• Al ooit seks gehad?
    De twintigplussers onder ons waarschijnlijk wel.

    De eerste keer heb je misschien allerlei fouten gemaakt waarvoor je je nu de ogen uit je kop schaamt. Of misschien ben je nog steeds een beetje onzeker in bed en weet je niet zo goed wat je moet doen?
    Geen nood! Deze tips helpen jou om je volgende vrijpartij in elk geval niet in een ramp te laten eindigen waar jullie beiden nog spijt van zullen hebben. Je vriend(-in) zal je dankbaar zijn dat je onderstaande fouten niet meer maakt.

    De meest falende sekstips ever [16+]

    En de mannen? Ja, ook jullie maken fouten. Echt waar. Lees dit en je zult je bedpartner een groot plezier doen.

    Aan alle mannen: hiervan schieten wij spontaan in de droogmodus [16+]

    Veel succes, en plezier natuurlijk...


    oi, suzy

    Lekker op dreef vandaag? :P

    Glijmiddel voor een droge doos maakt het een stuk makkelijker. Vooral als je niet nat kan worden door voorspel. Ik heb er geen problemen mee mijn eigen vocht te proeven. Als een man na een pijpbeurt niet wil zoenen mag hij van mij ook ophoepelen. Je bent toch niet vies van jezelf? Sowieso is je doos ongeveer de schoonste plek van je lichaam. En ik zou het juist heel geil vinden als hij zijn hand op mijn achterhoofd legt, maar that's me (: Het direct slapen vind ik wel vervelend. Ik heb na die tijd veel meer energie dan er voor.

    De falende sekstips, ja, daar kan ik niets tegenin brengen. Al is spelen met warm en koud wel fijn.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2016 - 19:09 ]

    Ik ga er rekening mee houden!^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik wil niet knuffelen na de seks. (cat) We zijn zweterig en ik heb het warm, blijf met je plakkerige lichaam van me vandaan, haha. Misschien ben ik wel een beetje raar daarin.


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    Ik wil niet knuffelen na de seks. (cat) We zijn zweterig en ik heb het warm, blijf met je plakkerige lichaam van me vandaan, haha. Misschien ben ik wel een beetje raar daarin.

    Jij bent sowieso raar xD nee sorry moest ff.

    Meh ligt er bij mij aan. Zomer ja idd veels te warm, winter yes please.

    Ik moest echt lachen bij 2 xD heb er zelf geen problemen mee tho. Mijn partner overigens ook niet.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Lol.


    26 - 02 - '16

    Er kan me niks meer opwinden dan lekker zijn oksel likken na een intiem momentje. (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik heb hier niets nuttigs over te melden, maar hey thanks voor het topic, want met 21 en nog steeds zero experience moet ik me misschien zorgen gaan maken D:

    Nee, niet echt. Ok, beetje.

    Hahaha die falende omg
    Donuts en oksels, right....

    De rest kan ik me redelijk in vinden...

    Deze zijn geniaal om eerlijk te zijn, ik plan echt om ze gewoon aan mijn vriend te laten zien omdat het echt te grappig was :'D c:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Wat een leuke reacties allemaal. ^^

    Skrivbar, mijn vriend heeft pas op zijn 25e voor het eerst seks gehad. Geen reden om je zorgen te maken! Duik niet het bed in voordat je zeker weet dat je het wil en de juiste jongen hebt gevonden. (:


    oi, suzy

    Skrivbar schreef:
    Ik heb hier niets nuttigs over te melden, maar hey thanks voor het topic, want met 21 en nog steeds zero experience moet ik me misschien zorgen gaan maken D:

    Nee, niet echt. Ok, beetje.


    Geen nood. Je hebt nog van dat soort mensen. Ik bijvoorbeeld. :Y)
    Daarenboven ken er nog behoorlijk wat. Dus maak je geen zorgen! (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Skrivbar schreef:
    Ik heb hier niets nuttigs over te melden, maar hey thanks voor het topic, want met 21 en nog steeds zero experience moet ik me misschien zorgen gaan maken D:

    Nee, niet echt. Ok, beetje.

    De twintigplussers onder ons waarschijnlijk wel.

    (:

    [ bericht aangepast op 20 sep 2016 - 11:51 ]

    Kupo schreef:
    (...)
    (:


    Waaom zou je? Het heeft geen haast ofzo. Zelf al wordt je pas ontgroent als je 25 bent. Who cares?

    [ bericht aangepast op 20 sep 2016 - 12:38 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    (...)

    Waaom zou je? Het heeft geen haast ofzo. Zelf al wordt je pas ontgroent als je 25 bent. Who cares?

    Dat is niet wat ik er mee bedoel. Ik doelde meer op het woord waarschijnlijk. Sommige mensen hebben tegen die tijd seks gehad en sommige niet.

    Ah, ik vroeg me al af waarom al mijn exen mij verlieten nadat ik een donut van hun lul had gegeten. Makes sense now.


    The universal language of art.