• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    HOLY SHIT IK KRIJG MIJN GELD VAN DE JACKS TERUG EN HOEF NIKS TE RETOURNEREN! WOOOHOOOOO!
    #Sorry, not all caps. :x Maar ik zat hier erg mee in mijn maag en ben nu echt reuze blij!

    Edit: Kennelijk heb ik alleen geld terug van 1 jack ipv allebei. Maar ik moest tot 10 werkdagen wachten dus hopelijk komt het geld van het andere jack ook nog. We shall see, ben al reuze blij dat ik dit voor elkaar gekregen heb. _O_

    Edit2: Yaay, geld van allebei terug! :3

    [ bericht aangepast op 20 sep 2016 - 16:27 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het is super vervelend hoe youtube niet meer automatisch video's afspeelt als je ze aanklikt en dan naar een ander tabblad of programma gaat.

    / En geen update vandaag dus.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2016 - 14:45 ]

    Bloodborne schreef:
    (...)

    Jup, als je je teveel zorgen maakt. Mijn oma kan bijv nachtenlang wakker liggen en gestresst raken uit angst dat ons iets overkomt.


    Maar dat is een beetje het punt: ik heb reëel gezien niets om me zorgen over te maken.


    i put the fun in funeral

    Ik krijg echt het gevoel dat mensen me haten


    26 - 02 - '16

    Yesh, mijn parasol is binnen! c: Een stuk kleiner dan verwacht, maar toch leuk genoeg. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Sigh, waarom heb je een laptop gekocht als ik bij ALLES moet kijken of het wel goed is wat je doet.
    - Nee, dude, ik kan niets aan een site van een ander veranderen. WTF. Ik ben geen hacker.
    - Please verkoop je laptop weer, ik ga niet 10 keer per dag je helpen met 'kan ik hier op klikken?', 'klopt dit zo wel?' en al die dingen. Rot op.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2016 - 15:43 ]

    Bonafide schreef:
    (...)

    Maar dat is een beetje het punt: ik heb reëel gezien niets om me zorgen over te maken.


    Het kan ook zijn dat je dat onbewust doet. Niets hebben om je zorgen over te maken, wil nog niet zeggen dat je je ook geen zorgen maakt. En in jouw geval maak je je nu misschien weer zorgen om je gezondheid?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Oh god. Ik kan het nog steeds niet geloven. De gemeente heeft een stichting gevonden en donderdag is er een kennismaking. Weer een stapje richting zelfstandigheid (:


    26 - 02 - '16

    Krolock schreef:
    Wait what? Kun je vanaf nu niet meer reserveren bij Kinepolis of begrijp ik dat verkeerd?
    Ugh ik wil Cinestar terug. Kinepolis zuigt.

    In Enschede? Wat. Wat is er gebeurd?


    Pretty is just a pretty word.

    Dafuq? Dat zeg je toch niet tegen een leerling? Allemachtig, ik weet allang dat ik slecht ben in Frans, dat hoeft u er echt niet nog eens in te wrijven. Nou en, per ongeluk in word ingeleverd, in plaats van een audiobestand. Dat geeft u nog niet het recht zoiets te zeggen. Misschien overdrijf ik wel, maar het leidt er wel toe dat ik me nu naar voel, en al een uur lang niets echt zinnigs heb uitgevoerd. Bah.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ugh, natuurlijk kan het tot 24 uur duren voordat ik de tickets ontvang. :'D Wtf Kruidvat, alles gaat gelijk, waarom moet dit zolang duren? Ik wil vanavond naar de film.


    Your make-up is terrible

    paps: hoe was school
    ik: ben van de trap gevallen
    paps: oh ok we eten pizza vanavond btw

    ben oke trouwens


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Was ik zo blij met mijn diamonds die ik zelf had gevonden in MC, val ik in een lavaput *huilt*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tbh, the Mentalist is zo'n goede serie.
    Maar de grote vraag is: wat ga ik vanavond spelen? Iedereen zit in Destiny en zelf twijfel ik tussen Dark Souls III of League of Legends :c


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Zowaar de trap waar ik de laatste keer dat ik erop liep mijn enkelbanden bijna doorscheurde overleefd. Nu de reis naar huis nog. Ben nu al bekaf en moet vanavond nog mijn shirt met Cape van mijn cosplay afmaken. Hoewel dat wel leuk is maar ik ben zo moe meh en nog steeds ziek merp.


    Happy Birthday my Potter!