen. Pleeg nog maar even geen zelfmoord."


    Caution first, always.

    RuPaul schreef:
    (...)
    Heh, is er weer Lucifer?

    Jup seizoen 2

    Noot aan allen:
    Heten = een naam hebben (Ik heet Leah)
    Noemen = een naam geven (Ik noem jou Ronny)

    Wij danken u.
    Een fijne dag nog verder.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2016 - 20:24 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    2/4/22
    I still got tha power on Lulu support :3


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Yaaasss, uiteindelijk, drie dagen voor het geld gestort wordt, weet ik eindelijk wat ik uberhaupt van het DUO krijg.


    Stenenlikker

    Ugh, ik wou echt dat ik iets aan mijn nek zou kunnen doen maar hee, ik heb zo gauw geen 2000 euro dus het zal altijd lelijk blijven woehoe


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Waarom snapt niemand mij vandaag?

    Ik ben mijn complete serie van Avatar kwijt geraakt als download en de box is nergens meer te verkrijgen, whut.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Want alles draait om jou


    i put the fun in funeral

    Het zit nog in me, 6,5 kilometer gelopen zonder echt te trainen, doe ik goed zo al zeg ik het zelf ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    ik ben echt superchaggie omdat ik met een vriendin naar de bios zou gaan en we hadden alles geregeld enzo en er superveel zin in want die film was echt supergrappig, draait hij niet :'(


    How you doin'

    Het is zomer, waarom is het zo vreselijk koud? Ik ben al zo'n koukleum.

    Wow, dit academiejaar begint al fantastisch. Na één les al meteen terug naar kot moeten gaan omdat die les je zo heeft uitgeput dat je moet gaan rusten. Ik haat ziek zijn...


    Take me to wonderland

    Egh.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Het is negen uur en gewoon al donker, holy shit.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.