• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Dat eeuwige gevoel dat m'n vriend bij me weggaat zodra hij iets beters heeft gevonden, is zo vreselijk vervelend.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Allanon schreef:
    (...)
    The devil is in the details.


    What am I doing in details? I want to be part of something bigger.

    Mijn profiel is zo simpel en ik zou het lelijk noemen als Kuroko en Yuuki niet zo fantastisch waren, maar ik heb serieus 0 inspiratie en ik ben dus bang dat het nog wel even zo gaat blijven :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Tetsuya schreef:
    Mijn profiel is zo simpel en ik zou het lelijk noemen als Kuroko en Yuuki niet zo fantastisch waren, maar ik heb serieus 0 inspiratie en ik ben dus bang dat het nog wel even zo gaat blijven :c

    het ziet er leuk uit toch?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mentys schreef:
    (...)
    het ziet er leuk uit toch?


    Meh, ik ben er nog niet helemaal tevreden over. Mij vorige profiel vond ik namelijk een stuk leuker hehe. Deze is wat te simpel en snel in elkaar gezet.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik ben waarschijnlijk een enorm dramaqueen maar ik trek dit niet.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Waar de fuck is de update, Hi-Rez? Beter fixen jullie dit snel gezien ik mijn quest voor vandaag wil doen voor de extra punten.

    Wanneer je iemand belt en je "flikker op, dom kutje" te horen krijgt. Thanks. :')


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik hoop echt dat de haaruitval en het nachtzweten van stress komt en niet van een levensbedreigende ziekte die het internet me vertelt te hebben lol. But then again: ik heb geen baan, geen school, het zinvolste dat ik op een dag doe zijn de boodschappen en dan zou ik gestrest moeten zijn? Kan je gestrest zijn over het feit dat je niks hebt om om te stressen?


    i put the fun in funeral

    Bonafide schreef:
    Ik hoop echt dat de haaruitval en het nachtzweten van stress komt en niet van een levensbedreigende ziekte die het internet me vertelt te hebben lol. But then again: ik heb geen baan, geen school, het zinvolste dat ik op een dag doe zijn de boodschappen en dan zou ik gestrest moeten zijn? Kan je gestrest zijn over het feit dat je niks hebt om om te stressen?


    Jup, als je je teveel zorgen maakt. Mijn oma kan bijv nachtenlang wakker liggen en gestresst raken uit angst dat ons iets overkomt.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Oké. Vanavond ga ik weer eens lekker ouderwets gamen.
    Nou ja, vannacht onderhand. Fijn hoor, zo'n lezing die tot kwart voor negen duurt. Hoi, ik woon niet in Nijmegen en moet ook nog naar huis. Waarom moeten die dingen toch altijd zo laat ;c


    I don't understand that reference. - Castiel

    Ik ga niet eens meer uitleg geven. Het lijkt me duidelijk wat ik bedoel.

    Weer niet geslapen, vanwege een mug die in mn oor liep te hijgen. :W


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dat moment dat je naar de troonrede zit te kijken en beseft dat er een vrouw op de eerste rij zit die qua kleding er hetzelfde uitziet als Umbridge. :')


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    The Way He Looks is literally the cutest movie in the word, I'm so happy I found this.


    kindness is never a burden.