• Rollentopic
    Speeltopic 1


    De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar... Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden... Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    • Tieners van Willow Creek High School VOL
    ~ Hailey Diana Ambrose|17|Cheerleader Captain - Cotrona
    ~ Isabella Eleana Thomassen|17|Chaotic cutie - Zusak
    ~ Ruby Dawson|16|Nerd - tubbietoost
    ~ Eleanor Louise Alison Devereaux|17|Queen B - IrreplaceabIe
    ~ Julian Dawson|18|Aanvoerder rugby team - tubbietoost
    ~ Levi Oliver Jackson|18|Popular Sporter Rebel - Sigil
    ~ Sebastian Ambroise Nelson|16|Rich&Popular - trasecolare
    ~ Xavier Alexander Fitzgerald|18|Preppy boy - Quake
    ~ Jake Nathaniel Colfer|18|It-Boy - BelIona

    • Tieners van Jefferson High VOL
    ~ Evelyn Autumn Walker|17|Confused badass - Douceur
    ~ Tallulah Cassidy Fowler|18|Youtubing troublemaker - BelIona
    ~ Sarah Archer|17|Tough chick - Sempre
    ~ Callen Lexa Santiago|17|Criminal - Syoxisia
    ~ Juliana León Jaramillo|17|Daughter of a drug smuggler - Beaumont
    ~ Tyler Jay Santiago|19|Badboy/Criminal - Cotrona
    ~ Elijah Jospeh Merkey|18|Player - greenlight22
    ~ Owen Bell|17|Badboy/Stoner/Skater - Mirandacosgrove
    ~ Asher Jordan Montero|18|Thief - Raccoon
    ~ Grayson Edin Montero|18|Populair Flirty Popsicle - Philip

    Keep it sweet or no cookies (cat)

    [ bericht aangepast op 24 sep 2016 - 11:26 ]


    El Diablo.

    Ellie heeft geen bio, naar welk vak kan ik haar dan sturen of heeft ze dan een tussenuur?


    all because i liked a girl

    Dan heeft ze een tussenuur (:


    El Diablo.

    Ik kan pas om vier uur posten, want het lesuur dat uit zou vallen, valt niet uit D:


    We've lived in the shadows for far too long.

    Geen probleem (:


    El Diablo.

    Leuke leraren haha vakken kiezen word nog moeilijk


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cotrona schreef:
    Dan heeft ze een tussenuur (:


    Okee top!
    Hoelang duurt een lesuur?


    all because i liked a girl

    BelIona schreef:
    Ik kan pas om vier uur posten, want het lesuur dat uit zou vallen, valt niet uit D:


    That's okaaaay. Ik moet toch eerst nog met school bezig xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    IrreplaceabIe schreef:
    (...)

    Okee top!
    Hoelang duurt een lesuur?


    Ik zit te denken aan een uurtje


    El Diablo.

    (:
    Hoeveel lesuren zijn er op een dag? Van hoe laat tot hoe laat en wanneer zijn de pauzes?

    gosh het lijkt wel vragenuur


    all because i liked a girl

    Moet je het vakkenpakket in je rol beschrijving zetten of gewoon van naar die les en die les?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Moet je het vakkenpakket in je rol beschrijving zetten of gewoon van naar die les en die les?


    Ik doe het persoonlijk van les naar les denk ik ;')

    Die vier uur wordt trouwens iets later, ga even een slechte roman kijken ofzo aangezien ik er net achter ben gekomen dat mijn ex niet zomaar weer met me om wilde gaan, maar dat ie weer met me om wilde gaan nadat ie me twee weken genegeerd had voor de camping, met twee andere meiden en een jongen had gezoend en hij door alledrie is afgewezen. I feel a little used right now. Zeker aangezien ik echt dacht dat ie vrienden wilde zijn /rant over.

    Maar ja, wel vanavond nog wel, eerst even een uur janke over het feit dat ik nog steeds om hem geef en hij dacht dat hij hier dus gebruik van kon gaan maken ;D


    We've lived in the shadows for far too long.

    BelIona schreef:
    (...)

    Ik doe het persoonlijk van les naar les denk ik ;')

    Die vier uur wordt trouwens iets later, ga even een slechte roman kijken ofzo aangezien ik er net achter ben gekomen dat mijn ex niet zomaar weer met me om wilde gaan, maar dat ie weer met me om wilde gaan nadat ie me twee weken genegeerd had voor de camping, met twee andere meiden en een jongen had gezoend en hij door alledrie is afgewezen. I feel a little used right now. Zeker aangezien ik echt dacht dat ie vrienden wilde zijn /rant over.

    Maar ja, wel vanavond nog wel, eerst even een uur janke over het feit dat ik nog steeds om hem geef en hij dacht dat hij hier dus gebruik van kon gaan maken ;D


    Oh damn, wat een asshole. Mocht je tegen iemand willen uitrazen of iets kwijt willen dan staat mijn pb voor je open. Egh, ik heb echt een hekel aan dat soort kerels.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Hi, hello ^-^ Ik zag iets voorbij komen over vakken, kan iemand me even bijpraten? c: Ik hoop trouwens dat Juliana zo goed is c:


    Faith is everything.

    Ik heb de lessen gemist denk ik? Was een paar dagen druk met school, sorry!


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sigil schreef:
    Moet je het vakkenpakket in je rol beschrijving zetten of gewoon van naar die les en die les?


    Dat mag, maar ik geef gewoon aan welke les de volgende is. Dan kan je zelf kijken of je personage die les heeft of een tussenuur. Zal ik anders een rooster maken?


    El Diablo.