• Rollentopic
    Speeltopic 1


    De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar... Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden... Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    • Tieners van Willow Creek High School • VOL
    ~ Hailey Diana Ambrose|17|Cheerleader Captain - Cotrona
    ~ Isabella Eleana Thomassen|17|Chaotic cutie - Zusak
    ~ Ruby Dawson|16|Nerd - tubbietoost
    ~ Eleanor Louise Alison Devereaux|17|Queen B - IrreplaceabIe
    ~ Julian Dawson|18|Aanvoerder rugby team - tubbietoost
    ~ Levi Oliver Jackson|18|Popular Sporter Rebel - Sigil
    ~ Sebastian Ambroise Nelson|16|Rich&Popular - trasecolare
    ~ Xavier Alexander Fitzgerald|18|Preppy boy - Quake
    ~ Jake Nathaniel Colfer|18|It-Boy - BelIona

    • Tieners van Jefferson High • VOL
    ~ Evelyn Autumn Walker|17|Confused badass - Douceur
    ~ Tallulah Cassidy Fowler|18|Youtubing troublemaker - BelIona
    ~ Sarah Archer|17|Tough chick - Sempre
    ~ Callen Lexa Santiago|17|Criminal - Syoxisia
    ~ Juliana León Jaramillo|17|Daughter of a drug smuggler - Beaumont
    ~ Tyler Jay Santiago|19|Badboy/Criminal - Cotrona
    ~ Elijah Jospeh Merkey|18|Player - greenlight22
    ~ Owen Bell|17|Badboy/Stoner/Skater - Mirandacosgrove
    ~ Asher Jordan Montero|18|Thief - Raccoon
    ~ Grayson Edin Montero|18|Populair Flirty Popsicle - Philip

    Keep it sweet or no cookies (cat)

    [ bericht aangepast op 24 sep 2016 - 11:26 ]


    El Diablo.



    AFGESPROKEN RELATIES VAN SARAH:
    Tyler — "I like him. And the fact that he sells my drugs is just a bonus."
    Sarah heeft Tyler ontmoet toen ze voor het eerst wiet kocht. Ze kan het goed met de jongen vinden en ze vindt het altijd wel chill om met hem rond te hangen. Ze rekent hem tot een van haar goede vrienden en is ook een van de personen waarmee ze school opstelten zet.
    Elijah — "He's my forever home"
    Elijah en Sarah kennen elkaar al zo ontzettend lang dat Sarah hem echt is gaan zien als haar broer. Ze zitten al vanaf de basisschool bij elkaar in de klas en weten praktisch alles van elkaar.
    Ruby — "I'm afraid I've changed too much."
    Sarah en Ruby gaan way back. Ze hebben elkaar ooit ontmoet in een speeltuintje en konden het altijd prima met elkaar vinden. Het contact is een beetje verwaterd doordat Sarah naar een pleeggezin werd verplaatst. Sarah zal bij het weerzien van Ruby wat gemixte gevoelens hebben aangezien ze nogal veranderd is en niet helemaal weet of ze die vriendschap wel weer kan oppakken.
    Cas — "God, I don't know where I'd be without her. I love her. Ehh.. platonically of course.. right?"
    Cas en Sarah zijn als twee handen op een buik. Sarah heeft een hele hechte band met de blondine en samen hebben ze altijd de grootste lol maar ook de grootste problemen. Ze zijn allebei ontzettende losbollen maar hebben veel aan elkaar. Het is dan ook normaal als ze Cas midden in de nacht opbeld om iets volledig gestoords uit te voeren. Sarah heeft wat gevoelens voor haar partner in crime en zit daar een beetje mee in de knoop want ze wil de vriendschap niet verpesten. Daarnaast is ze in zekere zin ook een beetje jaloers op Cas' haar fwb relatie met Tyler en ze betrapt zichzelf er soms op dat ze dingen verzint om Cas bij zichzelf te houden.
    Levi — "He embodies everything that I hate."
    Levi heeft bijna alle karaktereigenschappen in zich waar Sarah een enorme hekel aan heeft. Ze kan het écht niet met hem vinden en is daar ook heel uitgesproken over. Wanneer mogelijk probeert ze hem in de problemen te krijgen en ze houdt zich ook niet in bij een ruzie.
    Sebastian — "I guess that there's some stuff going on. I don't know. He's quite hot when he's irritated."
    Hoewel Sarah ontkent dat er iets tussen hen is spat de seksuele spanning van hen af. Sarah weet dat hij alles is wat niet bij haar past maar ergens trekt dat haar ook heel erg aan. Ze kan het dan ook niet laten om hem te irriteren en lastig te vallen. Ze hebben elkaar al eerder ontmoet in een discotheek waar er ook meteen een connectie was maar nu ze bij hem op school is merkt ze dat ze toch altijd bij elkaar terecht komen.
    Xavier — "There's something about him.."
    Sarah vond Xavier al meteen een hele interessante jongen en merkte al snel dat ze in zijn omgeving tot rust kon komen. Door die ontdekking zoekt ze hem soms op en zo nu en dan zit ze hem ook een beetje te plagen en met hem te flirten om wat meer uit hem los te krijgen.
    Owen — "I trust him with my life."
    Owen en Sarah hebben ooit gedate maar besloten gezamelijk dat ze toch beter vrienden konden zijn. Desalniettemin vertrouwt ze hem nog steeds alles toe en vraagt ze hem vaak om relatie advies. Heel soms voelt ze nog wel iets van jaloezie, maar ze weet dat dat waarschijnlijk meer is omdat ze bang is hem te verliezen.
    Eleanor — "She's embarrased for kissing me, so I make sure she'll never forget."
    Een avond uit was waar Eleanor en Sarah elkaar hebben ontmoet en een zoen met elkaar hebben gedeelt. Sarah had er niet veel moeite mee, het gebeurde immers wel vaker dat haar lippen aan die van iemand anders bleven plakken. Voor Eleonor zat dat anders en schaamte zorgde bij haar er al snel voor dat ze het er liever niet over had. Sarah vond het niet zo tof dat ze zich er voor schaamt en dropt nu vaak veel zeggende en sexueel getinte hints bij Eleanor met het liefst zoveel mogelijk anderen als publiek.
    Grayson — "Ehh, yeah. We fool around from time to time"
    Grayson heeft Sarah eens opgevangen toen ze zich in de buurt aan het bezatten was. Intoxicated Sarah besloot hem alles over haar leven te vertellen en viel daarna in slaap. Sindsdien gaan de twee goed met elkaar om en hebben ze ook een zekere friends with benefits relatie ontwikkeld. Zelf heeft Sarah niet echt verdere gevoelens voor de jongen maar ze kan wel wat bezitterig zijn als hij met andere meisjes bezig is. Hypocriet? Ja, dat is ze zeker daarin aangezien Sarah zelf vaak genoeg met anderen flirt.
    Asher — "He's a nice guy"
    Sarah kan het prima vinden met Asher. Ze ziet hem als een aardige jongen waar ze weleens vrienden mee zou kunnen worden.
    Juliana— " "
    Wordt besproken
    Callen — " "
    Wordt besproken


    Zo alles een beetje uitgewerkt, mocht ik iets vergeten zijn, let me know!

    Oh en ik sta ook altijd open voor nieuwe relaties! Op romantisch vlak is het wel goed zo, dus misschien wat meer platonische relaties of wat vijanden e.d.?

    [ bericht aangepast op 23 sep 2016 - 14:29 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik zoek nog vanalles voor Juliana, vrienden, vijanden, maybe a fwb.. Als iemand iets weet, Let me know c:


    Faith is everything.

    Asher is af ! c: I need relationschips


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Iemand die een relatie wil met Callen? Negatief/positief?


    That is a perfect copy of reality.

    I got Isa for all of them


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik hen Elijah ook voor alle drie dus vertel maar wat jullie zoeken ik sta voor vrij wel alles wel open. Ik zal straksvjullie rollen even doorlezen trouwens!


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Ik heb Evelyn voor alledrie


    chaos makes the muse

    Ik heb Cas en Jake voor alledrie!


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mijn rol is zo goed als af op de geschiedenis na btw.


    That is a perfect copy of reality.

    Iemand om Xav te meeten?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    ik zal zo iedereen lezen :') maar als jullie ideetjes hebben laat me aub weten, want ik ben super moe en na zo'n rol maken :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Als iemand een mogelijkheid zien om Juliana in de post te betrekken, feel free, dan kan ik morgenochtend gelijk inspringen in het speeltopic c:


    Faith is everything.

    Beaumont schreef:
    Als iemand een mogelijkheid zien om Juliana in de post te betrekken, feel free, dan kan ik morgenochtend gelijk inspringen in het speeltopic c:


    Ik kan dat wel doen, heeft ze ook biologie?


    chaos makes the muse

    Quake schreef:
    Iemand om Xav te meeten?

    Sebas gaat morgen ochtend (hha lol) Levi meeten, als het kan tijdens chemistry ofzo. Maybe dat Xav er dan ook is?

    [ bericht aangepast op 22 sep 2016 - 21:23 ]


    take risks

    Raccoon schreef:
    Asher is af ! c: I need relationschips


    Ik zie Asher en Callen er wel voor aan om samen een plannetje te smeden tegen Grayson als hij weer de arrogante zak begint uit te hangen? :'D


    That is a perfect copy of reality.