• Al ooit seks gehad?
    De twintigplussers onder ons waarschijnlijk wel.

    De eerste keer heb je misschien allerlei fouten gemaakt waarvoor je je nu de ogen uit je kop schaamt. Of misschien ben je nog steeds een beetje onzeker in bed en weet je niet zo goed wat je moet doen?
    Geen nood! Deze tips helpen jou om je volgende vrijpartij in elk geval niet in een ramp te laten eindigen waar jullie beiden nog spijt van zullen hebben. Je vriend(-in) zal je dankbaar zijn dat je onderstaande fouten niet meer maakt.

    De meest falende sekstips ever [16+]

    En de mannen? Ja, ook jullie maken fouten. Echt waar. Lees dit en je zult je bedpartner een groot plezier doen.

    Aan alle mannen: hiervan schieten wij spontaan in de droogmodus [16+]

    Veel succes, en plezier natuurlijk...


    oi, suzy

    Thunderfvck schreef:
    Ik wil niet knuffelen na de seks. (cat) We zijn zweterig en ik heb het warm, blijf met je plakkerige lichaam van me vandaan, haha. Misschien ben ik wel een beetje raar daarin.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Balmains schreef:
    Ah, ik vroeg me al af waarom al mijn exen mij verlieten nadat ik een donut van hun lul had gegeten. Makes sense now.


    Lol

    Kupo schreef:
    (...)
    Dat is niet wat ik er mee bedoel. Ik doelde meer op het woord waarschijnlijk. Sommige mensen hebben tegen die tijd seks gehad en sommige niet.


    Mijn hoofd sloeg het woord waarschijnlijk denk ik even over en ik werd eraan herinnerd dat ik tot dat deel van twintigplussers behoor dat hier niet over mee kan praten. En dat vind ik best onhandig soms, dus nee, geen haast, no worries - maar het is wel eens eh, ja, lastig. Zo ervaar ik dat althans.

    Moest er desondanks wel om lachen :Y)

    Ik begrijp het hoor, ik had exact hetzelfde gevoel toen ik de beginpost las - het kwam inderdaad nogal aan van: als je 20+ bent dan moet het al gebeurd zijn intussen. Ik vond het ook even lastig. (;
    Een onaangename soort sociale druk. Al was het uiteraard zo niet bedoeld. :'D

    [ bericht aangepast op 20 sep 2016 - 16:38 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Als ik van donuts hield zou ik nummer 1 wel eens uitproberen als ik honger heb (cool)


    The soul needs autumn.

    Debbaut schreef:
    Ik ga er rekening mee houden!^^[/quote

    Dit is de beste reactie in dit topic tot nu toe :'D oh god, Jarne xpxd


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dat gelijk in slaap vallen is voor mij geen probleem. Vaak zijn we beide enorm fanatiek if you know what I Jean, dus zijn we beide bek af vaak lol


    26 - 02 - '16

    Nesantia schreef:
    Wat een leuke reacties allemaal. ^^

    Skrivbar, mijn vriend heeft pas op zijn 25e voor het eerst seks gehad. Geen reden om je zorgen te maken! Duik niet het bed in voordat je zeker weet dat je het wil en de juiste jongen hebt gevonden. (:


    Omg ik moet volgens mij normaler gaan lezen :'D ik dacht heette je vriend Skrivbar maar dat is een user x'D ik dacht al wtf wat een naam LOL!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Als m'n vriend Skrivbar had geheten, was hij niet lang meer m'n vriend geweest... (cat)


    oi, suzy

    Nesantia schreef:
    Als m'n vriend Skrivbar had geheten, was hij niet lang meer m'n vriend geweest... (cat)


    ahahahaha jemig ik dacht al WTF is dat voor naam; ja als Q username snap ik het *niet boos worden dus* Maar je zou maar je kind moeten roepen. SKRIVBAR KOM JE ETEN :'D OH MY SKRIVBAR!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    ahahahaha jemig ik dacht al WTF is dat voor naam; ja als Q username snap ik het *niet boos worden dus* Maar je zou maar je kind moeten roepen. SKRIVBAR KOM JE ETEN :'D OH MY SKRIVBAR!


    HAHA. Ik dacht al :') Het is Zweeds voor beschrijfbaar :3

    Zweeds? Zei er iemand ZWEEDS?

    *Herinnert zich dat ze de taalcursus nog moet afmaken*


    oi, suzy

    HAHAHAHA ik ga helemaal stuk om het eerste stuk xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Nesantia schreef:
    Zweeds? Zei er iemand ZWEEDS?

    *Herinnert zich dat ze de taalcursus nog moet afmaken*


    Oooh nooo.. Nikki just had her Swe-gasm


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Over de comments maar te zwijgen *ligt plat * xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."